5 Ara 2007

ESRA'NIN ANISINA KEVGİR İÇİN HAZIRLADIĞIM GÖZLEMELER

"Çok severim böreği geçenlerde yaptık ve ben resimlendirmek istedim hemen sizlerle paylaşmak için. Bazen toplanarak yapılıyor bu börek offffffffffffff envai çeşit iç harçlarla patatesli, domatesli, ıspanaklı, bahçe otlarıyla,kıymalı, peynirli,yumurtalı,sucuklu kaşarlı, çok lezzetli olur siz ne isterseniz koyabilirsiniz içine. Çok lezzetli bir yemek tandır böreği." KEVGİR




Büyülü mutfak kokusunun sevgili ESRA'SI seni güzel yazılarınla büyülü yemek tariflerinle tanımaktan çok mutluyum senin çok severim dediğin bir tarifi yaptım beğenecekmisin bilmem esprili bir dille eleştirecekmisin yoksa ablacım benim yaptıklarım gibi güzel olmamışmı diyeceksin seni çok sevmiştik bu sevgimiz azalmayacak ne çok sevenin varmış senin için yapılanları görüyorsun ve bu dünyada tadamadığın mutlulukları eminim bundan sonraki ebedi hayatında tadacaksın .


MALZEMELER:HAMUR İÇİN:·
Su· Tuz· Un(miktarını siz kendinize göre ayarlamalısınız)
İÇ MALZEMELERİ:·
Ne isterseniz o· Kıyma· Patates· PeynirYAPILIŞI:Hamuru kulak memesi kıvamında yoğuruyoruz. 2 ceviz büyüklüğünde bezeler yapıyoruz. Sonra unlanmış tahta üzerinde 15 cm çapında açıyoruz içine istediğimiz malzemeyi koyuyoruz.(biz ince ince doğranmış patatesin içine soğan domates biber ve baharatlar koyarak bir harç, kıymanın içine soğan domates,biber ve baharatlar koyarak başka bir harç hazırladık ve çömlek peynirli yaptık) Evde pizza tavası vardı onda pişirdik ama sizler teflon tavalarda da aynı işlemi yapabilirsiniz. AFİYET OLSUUUUUUUUUUN… KEVGİR Rahmetli Esra ALLAH'tan rahmet diliyoruz mekanın cennet olsun nur içinde yat .

20 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Gözlemenin kokusunu aldim hemen geldim,mis gibi koktu nefis olmus eline saglik.

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım ellerine sağlık harika görünüyorlar,çağırsaydın yardıma gelirdik..

Leziz Sofralar dedi ki...

Gözlemenin yerini hic bisey tutmuyor ablacim ya benimde aklimda bu aralar yapmaliyim mutlaka,ellerine saglik görüntüsüne bayildim sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ablacımmmm ellerine sağlık...çok güzel görünüyor gözleme...ayrıca pasta ayrıca kurabiyeler,açmalar,sarmalarrr...


mötü oluyorum ben kaçtımmm

butterfly dedi ki...

Gözlemeler harika görünüyor ellerinize sağlık:). Şimdi sıcacık, peynirli bir gözleme ne güzel olurdu:).
Sevgilerimle.
aslı

Adsız dedi ki...

ellerinize kollarınıza saglık.. muhtesem olmus.. uzanıp yemek istedim:)
afiyet olsun size..
o güzel yorumlarınızı esirgemediğiniz için tesekkurler..
optum.. gorusmek uzere..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, harika gözlemeler hazirlamissin, ne mutlu Esraciga, ardinda o kadar seven birakti ve herkes canla basla karinca kararinca bir seyler yapip paylasit, Allah rahmet eylesin, Allahim bizide sevilen kullarindan etsin insallah, sizinde ellerinize emeginize saglik, Kardesce dosca selamlar....

