23 Şub 2008

11 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Cani Arkadasim etkinligin coook güzel oldu, emeklerine, ellerine saglik, katilanlarda sagolsunlar cok güzel tarifler yayinladin, simdi sira bizde, seni Diyet Etkinligimize bekliyoruz, insallah senin kadar bizde basarili oluruz, sevgiler....

nagehan dedi ki...

Gül abla selam
nasılsın? Etkinlik süper gidiyor, emeğine sağlık, tarirf gönderen bütün arkadaşlarda sağolsun. Bende sayfama dün tarifi ekledim senin için buyur gel al. Hadi ablacım kolay gelsinn.....

Özlem dedi ki...

Sevgili Gül,

Öncelikle davetine çok sevindim, çok teşekkür ederim. Tariflerin hepsi birbirinden güzel görünüyor. Ben de etkinliğe aşağıda linkini vermiş olduğum tarifle katılmak isterim, umarım geç kalmamışımdır.

Sevgilerimle,

http://ozlemingunlugu.blogspot.com/2008/02/porselen-demlik-ay-saati-etkinlii-15.html

Unknown dedi ki...

selam gül hanımcığım etkinliğiniz çok başarılı oldu elinize sağlık umarım bende alnımın akıyla çıkabilirim bu işin içinden sizinde katılımınızı bekliyorum sevgiler
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 16 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

--------------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;25.02.2008--02.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://papatya68.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

AYNUR

sevimin sayfasi dedi ki...

Gül abla tarifim hazir sayfamdan gelip ala bilirsin
www.seviminsayfasi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Canim ablacim senin bloguna layik degil ama acil durum icin sakladigim bir kekim vardi blogcu arsivimde tarihsiz,onunla katiliyorum etkinlige.
gonul isterdi ki saana ozel bir tarifle katilayim ama hala deli danalar gibi oradan oraya kosturuyorum.
seni cok cok opuyorum canim ablacim.kendine cok iyi bak!!!
kolay gelsin.

Özlem Ceylan dedi ki...

Canim Gül Ablacigim kusura bakma su aralar gene cok yogunum ev aliyoruz,onun telasi var,randevular,imzalar neredeyse bir haftadir bloguma hic ugrayamadim,davetini bu aksam gördüm bloguma hemen bir tarif ekleyerek bende gecde olsa davetine istirak etmek istedim,gecikme icin özür dilerim,ellerine saglik etkinlige ev sahipligi ettigin icin,katilanlarin da ellerine saglik butun tarifler birbirinden guzel gorunuyor..sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Gul ben de etkinlige benim nacizane Tiramisu ile katilmak istedim. Sayfamdan alabilirsin kolayliklar diliyorum. Sevgiler

NİLÜFER dedi ki...

Merhaba etkinlik için umarım geç kalmamışımdır.Tarifimi sayfamdan alabilirsiniz.Teşekkür ederim kolay gelsin.

ayseyaman dedi ki...

Gül abla, bende etkinlik haberini Arda'dan aldım geldim, gerçekten birbirinden güzel lezzetler var..Hepsi şahane görünüyor..Herkesin ellerine sağlık..
Daha önce bir kez katıldım umarım başka bir sefere etkinliğe tekrar katılabilirim..
sevgilerle

nagehan dedi ki...

g�l abla etkinlik bitti, harika ge�tri, b�t�n arkada�lar sa�olsun.
Bana yoru yazarken �zlem diye yazm�s�n,kar�t�rd�n san�r�m.
Sevgiler
Nagehan