4 Eyl 2007

FINDIKLI KURABİYELER ve çikolataya batırılmış




MALZEMELER
250 gram oda ısısında margarin
6 çorba kaşığı toz şeker
½ paket kabartma tozu
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz, fındık,badem hangisi tercih edilirse
3 su bardağı un
İÇİ İÇİN
1 avuç bütün fındık
ÜZRİ İÇİN
1 paket Bitter çikolata
Antepfıstığı
YAPILIŞI
bütün malzemeler yoğrularak zor toplanır bir hamur hazırlanır.
Cevizden küçük fındıktan büyük parçalar kopartılıp içlerine birer adet fındık yerleştirip. toplar yapılarak yağlı kağıt serili bir tepsiye veya yağlanmış bir tepsiye dizilerek, 180 derecede ısıtılmış fırında hafif pembe olacak şekilde pişirilir.
not :istenirse Çikolata benmari olarak eritilir , kurabiyeler eritilen çikolataya batırılıp iyice bulanarak servis tabağına dizilir, üzerlerine antep fıstığı serpilir .

36 yorum:

minikkusum dedi ki...

kizim geldiiiiii,ALLAHIMA cok sukurler olsun.hemen yorumu yazayim dedim bir kacgun acamam belki
canim dostum,arkadasim
blog yine acilmiyor.sinir hastasi oldum inanki.iyiki bu bloglarida actik.cok tesekkur ederim senin sayende oldu.
canim kurabiyeler mukemmel.nasil oldugunu tahmin ediyorum,cunku tarifi cok guzel+senin elinden cikmislar
saol var ol.iyi gunler saglicakla kal

gul dedi ki...

günaydın:)sevgili tülayın blogunda gördüm adresinizi.adaş olunca bir selam vereyim dedim.segiler

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Kurabiyeler öyle güzel görünüyorki. Birde çikolatalı olmaları nefis, tam benim kızlarıma göre. Hepimiz çikolatalı herşeyi çok seviyoruz.Ellerine sağlık.

SEvgiler
Hesna

Baharcicegi dedi ki...

Gül Ablacim bunlar ne lezzetli nefis kurabiyeler böyle,sunumda cok güzel eline saglik

dogada.blogspot.ru dedi ki...

selam

Adsız dedi ki...

selamlar iyiki gecmissin bloggere vallahi bende düsünmüyor degilim ama beceremem diye korkuyorum bugün öglene kadar yine girilemedi blogcuya sinirden patladim neyse senkurtuldun artik darisi tüm blogculara diyelim
yeni sayfandada basarilar birde sana yazdigim zaman ismime tiklayinca bana ulasa bilme olayi varya o burda nasil oluyor yazarsan sevinirim görüsürüz sevgiler

Adsız dedi ki...

gülüm benim ne güzel olmuşla bunlar ya mutfakta tezgahın üzerinde bekşyor bir paket margarin demek ki senin kurabiyelere kısmetmiş artık sonucu sana bildiririm
ellerine sağlık

Asiye dedi ki...

Canım yaa bu bu nedir bu :((( wallahi ne dersen de dayanamayacağım tepsiyi bozup bir kaç tane çalacam :) süper gözüküyorlar yaa. Bir an evvel yeni mutfağıma geçip bunların hepsini denemeliyim. tatlılara daha bir zaafım var bunlara dayanamadım :)) sen yap yap ye, biz seyrederiz canısı :)) öpüldün

Adsız dedi ki...

Canım merhaba ,nasılsın, nihayet ziyaretine gelebildim. Yine birbirinden güzel lezzetler eklemişsin, hele de kurabiyeler bir harika, canlı gibi bir tane alıp yiyesim geldi, ellerine sağlık canım, afiyetler olsun.Sevgiyle öptüm, ailecek selamlar canım benim...

