8 May 2008

EKMEK MAKİNESİNDE PASTAHANE SANDVİÇLERİ


MALZEMELER
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
1 su bardağı su
5 su bardağı un
1/2 paket küçük yaşmaya
1 tatlı kaşığı tuz
4 çorba kaşığı şeker
YAPILIŞI
Ekmek makinesinin içi yağlanır 1 su bardağı ılık süt, 1 su bardağı ılık su ,4 kaşık şeker makineye konur, içine 1/2 paket maya ufalanıp biraz beklenir, maya kabarınca sıvıyağ, un ilave edilir en üste tuz konulup makine hamur mayalanma programına ayarlanır ,
Hamur mayalandıktan sonra 1 iki kez hafif yoğurulup hamurun havası alınır eller yağlanıp küçük parçalar kopartılıp şekil verilip yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı dizilir ,üzerine yumurta sarısı sürülür 1 saat kadar tekrar mayalanması beklenir 200 derecede ısıtılmış fırında pişirilir .
piştikten hemen sonra üzerine aynı boyda bir tepsi ile kapatılıp biraz bekletilir. Soğuyunca hemen poşete konulup saklanırsa yumuşacık pastahanedeki sandviçler gibi oluyor .
Not: hamur ellede yoğurulabilir, çok yumuşak bir hamur oluyor, bu sandviçlerin çok yumuşak olmasını sağlıyor aynı pastahanedeki minik sandviçler gibi oluyor .

44 yorum:

Adsız dedi ki...

Gul ablacim mansette gordum hemen geldim,ellerine saglik ekmekler nasil guzel yaaa,yumusacik harika vallahi,afiyet olsun sizlere opuyorum

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim nefis olmus puf puf ellerine saglik,sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım gezip gelmişsin senin adına çok sevindim ihtiyacın vardı biraz moral depolamışsındır.pastane sandviçlerine bayıldım tam çocuklar için içine istediğini koyup yesinler,eline sağlık.öptüm.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Gerçeten görüntü harika olduğunu anlatıyor...Nefis olmuş ellerinize sağlık ablacığım...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

slm canım ellerine sağlık nefis görünüyorlar.mutlaka deneyaceğim.canım çekti.sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Eğer ekmek yapma makinasıyla bunlar yapılıyorsa gidip yarın bir tane almam gerek...Gül ablacım ellerine sağlık ekmek yapma makinasıyla olmasa bile deneyeceğim :)))

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis olmuşlar yanında peynir ve çay ne güzel olur
sevgiler ablacım

lezzetlilerim dedi ki...

Ellerine sağlık ablacım. Nefisssss görünüyorlar.

sevgiler

Ferkay dedi ki...

Gül harika görünüyorlar canım gerçekten pastane kurabiyesi gibi.Ellerine sağlık. Bu arada ekmek mak. markası ne memnun musun. Reçel falanda yapabiliyormusun. bilgi verirsen sevinirim

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık bunlar çok iştah açıcı kaç tane yeriz acaba ellerine sağlık... süper olmuşlar...

EZGi :)) dedi ki...

gül ablacım harika bir tarif bu mutlaka deneyeceğim ellerine saglık kocaman sevgiler

made in funda dedi ki...

BEN HEMEN ÇAYIMI KAPIP GELEYİM.NEFİS OLMUŞ CANIM.ELİNE SAĞLIK..

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SANDİVİÇLER SÜPER GÖRÜNÜYOR ,ŞU EKMEK MAKİNASINI İCAT EDENDENDE ALLAH RAZI OLSUN....SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmuslar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim armutlu cok güzel bir yer,gezip dinlenip gelmissindir.
sagligin nasil bel agrilarin devam ediyormu.
Sandivic ekmegi nar gibi kizarmis yumusacik,kahvaltida sicacik cayla iyi gider eline saglik

selmaca dedi ki...

merhabalar...
hayırlı cumalar ve hafta sonları dilerim...sandviçler nefis görünüyor hele de kümbet pasda tek kelimeyle süper...elleriniz dert görmesin..umarım iyisinizdir...bizde eşimin şekeri dengezisleşdi 2 gün onun kontrolleriyle gecdi..şükür şeker dışında çok öenmli birşey yok...bugünlerde hep hastalıklarla ugraşıyoruz..buna da şükür diyelim de..sevgiyle kalınnn..selmahlc

Adsız dedi ki...

selam canım hayırlı cumalar dilemek için uğramıştım.sevgiler ve hayırlı cumalar

Adsız dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık..gerçekten harika olmuşlar tıpkı pastanedekiler gibi..deneyeceğim bende mutlaka..

