22 Mar 2009

FIRINDA YUMURTALI KAŞARLI PATATES KAVURMASI

Sevgili arkadaşımızARZU 'nun ev sahipliğini yaptığı porselen demlik çay saati 38 etkinliğine bu tarifimi gönderiyorum .


MALZEMELER
1 kilo patates
3 adet orta boy kuru soğan
1 tatlı kaşığı salça
4 adet yumurta
kaşar peyniri
Tuz, karabiber,pulbiber
1/2 çay bardağı sıvıyağ
YAPILIŞI
Patatesler haşlanır, soyulup rendelenir , soğanlar yemeklik doğranır sıvı yağda pembeleşene kadar kavrulur , salça eklenerek biraz kavrulur, patatesler ilave edilip 5 dakika kadar daha kavrulur, baharatları eklenir .
Borcam hafif yağlanır, kavrulan patatesler yayılıp düzleştirilir yumurta sayısı kadar çukur açılır yumurtalar kırılır,kenarlara ince dilimlere kesilen kaşarlar yerleştirilip pulbiber serpilir üzerine yağlı kağıt veya folya ile örtülerek ısıtılmış fırında yumurtalar istenilen kıvamda pişirilip sıcak servis yapılır .

37 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA TAM PAZAR KAHVLTILARI İÇİN GÜZEL BİR TARİF ELLERİNİZE SAĞLIK

SEVGİLER

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım etkinliğie katılıp beni yanlız bırakmadığın için sana çok teşekkürederim sevgiler tarifin yayında arkadaşım

tasarım mekani dedi ki...

ellerinize saglik... gorunum istah acici. Bunun yanina birde et sote harika gider:) Sevgiler medinem

made in funda dedi ki...

AMAN ALLAHIM BU NE MUHTEŞEM BİR TARFİ BÖYLE CANIM.MUTLAKA DENEMELİYİM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

lezzetlilerim dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM GÖRÜNTÜ SÜPER!
SEVGİLER

MUTFAKISTAN dedi ki...

Gul'cugum nefis bir tarif
ellerine saglik canim
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

TEK SEVDİĞİM OMLETTİR.
ELLERİNE SAĞLIK GÜLCÜĞÜM.
ÇOK SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

goruntu super olmus . bende yapiyorum ama boyle bir goruntu olmuyordu maalesef harika bir dahaki sefere bu sekilde deneyecegim .ellerine saglik gulablacigim selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

yildiz dedi ki...

Cok istah acici gözüküyor,ellerine saglik ablacigim.Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

Eylül dedi ki...

Canım ya bu ne muhteşem bir görüntü ellerine sağlık yarın ki menü belli oldu mutlaka yapacağım..
Öpüyorum şeker yanaklarından kendine iyi bak canım...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım ablacım nefis bir yemek görüntüde süper olmuş.ellerine emeğine sağlık.güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Adsız dedi ki...

canım gül ablacığım, ne güzel bir tariif bu böyle..

ellerinize sağlık

sıcacık sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

GÜNAYDIN ABLACIM..

İLK BAKIŞTA TIPKI BÖREK GİBİ GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK ENFES GÖRÜNÜYOR KAHVALTI MASALARI VE ACİL MİSAFİRLER İÇİN İDEAL...

ÖPTÜM SENİ İYİ HAFTALAR

Unknown dedi ki...

Canım ablacım harikasın nasıl iştah
açıcı görünüyor ellerine sağlık.Ko
caman sevgiler,mutlu haftalar öptüm

hdidem95 dedi ki...

oy oyy oyy nefis görünüyor ablacım ellerine sağlık öptüm sevgiler

NiNo dedi ki...

ablacim sana degildi sozlerim ama cok uzuldum ben kimselere gidemiyroum okul o kadar yogunki :( hic duymadimda ayaginin kirildigini ve ameliyat oldugunu :( cok uzuldum simdi bu kadar gec ogrendigim icin cok cok gecmis olsun insallah Allah bir daha yasatmasin bole bir sey :( kalplerimiz bir olsun benim en buyuk istedigim budur ama cok uzuldugumude bilmeni isterim bu kadar gec duydugum icin yasadiklarini :(((

Adsız dedi ki...

canım büyük geçmiş olsun çok sevindim aramıza döndüğün için.ellerine sağlık harika şeyler yapmışsın..çok öptüm canım

Esradan dedi ki...

gönlünüzce geçireceğiniz bir gün dilerim,sevgiler

Oya Kayacan dedi ki...

