26 Eki 2008

KÖFTELİ PATLICAN DİZME


MALZEMELER
4-5 Adet patlıcan
2 adet domates
4-5 adet yeşil biber
2 kaşık sıvıyağ
1 kaşık salça
KÖFTESİ
500 gram kıyma
1 adet soğan
2 dilim ekmek içi
1 adet yumurta
2 diş sarımsak
Maydanoz, tuz, karabiber, pulbiber
YAPILIŞI
Köfte malzemeleri ile köfte yoğurulur, yuvarlak köfteler hazırlanır . Patlıcanlar dilimlenip tuzlu suda 15-20 dakika bekler yıkanır .Domatesler ve biberler dilimlenir , sırayla köfte , patlıcan, domates, biber , resimdeki gibi dizilir . 1 kaşık salça 1 su bardağı su ile sulandırılır içine 2 kaşık sıvıyağ ve tuz eklenir, patlıcanların üzerine dökülür, üzeri yağlı kağıt ile örtülerek fırında pişmeye bırakılır, pişmesine yakın üzerinden kağıt alınıp 5-10 dakikada bu şekilde pişirilir .Suyu az gelirse sıcak su ilave edilir.


16 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim ellerine saglik muhtesem bir goruntu patlicanli kebap sahane gorunuyor,bende istiyorummmm:))
Insallah blogger açilir da hepimiz rahtlariz çok sinir bozucu,herkesi çok ozledim...optum ablam

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım teşekkürler sayende bloğuma kavuştum inşallah herşey düzelir eskisi gibi olur.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevgili gül, blogger yasağı ile ilgili organize olup, maillerini bildiklerin ve ulaşabildiğin herkese duyuralım.

Arkadaşlar blogger.com'a erişim yasaklandı bildiğiniz gibi... Pire için yorgan yakılıyor...

Sitelerimize dolaylı yoldan ulaşmak için geçici bir çözüm...
Aşağıdaki link adresi . Buraya tıkladıktan sonra açılan adres barına sitenizin adresini yazmanız gerekiyor...
Umarım en kısa zamanda bu anlamsız yasak kaldırılır...

Herkese sevgiler...

Ayrıca aşağıdaki linkteki programı indirerek blogspotlara eskisi gibi giriş ve yükleme yapabilirsiniz.

http://hotspotshield.com/hss_client/hssupdm.php

Adsız dedi ki...

selam canım.patlıcanlı kebap nefis olmuş.eline saglık.umarım en kısa zamanda bu sorun hallolur ve arkadaşlarımıza kavuşuruz..sevgiyle kal.
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

kendi blogumuzda hırsız gibiyiz bi an önce biter umarım bu saçmalık..

canım ellerine sağlık..pek nefis görünüyor..

ben wordpress den devam kararı aldım..öptüm canım..

http://yosunbuka.wordpress.com/

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Patlıcanlar nefis olmuş ablacığım ellerine sağlık...

Bende eski blogum blogcuya döndüm ama blogspottaki sayfamı geri istiyorum. Blogspotun kapatılmasını şiddetle kınıyorum...

http://gonuluncelezzetler.blogcu.com/

dogada.blogspot.ru dedi ki...

selam

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm, yorum yazmışsın fakat yorumlara girip okuyamıyorum nedense tıklasamda açmıyor. Sadece 5-6 kelimesini görebiliyorum. Yayınla dedim onu da kabul etmedi. Sen hangi yolla yayınlıyorsun? Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

off şu manzaraya da bak sen,muhteşeeeeem...
ağzım sulandı zaten daha yemek de yemedim :(
böhüüüü böhüüüüüü...
neyse küçük küçük rejime girdim de ondan bu yakarışlar :)
ellerine sağlık ablacım!

Adsız dedi ki...

kusbasiyla yarin bu tarifi yapamayi dusunuyorum elinize saglik
sevgiler
deturkserecepten.blogspot.com
Emel

Adsız dedi ki...

merhabalar ablacım yemek tek kelimeyle harika olmuş.ellerine sağlık.benimde oğlumun ayağı çıktı onunla ilgilendiğim için pc ye fazla oturamıyorum.o yüzden fazla uğrıyamadım sizlere.sevgilerimi bırakıyorum.

Adsız dedi ki...

Hmmm bu ne guzel boyle ellerine saglik.Afiyetler olsun.Kolay gelsin.SEVGILER

birsence dedi ki...

ayy nasılda enfes duruyor birde pişmişi olsa yerdik ohh..ellerine sağlık ablacığım.......

Adsız dedi ki...

gunaydın ablacımm
nasılsın?ellerine sağlık..çok güzel görünüyor..fırında kızardıktan sonra ne oldu kim bilir?:)hayırlı cumalar...

Adsız dedi ki...

Gül annem benim.Ben canbahar kızın.
Neler oldu sana. çok üzüldüm.Allah şifanı verir inşallah.Burası sensiz olmaz.Ben uzun zamandır giremiyorum bloğa.Malum kurslara falan gidiyorum hiç vaktim olmuyor gibi birşey.Tam sana haber vermek mutluluğumu paylaşmak için girdim ve ne öğrendim.Sana kıyamam ben.Gerçekten çok üzüldüm.İnşallah tez zamanda iyi olursun da buralarda o pamuk ellerinin marifetlerini görürüz.Sana 6 haftalık hamile olduğumu söyleyecektim ben de.Senin kadar güzel bir anne olurmuyum bilmiyorum ama çabalarım.Seni çok seviyorum.Kendine çok dikkat et.Çiğdem kızına selamlar.Sağlıklı haberlerini bekliyorum canım benim.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..afiyet olsun..www.yuncafe.blogcu.com