Adsız dedi ki...

merhabalar..
2 gündür göremedim sizi dedim tatile mi çıktınız ama buralardaymışsınız..evet blogcu bizi bayağı yoruyor..ama blogspotunda bu yorum işi zor..akşam geldim sorun çıktı bırakamadan yorum döndüm..şimdi gene geldim..bloğa anca bu saatte yazı koyabildim..nacizane bir yazı ...bakalım beğenecekmisiniz..sevgiler..iyi geceler..selmahlc kurabiyeye de hiçbişey demiyorum..sözle rartık kifayetsiz kalıyor..e.sağlıkkk...

Adsız dedi ki...

nasilsin canim
kurabiyeler sahane olmus ellerine saglik.BenAdapazari Hendek gezdim geldim,sayfalara girilmiyor ne guzel blogspota gectiniz darisi basima canimSevgiler hoscakal

Adsız dedi ki...

GÜNAYDINLARR
ABLACIĞIM ÜZERİNDE ANTEP FISTIĞI OLAN HERŞEYE BAYILIRIM,
ASLINDA KURABİYE İLE PEK ARAM YOK AMA OLSUN ÜZERİ FISTIKLI
HARİKA OLMUŞ
ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİYLE KALIN

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık nefis olmuş kurabiyelerin. Sen yaparsında kötü olur mu hiç.
sevgiler

minikkusum dedi ki...

canım merhaba
bıraz once blogcuyu denedım acılmıyor
1 saat once acmıstım yorumları okumustum.sana yorum yazıyodum yıne kapandı.gercekten artık tahammul sınırlarını actı.bende ugrasamıyacagım.su anda kardesımdeyım kızımla geldık aksam donacegız.eve gıdınce bakacagım ıyı gunler canım
kızımın selamları var

Adsız dedi ki...

Canım ablacım yardımların için çooook teşekkür ederim.Her ne kadar sanal ortamda tanışsakta ben sizi gerçekten çok seviyorum.Yaptıklarınız bir harika sizi örnek alıyorum.Kendine iyi bak öpüyorum...

minikkusum dedi ki...

canim ben evdeyim.
dun aksam uskudara gecmistik teyzeleri gormek istedi nilayi.
canim iyi etmissin bende yarin falan yaziyi yazarim bloguma.simdi su resimleri halletmeye calisiyorum.sevgili gul bana yorum gondermis ayrica bir blogunda anlatmis ne kadar tesekkur etsem azdir harika bir insan.sana adresi vereyim de ordan bak yaparsin
www.guldeneme.blogspot
bende yapmaya ugrasiyorum insallah yapbilecegim.kizimda blog konusunda bisi bilmedigi icin yardimci olamiyor sevgiler canim gorusuruz

Adsız dedi ki...

günaydın..
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim..evet semihacım o resimdeki içi de dışı da güzel arkadaşım..yalnız blogspota alışamamış istediği tarife ulaşamıyormuş..resimlerde görülen..ben de eski blogtan alırsın dedim..aman sakın kapatmayın orayı..güzel birgün dilerim..sevgiler..selmahlc

minikkusum dedi ki...

canim merhaba
aksam cok ugrastim yine yapamadim
ayni bende tiklayinca yuklama yaptigim adres cikiyor.guldefneye sifremi verdim o bir tane yapsinda bakar belki yaparim.sevgiler canissiiii

Adsız dedi ki...

ABLACIM YENI SAYFAN HAYIRLI OLSUN
SENDE BIZI BIRAKIP GITTIN DEMEK:(((
BUNDAN SONRA BURADA SENI ZIYARET EDERIM SENDE BENI YORUMSUZ BIRAKMA OLURMU
KURABIYELER HARIKA GORUNUYOR
ELLERINE SAGLIK
www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ablacımm ne güzel kurabiyeler böyle içi fındık dışı fındık şahane ellerine sağlık sevgiler
hdidem

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Tavuk gerçekten midye tava gibi oldu. Saol.
Şimdi sıra kurabiyelerde.
eline sağlık arkadaşım.
Sevgiler.

ortanca34 dedi ki...

merhaba hayırlı cumalar dilerim..sevgiler..sağlıklı günler..

minikkusum dedi ki...

canim merhaba nasilsin?
bir firsatini buldum giriyim dedim
acmayincada olmuyor,aklim burda kaliyor.bana yazi kodlamasini kalirirsan daha iyi olur demissin ya
onu nasil yapacagim pek alisamadim burdaki sisteme canim
yavas yavas kavramaya calisiyorum.
bana nasil yapacagimi yazarsan sevinirim.sevgiler

Adsız dedi ki...

kurabiyeler de,tavukta harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,nefis görünüyorlar...selamlar....