Sevgili Gül, mutfağın sanki her yerden lezzet almış, Türkiye gibi kokuyor. Ellerine sağlık.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım çok değişik belli ki bir okadar da lezzetli birşey olmuş patatesle ne yapılırsa bizim evde mutlaka sevilir ellerine sağlık,öptüm.

Adsız dedi ki...

ne kadar da güzel olmuş...ellerine sağlık.daha iyisindir inşallah ablacım.opuyorum..keyifli bir gün diliyorum..

Ferkay dedi ki...

Gül üm hayatım çok çok geçmiş olsun
Bende uzun süredir ortalarda yoktum o yüzden hiç duymadım ayağını çok üzüldüm canım. İnşallah artık iyileşmişsindir.
Bak artık kendimize çok dikkat etmemiz gerekiyor.Aman bitanem ne olur kendine dikkat et.Bizim çocuklarımız için ayakta olmamız gerekiyor. Seni çok seviyorum. Kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ablacım harıka olmus..
ellerıne kollarına saglık..
goruntu bu kadar muhtesemse tadını dusunemıyorum..
sevgiler:)

Baharcicegi dedi ki...

Görüntüsü beni ekrana yapistirdi,yaa birde yeseydim herhalde parmaklarimi yerdim, sahane olmus lezzetinden hic süphem yok,ellerine saglik ablacigim

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım görüntüsü çok güzel olmuş...sevgiler....

Adsız dedi ki...

hımmm gül ablacım gene yapmışsın yapacagını nefis olmuş ellerin dert görmesin harika bir kahvaltılık olur bence sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık Gül'cüğüm. Çok beğendim tarifi :)) not aldım en kısa zamanda deneyeceğim. Eminim oğlumda sevecektir :))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Gulcugum her zamanki gibi nefis bir lezzet sunmussun ellerine saglik canim
Oglusumun en cok sevdigi lezzetler bir araya toplanmis:))
mutlaka onun icin yapacagim bayilacagindan eminim
canim cok opuyor SEVGİLERİMİ birakiyorum.
Kendine cok iyi bak.

Adsız dedi ki...

Görüntü muhtesem ellerine saglik canim. Hayrli cumalar.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Merhaba Gül. Ne kadar güzel. Değişik bir sunum olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

birsence dedi ki...

ablacığım sanada hayırlı cumalar...kocaman öpüyorum seni.....

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık ablişim süper görünüyor.
Bu ara ben blogları çok boşladım üzerine alınma sakın.
Kendi bloğuma bile 3-4 günde bir bakıyorum.
Çok öpüldün!!!

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ablacım nasılsın görüşemiyoruz bayağıdır. Oğlumla uğraştığım için pek kimseye uğrayamıyorum. Yeni yeni kendime gelmeye çalışıyorum. Umarım sende iyisindir. Bu arada yine harikalar yaratmışsın ellerine sağlık.

Sevgiler...
Özlem...

Adsız dedi ki...

süper görünüyor ellerinize sağlık
pazar günlerinde yapılıp sıcak sıcak yenilecek güzel bir tarif.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABALAR. TARİFİNİZİ ETKİNLİK SAYFASINDA GÖRÜP GELDİM. ÇOK DEĞİŞİK VE GÜZEL BİR TARİF.. ELLERİNİZE SAĞLIK. BANA DA BEKLERİM. SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :http://missgibi.blogcu.com/
40. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
6 NİSAN 2009-20 NİSAN 2009
TARİHLERİ ARASINDA
http://missgibi.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 40.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT ED

Adsız dedi ki...

vallahi sen harikasın birtanesin ben bu patatese bayıldım ellerine emeğine sağlık canım ablam benim....

www.lezzetmutfagi.blogcu.com