19 Ağu 2008

MANGALDA ŞİŞ KÖFTE

YE#37 MANGAL KEYFİ ETKİNLİĞİ EV SAHİBİ YEMEK KOKUSU TUĞBA ARKADAŞIMIZA
KOLAYLIKLAR DİLİYORUM
AYRI BİR ŞEKİLDE SUNUMU MALZEMELER
500 gram orta yağlı kıyma
1 adet soğan
4 yemek kaşığı ince irmik
3 diş sarımsak
1 çay bardağı maden sodası
Tuz, pulbiber, karabiber, kimyon, kekik
YAPILIŞI
Kıyma, ince kıydığımız soğan,sarımsak, irmik , maden sodası ve baharatlar hepsi birlikte 10 dakika yoğurulup şişlere geçirilir, mangalda veya ocak üstü ızgaralarda pişirilir.Ben ocak üstü ızgarada pişirdim .
Patlıcanlar tuzlu suda bekler yıkanıp kabukları soyulmadan şişlere geçirilir.
NOT: Maden sodasını yumurta kokusunu sevmediğim için genelde herşeyde kullanıyorum ve çok güzel yumuşacık köfteler oluyor .

23 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mmm, ellerine sağlık Gül.. İrmiğin köfte harcında kullanıldığını hiç duymamıştım, özel bir sebebi var mı?

Adsız dedi ki...

selam.offff görüntü muhteşem...ilk fırsatta bu köfte tarifini deneyecegim.elinize saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım görüntüler süper karnımda acıktı daha fazla bakamıycam ellerine sağlık,öptüm...

NiNo dedi ki...

ablacim ellerine saglkik guzel msjina tesekkurler bu arada ben teyzeyim :)

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, olsa da yesem simdi... Ellerine saglik canim.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ohh harika bir görüntü biri yapsada bende yesem:)


ellerinize sağlık ablacım

Adsız dedi ki...

Gül ablacığım, çok iştah açıcı görünüyor..

ellerinize sağlık olsun..

sıcacık sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SEVGİLİ GÜL
her yanda miss gibi o benim çoooook sevdiiğim güllerrin kokusu,
diğer yanda buram buram lezzet kokuları nı yayan mangal keyfii,
yutkunuverdim galiba :))))
elinize sağlık. tşkr ediyorum güzel yorumunuza.. svglrrr
NuNu

Adsız dedi ki...

Şiş köfte enfes görünüyor, görenlerin iştahını kabartıyor.

karakazan dedi ki...

Gül ablaaaaaaaa,ne bunlar böyle enfes görünüyorlar,insanin istahini arttirir bu tabaklar.:)Ellerine saglik diyorum ve sizlere de afiyet bal seker olsun.

selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

canım geçmişler olsun özgülün sofrasında okudum rahatsız olduğunu bi geçmiş olsun diyeyim dedim..yalnız yalnış mı okudum bilemedim...neyse artık hastalık varsa bol bol şifalar diliyorum yalnış anlamışsam mazur görün ellerine sağlık canım müthiş olmuş süper şeyler var ben bi inceleyeyim..sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım köfteler harika olmuşlar,görüntü süper eminim ki tadıda öyledir.tarifide değişik geldi bana irmik ve de maden suyu ilk defa gördüm sevgilerimle:)

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar..Sanki kokusu buralara kadar geldi..Çok acıktığımı hissettim birden canım..Afiyetler olsun sizlere..)


Sevgiler..

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
Öncelikle güzel dileklerinize çok teşekkür ediyoruz, inşallah birgün sizlerle de bir araya gelmek nasip olur, inanın bizlerde çok mutlu oluruz..
Umarız bundan sonra sağlık sıkıntılarınız en aza iner, dualarımızı sizlerle..
Bu seferki gezimizde gerçekten güzel ve yoğun geçti, ayrıca kısmet oldu birkaç blog dostları ile bir araya gelebildik, tanıştık, sohbetlerede bulunduk...
Darısı bir sonraki gezilerimizde inşallah..
Ayrıca mangalda şiş çok güzel görünüyor, emek ve ellerinize sağlık..
Ailecek selam ve sevgilerimizi bırakıyoruz...

Adsız dedi ki...

Merhabalar sevgili büyügüm,
Blogdan uzak kalmak durumda idim, ziyaretinize gelmek bu vesile ile nasip olmadi, ne gariptir ki bu sanal dunyasinda aramda böyle özlem dogurucak sevgili dostlara sahip oldugumu anladim birkez daha, en kalbi samimiyet ve muhabbetlerimi sunuyor ve her zaman oldugu gibi mmm cok harika lezzetleri bizlerle paylasip, fikir edinmemizi sagliyorsunuz, ellerinize yureginize saglik diyorum.

selamlarimla.

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

off offf offf valla biz mangal falan yakamıyıyoruz yağmurlardan ama az kaldı..Allah izin verirse 31 Ağustosta Türkiyedeyim 27 Eylül'e kadar.Bababm sağolsun bol bol mangal yakacak bana özel.Güzelim Türk etine doyucam :D

Ellerine sağlık ablacım,epey gecikmeli oldu kusura bakma.
Bizim caddede panayır var çarpışan arabalar,atlı karıncalar,seyyar yemek dükkanları,vs vs tam filmlerdeki gibi bi manzara :) Pek evde durmuyorum o yüzden :P

Bol bol öpüldün!

MUTFAKISTAN dedi ki...

ne guzel goruntuler boyle nefiss olmus ,hamarat arkadasim afiyet olsun.Maden sodasini bilmiyordum artik bende kullanirim iyi fikir sevgilerr

Adsız dedi ki...

selam...hayırlı cumalar...valla söyleyecek birşey yok..mükemmel olmuşlar.ellerine sağlık..irmiği köftede kullanıyorum.ama soda hiç kullanmamıştım.köfte yaparken kullanıcam.sevgilerimi gönderiyorum

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İyilik ve güzelliklerle dolu her şeyin istediğinizden de daha güzel olacağı harika bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

SOFRAM dedi ki...

Canım Gülüm nasılsın, inşallah daha iyisindir, kısa da olsa tatil iyi olmuştur,kendine iyi bak güzelim.
Canım ne güzel bir görüntüdür bu böyle tam bir mangal keyfi olmuş, harika, kokusunu duyar gibi oldum, ellerine sağlık canım, sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar...

hdidem95 dedi ki...

ablacım merhaba bu görüntüleri ekrana yapışmış olarak baktım desem:))) hepsinede bayılırım ellerine sağlık. çok geçmişler olsun aman kendine dikkat et sen bize lazımsın güzel ablam allaha emanet ol sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım ablam benim.Yine harikasın yine harikasın ellerine sağlık.Senin tariflerin muhteşem zaten.Ben bu köfteyide kesinlikle deniyeceğim.Ellerine,emeğine, o güzel yüreğine sağlık...Ellerinden öpüyorum......


LEZZETMUTFAĞI.....

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm merhaba, bu nasıl lezettir böyle yine döktürmüşsün. Tam benlik olmuş. AYRI BİR ŞEKİLDE SUNUM da tabaktaki erişte mi şeker?