18 May 2008

KAHVALTILIK

Sevgili mutfaktayı ÖZLEM'in hazırladığı kahvaltı etkinliği ye#1 için eski bloğumdan 2 tarifle katılıyorum sevgiler kolay gelsinÖZLEM'cim.

MALZEMELER

1 kilo Küçük taze patetes

1 yemek kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI

Patatesler iyice yıkanır, tencerenin içine sıvıyağ ve patatesler, konulur kısık ateşte pişirilir, patatesler kızarıp yumuşayınca ,sıcak olarak yanında tereyağ,peynir,tazesoğan,domates,salatalık sıcak ekmekle tadına doyamıyacağınız bir kahvaltı olur. Çocuklar okuldan gelince veya rejimde olanlar için çayın yanında veya herhangi bir içecekle mutlaka deneyin aynı közde patates tadında oluyor.



YAPILIŞI
Ekmekler dilimlenip tereyağ ile yağlanır . Rendelenmiş kaşar peyniri, dilimlenmiş sucuk, domates, yeşilbiber , yumurta, tuz, karabiber ve pulbiber hepsi karıştırılıp ekmeklerin üzerine sürülerek fırının ızgara bölümünde kızartılıp sıcak servis yapılır.

25 yorum:

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Gül ablacım ellerine sağlık. Bu güzel görüntüler sayfamda yerini aldı. Çok teşekkür ederim katılımın içi.

Sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

pek bir işth acıcılar hayatım ellerine sağlık

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

en sevdiğim öğündür kahvaltı helede böyle nefis iştah açıcı bir kahvaltıysa süperdir.ellerine sağlık.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ellerine sağlık ablacım .sadece kahvaltıda değil her öğünde yiyebileceğim türden olmuş bu nefis şeyler..:)
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,taze patateslere ben de bayılıyorum. Nefis olmuş. Alttaki ekmekler de aynı pizza. Nefis.
Ellerine sağlık.
Güzel bir hafta diliyorum.
Gülden Elkan

Adsız dedi ki...

of of of of.. ablacım daha ne ıstenır kı:))
super olmus.. hepsı de bırbırınden ıstah acıcı gozukuyor..
ellerıne saglık..
afıyet olsun sıze..
cok opuyorum:)
ıyı haftalar dılıyorum..
sevgiler:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

hımm ablacım daha kahvaltı yapmadım bu tabağı alıp kaçsam canım olurmu.ellerine sağlık.iyi haftasonları

Baharcicegi dedi ki...

yarin sabah kahvaltiye sendeyim ayni kahvaltiliklardan bende isterim,ablacigim nefis olmus hepside ellerine saglik.
saglikli huzurlu bir hafta dilerim

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nefis görunuyor patatesler nasıl lezzetlidir. afiyet olusn. iyi haftalar..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Merhaba, kahvaltı tabağına bayıldım, ellerine sağlık..

made in funda dedi ki...

mmm ben de bir tabak alabilir miyim canım..ellerine sağlık nefisler nefis..

Adsız dedi ki...

Gul ablacim ellerine saglik yne dokturmusun,kahvaltilik için super olmus,afiyet olsun,opuyorum.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

yildiz dedi ki...

Bayildim bayildim abla.Patatesler acaip istah acici ve de degisik sunum.Ellerine kollarina saglik,yiyenlere afiyetler olsun.

karakazan dedi ki...

Harika bir kahvaltilik,cok severim bende patatesi hele kücükleri daha bir lezzetli.Eline saglik ablacigim.

selamlarimla.

Feyza Fidan dedi ki...

Bayıldım bu kahvaltılıklara Gül'cüm..Yanına taze kıtır ekmek bide yeni demli çayla tadına doyulmaz bunlarınn :)
Ellerin dert görmesin,
Sevgiler...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

kahvaltı tabağı nefis görünüyor ellerinize sağlık

Disalce dedi ki...

bu kahvaltıyı böylece alsam ben..harika görünüyor...

ellerine sağlık...

DENİZSEFASI dedi ki...

mmm ikisi de birbirinden güzel, ellerine sağlık
sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım Gülüm kahvaltılıklar harika görünüyor, bu patatesleri sende daha önce görüp yapmıştım ve abonesi olmuştuk, gerçekten de nefis oluyor, iyi hatırlattın şimdi taze patatesler çıkmışken yeniden yapayım, ellerine sağlık güzelim.
Canım pek pcye girdiğim yok,aslında pek bana sıra gelmiyor, bu arada bir de evdeki iki masaüstü çökünce dizüstüne kaldılar tabii bana hiç düşmedi, neyse bizim masaüstü yeni geldi şimdi dizüstüne çocuklar el koydu. Ben de dün işlerimi yapmıştım bugün biraz arkadaşlar neler yapmış gezineyim dedim. Buraya da bir oturunca zaman nasıl geçyor anlamıyor insan...
Canım sağlığın nasıl, iyisindir inşallah, kendine dikkkat et,sağlık gibisi yok, öptüm güzelim, sevgilerimle, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

selam..kahvaltı nefis görünüyor canım..eline saglık...sevgiler.

ÇoKeMeL dedi ki...

ayyy yerım ben bu kahvaltıyı..tam benlık bır kahvaltı ellerıne sağlık gul ablacım


emelinmutfagi.blogcu.com

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Kahvaltılıklar çok güzel hazırlanmış ,biz hanımlar mutfakta zaman geçirmeyi pek severiz ,ama senin tariflerin favorim oluyor canım,geçenlerde dolma biberle yaptığın salatadan yaptım ,ellerine yüreğine sağlık canım paylaşımların için

Adsız dedi ki...

toruncum çooook güzel olmuşlar ellerine sağlık öpüyorum canım kendinize iyi bakın hoşçakalın....

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bu patatesleri çok severim ben. Geçen gün pazarda görünce hemen alıp yaptım...

Akşamüstü çayın yayında harika oluyor... Açmalar da nefis olmuş. Esra'nın ruhu şad olsun...

Ellerine sağlık... Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Hafta sonu bu nefis tarifini yaptım ve senin kulaklarını çınlattık. Bizimkiler öyle çok sevdiler ki gülün ekmek pizzası adını taktılar, canım çok teşekkürler. Allaha emanet ol inşallah. Aleyna-Dilara