Adsız dedi ki...

slm gül ablacım haklısın blogcu çok sorunlu.helede resim küçültmek varya .ama onca emek verdiğin bloğunu dilerim kapatmazsın.bu kurabiyeler harika olmuşellerine sağlık.çikolataya batırmak süper bir fikir.desteklerin için çok teşekkürler..
http://sevilcedeninciler.blogcu.com

Leziz Sofralar dedi ki...

Gül ablacim ellerine saglik sen yaparsinda güzel olmazmi hic eminim findik kurabiyelerde nefistir,güzel bir hafta sonu gecirmen dilegiyle ablacim sevgiler...

Disalce dedi ki...

bunlar ne kadar güzel kurabiye böyle...

minik pastacık olmuşlar..

ellerine sağlık...çok güzel görünüyorlar....

minikkusum dedi ki...

canim nasilsin
hic sesin solugun cikmiyor.aksam nilay sayfana bakti gul teyze yeni tarif eklememis diyor.evde degilmisin yoksa.bende evde hic yemek yapamadim
Annmedeyiz hep.aksamlari cikiyuoruz
bugun nilay arkadaslarina gitti
bende bloguma bakim dedim,yine seni goremedim canisisiii
nerdesin

NiNo dedi ki...

ellerinize saglik enfes mamalar yapmissinizve guzel yorumunuzada tesekkur ederim ne zaman yapmak istedigim su yandaki kategorilere resim ekleme isi bunu nasil basardiniz :D yardimci olursaniz sevinirim evgiler

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablam, ne güzel olmuş yeni siteniz. Güle güle kullanın.

Bu sırada kurabiyelerde enfes.

Ellerinize sağlık.

Sımmsıcak sevgiler...

NiNo dedi ki...

resmi kuculttum yapistirdim ancak uzerine tiklayinca acilmiyor pastalar sayfasi birde anliyamadim ben ahref ten sonra yapistir demissiniz ama :( o nedemek?

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik nefis görünüyor..

Özlem Ceylan dedi ki...

SLM
Gul Ablacigim Turkiyeden doneli o kadar yogunum ki haftanin 4 gunu okul 1 veya 2 gunu de komsulara kayseri mantisi yaptik,ev isi cocuklar derken blogumla da ilgilenemedim.Tabi ki ziyaretlerim de aksadi,yeni blogun da cook guzel olmus.butun tariflerin birbirinden istah acici ozellikle de bu kurabiyeler cok nefis gorunuyorlar yiyenlere afiyetler olsun...Gul ablacigim mahlepli simitleri deneyip begenmene memnun oldum tabiki yayinlayabilirsin ask olsun blog zaten guzel paylasimlar icin edindigimiz hobiler degilmi?tabiki yayinlayabilirsin.sevgilerSonra gorusuruz,kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

s.a Dogadan hanimefendi,
Güzel dualariniz icin yüreginize saglik, cok mutlu oldum,Y.Rabbim ümmet-i Muhammed´in ölmüslerine rahmet etsin, mekanlarini cennet mekani etsin insaAlah.
Bu nefis lezzeti özellikle cocuklarimin cok sevecegini düsünüyorum, denemek kismet olur ve becerirsem, yayinlarim insaAllah, tarifi sizden dye, ellerinize saglik.

ANNE :) dedi ki...

SÜPER GÖRÜNÜYOR.HEM DE ÇOK BASİT.BUGÜN DENEYEBİLİRİM SANIRIM.ELLERİNİZE SAĞLIK.TARİFİ ÜYE OLDUĞUM GEBELİKREHBERİ.COM A EKLEDİM ALINTIDIR İBARESİYLE.TEKRAR ELLERİNİZE SAĞLIK VE TEŞEKKÜRLER..