Adsız dedi ki...

bende gözlemeyı aynı sız gıbı yaparım ve son zamanlarda hazır yufkadan yapıp ısın kolayına kaçıyordum ama elde acılmısın tadı baska oluyor bana göre en ıyısı en kısa zamanmda hemen kendı ellerımle gözleme yapmak ellerınıze sağlık sızın gözlemeler o kadar güzel görrunuyorkı şimdi o tabağı alabılıyor olsaydım sanırım hepsını yerdım...

keskinli dedi ki...

ablacim ellerine saglik cok enfes olmus gözlemeler esra mutlaka görüyordur bunlari

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm misler gibi gözleme kokusu geldi.Ellerine sağlık harika olmuş...

Adsız dedi ki...

canım ablam benim...

Her zaman olduğu gibi sen bir harikasın.Gerçek gözleme yapmışsın ablacım ellerin dert görmesin.Ben yufka ile yapılanları gözleme yerine saymıyorum asıl gözleme işte buuuuuu.Gözlemeye bakkk nefis nefis...O becerikli ellerinden öpüyorum...

Chaplin Cafe dedi ki...

ellerine sağlık ablacım...Bence beğenmiştir Esra.Sen yapıcan de beğenmeyecek öyle mi?Hiç sanmam :)
mucuuuuuk

NiNo dedi ki...

ablacim bir kez daha ellerine saglik cok guzeller esram dualarimizi gormustur ins. harika seyler yapiyorsun ben cok gelemiyorum :( ole yogunki hayatim inan 4-5 saat uykuyla geziniyorum etrafta deli fisek gibi :) nazan olcak bisi yokta genede olmasintabii :D aman birde ugrasmim bunca yogunluk arasinda nazar edenlerle :DDDDDDD opt um ablacim

SOFRAM dedi ki...

Canım Gülcüm,günaydın, rahmetli Esranın anısına, güzel bir tarifini yapmışsın, bu vesileyle onu tekrar rahmetle, sevgi ve saygıyla anıyoruz, mekanın cennet olsun Esracım...
Canım ellerine sağlık, gözlemeler harika olmuş, böyle evde hamur açarak yapılanın lezzeti bir başka oluyor tabii , ama bazen tembellik yapıp hazır yufkadan da yapıyoruz.
Dün de uğramıştım bloğuna misafirleri beklerken ama tam bu sırada misafirler gelince kapattım, sabah biraz ortalık topladım, biraz da arkadaşlarımı ziyaret edeyim dedim.
Sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar canım...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik ablam
gozlemelr cok lezetli gorunuyor

torununun yeni yasi kutlu olsun
gozlerinden öperim
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Gül'cüğüm,
Gözlemelerin çok nefis olmuşlar canım,ellerine sağlık.
İnşallah bu yapılanlar Esra'cığa beyan olmuştur.Allahım mekanını cennet etsin,nurlar içinde yatsın.

Tekrar senin ve emeği geçen tüm arkadaşların ellerine ve gönüllerine sağlık.

Güzel bir hafta sonu diliyorum canım.

Sevgilerle

Yaren dedi ki...

Gül ablacim cok nefis görünüyor.Ben gözlemenin her cesitdini severim.Ellerine salgik canim harika vallahi.

yemedeyanindayat dedi ki...

ellerinize sağlık..kim sevmez ki gözlemeyi..nefis olmuş nefis...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ablacım gözlemen nefis bir kez daha ellerine sağlık..esramızın ruhuna gitsin..allah kabul etsin..
torununuzun yaş gününü geçirmişsiniz hayırlı seneler diliyorum.bu arada pasta ve sofradakiler harika olmuş..ellerinize sağlık ne şanslı torunuzu var sizin gibi bir büyük annesi var...
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, gözlemeler çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
Etkinlik için hazırlamış olduğun pasta ve köfteler de öyle. Harika görünüyorlar.
Güzel bir hafta sonu diliyorum canım arkadaşım.
guldenelkan.blogcu.com