15 Mar 2008




Sevgili Arkadaslar,
DUA EKLEYELIM cagrisi yapiyorum. Son duydugum degerli blogcu arkadasimiz (Sofram) Fatma Hanima Allahtan acil sifalar diliyorum. Tüm hastalarimiz icin dua ekliyelim ve dua edelim, insallah Allahim kabul edecektir. Tüm katilan arkadaslara tesekkürler.

****************************

Şifa Duâsi


Hazret-i Âişe -radıyallahu anha-dan rivâyete göre Nebiyy-i Ekrem -sallallahu aleyhi ve sellem- kendilerine bir hasta getirildiğinde şöyle duâ ederlerdi;

"Bu hastalığı gider ey insanların Rabbi! Şifâ ver, çünkü şifâ verici sensin. Senin vereceğin şifâdan başka şifâ yoktur. Öyle şifâ ver ki hiç bir hastalık bırakmasın." (8)

(8) Buhârî, Merdâ,20; Müslim, Selâm,46.Ebû Dâvud, Tıbb, 18,19

9 yorum:

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevgili Gülüm, şu kötü haberler olmasa, nasıl üzüldüm. Allah Fatmacığımın eşine şifalar versin. aynı günde bir iyi bir kötü haber almak nasıl iştir. Senden önce Rainbow anneanne olmuş haberini aldım sevindim, ardından Fatmanın haberi ile üzüldüm. Allah tüm derlilere deva, tüm hastalara şifa, yeni doğanlara sağlık ve uzun ömür versin inşallah.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim arkadasim, ellerine saglik, Allhatan dualarimizin kabulini dileriz, sevgiler...

keskinli dedi ki...

ablacim amin diyorum rabbim tüm hastalarimiza acil sifalar versin insallah bende yayinladim bir dua
sevgiler

ortanca34 dedi ki...

merhabalar iyi pazarlar dilerim..sağlık huzur ve mutluluk dolu bir hafta olsun..fatma hanıma ve tüm hastalara Allahtan acil şifalar diliyorumm..nerde varsa yardımcı olsun rabbiimm.sevigler..

Adsız dedi ki...

Allah tüm hastalara yardım etsin.Hastalığı çekenleriyle yaşayanlar bilir.Böyle bir duayı paylaştığın için tesşekkürler

Adsız dedi ki...

Allah tum hastalara acil sifalar versin, fatma abla için çok uzuldum ama insallah en kisa zamanda toparlanir, tarifinde çok guzel gul ablam enfes birsey, ellerine saglik opuyorum guzel bir hafta dilerim

MUTFAKISTAN dedi ki...

allah acil sifalar versin cok dusuncelisin canim dualar fatma hanim ve diger hastalara insallah sagliklarina kavusurlar

Adsız dedi ki...

s.a canim Dogadan Hanimefendi arkadasim, kandiliniz kutlu olsun.

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

iyi günler gül ablacığım fatma ablamın eşinede şifalar versin dualarımız bu mübarek günde kabul olur inşallah sizin mevlid kandiliniz de mübarek olsun canım..