6 Mar 2009

SÜPRİZ KEK

Arkadaşlar tatlı bir tarifle tekrar sizlerleyim. Daha önce yaptığım bir kek biraz değişiklik yaptım . Biz çok beğeniyoruz umarım sizlerde beğenirsiniz.


MALZEMELER
3 yumurta
2 su bardağı un
1 Su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
İÇ MALZEMESİ
1 poşet çilekli krem şanti
1 bardak süt
Meyve şekerlemeleri( portakal kabuğu şekeklemesi)
1 su bardağı ceviz içi
1/2 su bardağı damla çikolata
ÜZERİ İÇİN
1 paket çikolatalı hazır sos
Hindistan cevizi

YAPILIŞI
Yumurta ve şeker mikserle 5 dakika çırpılır . Yağ,süt ilave edilerek tekrar çırpılır elenmiş un,kabartmatozu,vanilya eklenir, tahta kaşıkla karıştırılıp ortası delik kek kalıbına dökülür, 175 derecede ısıtılan fırında 35 -40 dakika pişer, soğutulur.
Krem şanti 1 su bardağı süt ile çırpılır , içine ceviz, meyve şekerlemeleri , çikolata ilave edilir, Kek ters çevrilir üzerinden 1 santim kalınlığında kesilerek kapak gibi çıkartılır,kekin içi bir kaşıkla keki delmeden oyulur, çıkan kek parçaları rondada iyice ufalanır ve krem şantiye katılır, kekik içine doldurulur çıkartılan kapak üzerine kapatılır. Çilekli sos hazırlanır kekin üzerine dökülür. Hindistan cevizi,ı ile süslenir .

22 yorum:

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım bir geldin pir geldin. Süper bir görüntü, eminim tadı da nefistir.
sevgilerimle öpüyorum

Baharcicegi dedi ki...

Tekrar hosgeldin ablacigim,artik nefis tariflerini bir bir görecegiz senin becerikli ellerinden.
Cok degisik harika bir kek olmus,icindeki krema ve sekerlemeler nefis bir aroma vermistir keke,ellerine saglik
sicacik sevgiler

Adsız dedi ki...

tariflerini ozlemistim ablacim
ellerine saglik kek harika gorunuyor
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam..hoşgeldin canım...harika bir tarif ile gelmişsin.ellerine saglık.çok renkli şık bir kek olmuş...görüşmek üzere.

Unknown dedi ki...

Canım ablam ne kadar özlemişim seni
ve yaptığın muhteşem lezzetleri ellerine sağlık kocaman sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Ne kadar lezzetlii
çok hoşş gülcüğüm çok..

Adsız dedi ki...

Ablacım tekrar aramızda olmana çok sevindim.İnşallah en kıs a zamanda daha da iyi olursun.Bu kek muhteşem bir kek olmuş ellerine sağlık hakikaten süpriz kek olmuş.denemeyi çok isterim ama benim fırınım böyle kalıpta kekleri pişirmiyor içini hamur bırakıyor:(( inşallah güzel bir fırınım olursa deniyeceğim.öptüm ellerinden.....


www.lezzetmutfagi.blogcu.com

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

ablacımmmmmmm hoşgeldin
iyiki döndün aramıza çok özlettin kendini.
sağlığında iyidir artık inşallah.
kekte harika olmuş.ellerine emeğine sağlık çokkkkkkk öptüm
sevgilerimle nilgün

üç böcek bir çiçek dedi ki...

önceden blog lara bakar beyendiklerimi yapardım sizin bloğunuz favorilerim arasındaydı halada öyle bana ilham verip blog hazırlamama vesile olduğunuz için size sevgilerimi sunuyorum yine yaptıklarınız mükemmel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

önceden blog lara bakar beyendiklerimi yapardım sizin bloğunuz favorilerim arasındaydı halada öyle bana ilham verip blog hazırlamama vesile olduğunuz için size sevgilerimi sunuyorum yine yaptıklarınız mükemmel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun
harika bir kek nefiss görünüyor.
ellerine sağlık
sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım diğer yaptığında çok güzeldi bu da harika görünüyor ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Gelisin super oldu arkadasim guzel tarifinle acilisi kutluyoruz.İyi olmana cok sevindim.
Supriz kek nefis gorunuyor, Ellerine saglik canim.
Kucak dolusu sevgilerr.

SOFRAM dedi ki...

Canım güzel tariflerini özlemiştik, harika bir görüntü, nasıl lezzetlidir kimbilir, ellerine sağlık güzelim, öpüyorum, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..


Ayrica ablacigim hosgeldin nasil sevindim bilemezsin iyilestigine,ins Rabbim bir daha yasatmaz.
Selamlarimla,Serap.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

♥ Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..

hoşgeldiniz.dönüşünüz muhteşem.kek harika görünüyor.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

selam:)
gül hanımcığım dönmenize sevindim umarım daha iyisinizdir kadınlar gününüz ve kandiliniz hayırlı olsun rabbim yapacağınız duaları kabul etsin bizlerde içinde olalım inşaallah birbirimizi unutmayalım duada ayrıca minik alperene de rabbim acil şifa versin inşaallah kısa sürede sağlığına kavuşur sevgiler

Unknown dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

birsence dedi ki...

seni tariflerini nasılda özlemişim...iyileştin hamdolsun tekrar aramızdasın...bu çektiğin so sağlık sorunu olur inşallah...canım ablacım geçmiş kandilin mübarek olsun...kekinde müthiş diyecek söz yok...öpüyorum ablacım....

HÜLYA dedi ki...

MAŞALLAH ABLACIM SÜPER TARİFLERLE DÖNMÜŞSÜN.. GÖRÜNTÜ SÜPER VALLA. RENKARENK CIVIL CIVIL...

SENİ YENİDEN BURALARDA GÖRMEK ÇOK GZÜEL..

BU SÜSLÜ KEKİ EN KISA ZAMANDA DENEMEK İSTİYORUM..

ÖPTÜM SENİ

hdidem95 dedi ki...

ablacım hoşgeldin özledik seni kekde çok güzel olmuş ellerine sağlık öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

elinize sağlık güzel görünüyor..