Adsız dedi ki...

canim cok güzel olmus pufudik pufidik olmus bunlar kavaltida nefis olur eline saglik canim

Adsız dedi ki...

halacım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.

Adsız dedi ki...

ablam merhabalar,uuuEllerine sağlık canım ablam her zamanki gibi yine harika olmuş.....

HAYIRLI CUMALAR....


LEZZETMUTFAĞI

lezzetlilerim dedi ki...

Hay�rl� cumalaaar. Nas�ls�n ablac�m?

sevgilerimle ho��akal, �p�yorum s�ms�cac�k seni.

Adsız dedi ki...

Selam canım,
Ekmek makinasında hiç denemedim. Harika olmuş. Ellerine sağlık.
Sana da hayırlı cumalar canım arkadaşım.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül,kızkardeşim yakında ekmek makinesi almayı düşünüyor.Bu tarifi ona iletmek üzere alıyorum canım.Deneyince sana tekrar dönerim.Ellerine sağlık,afiyet olsun.

Unknown dedi ki...

canim arkadasim ne guzel olmus puf puf kabarmislar ellerine saglik ekmek makinasinda bende donutlarin hamurunu mayalamaistim.daha guzel oluyor:)

canim arkadasim anneler gununu en icten duygularimla kutluyorum.
Allahtan evlatlarinla torunlarinla sevdiklerinle saglikli sihatli nice guzel yillar gecirmenini diliyorum.
canim cok opuyorum sevgilerimi biraktim.

Unknown dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

NiNo dedi ki...

ablacim ellerine saglik hariak olmus anneler gununu kutlarim

. dedi ki...

ELINE SAGLIK CANIM HARIKA OLMUS.AFIYETLER OLSUN SIZE:)
ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM,NICE MUTLU ANNELER GÜNÜ KUTLAMAYA NASIP ETSIN ALLAH INSALLAH.
IYI GECELER.

Adsız dedi ki...

Ben de senin anneler günün kutluyorum canim, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ben de senin anneler gününü kutluyorum canim, sevgiler.

Adsız dedi ki...

gül ablacım ellerıne kollarına saglık harıka olmus harıka..
afıyet olsun sıze..
anneler gununu kutluyorum..
ellerınden opuyorum..
benı de etkınlık boyunca yalnız bırakmadın saolasın..
kendıne ıyı bak ablacım.
sana cook guzel bı gun dılıyorum:)
gorusmek uzere..


fatostuncay.blogcu.com

Disalce dedi ki...

gül ablacım nefis görünüyor..ellerine sağlık....

anneler günün kutlu olsun....

her yılın sevdiklerinle mutluluk içinde geçsin...

Özlem Ceylan dedi ki...

Allahım Annem yalnız ve kimsesiz bırakmadı beni.
Yanımda oldu koruyucu bir melek gibi.
Anlattı bana ahireti ve Seni.
Sende onu dünyada ve ahirette mutlu et Allahım.
Çünkü bana kıyamayan Annemin sevgisinden,
çok daha büyüktür Senin sevgin, şefkatin.
AMİN..Tüm annelerimizin, anne adaylarının ve sabırla anne olma özlemi çeken sevgi dolu yüreklerin anneler günü kutlu olsun..

yildiz dedi ki...

Acaip bir görüntü yakalamissin yine Ablacigim,ellerine saglik.

Anneler günün kutlu-mutlu olsun,nice güzel günleri sevdiklerinle beraber gecirmen dilegiyle,sevgiler....

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Gül ablacım sandevıclerın harıka olmus ellerıne sağlık. kahvaltıda ne de guzel olur..

Ayrıca anneler gununu canı gönulden kutlar ellerınden öperim.. kendıne ıyı bak mutlu pazarlar ablacım..


emelinmutfagi.blogcu.com

selmaca dedi ki...

merhabalar..
hayırlı akşamlar diliyorum..
anneler gününüzü en icden dileklerimle kutluyorum..
sevdiklerinizle sağlık ve mutluluk dolu günler..

karakazan dedi ki...

Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
selamlarimla.

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

Adsız dedi ki...

Gülüm, anneler günün kutlu olsun. Rabbim sana ve ailene sağlıklı, nice hayırlı ömürler versin inşallah. Sevgiler, kocaman öpüyorum seni...
Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

ablacim anneler gununu kutlarim optm

Adsız dedi ki...

ablacım selamlar...dün misafirlerime bu tarifini yaptım.içine siyah zytinde koydum.hamuru gerçekten mükemmel oldu...pamuk gibi... hayırlı cumalar..

Adsız dedi ki...

canım tarifi denedim çok güzel oldu yayınladım sayfamda ellerine sağlık teşekkürler....

serap dedi ki...

tarifinizi denedim süper oldu çok tesekkürler