25 Haz 2010

KARIŞIK KIZARTMA




MALZEMELER
4 adet patlıcan
4 adet patates
7-8 adet yeşilbiber
7-8 adet dolmalık biber
SOSU
5-6 Adet domates
2 kaşık sıvıyağ
4 diş sarımsak
YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulup tuzlu suda 15 dakika kadar bekletilir,yıkanıp kurulanır kızgınyağda kızartılır. Patatesler kuşbaşı doğranır,kızartılır, biberlerin çekirdekleri çıkartılıp yıkanır küçük doğranır kızartılır, dolmalık biberlerin çekirdekleri çıkartılıp yıkanıp kızartılır.
kızartılan patlıcan, biber ve patatesler dolmalık biberlerin içlerine doldurulur üzerlerine sos dökülerek servis yapılır.
SOSUN HAZIRLANMASI
Domateslerin kabukları soyulup küçük doğranır, sarımsaklar doğranır sıvıyağda pişirilir domatesler pişince ateşten alınıp kızartmaların üzerlerine dökülür.
NOT: Hünerli eller sitesinde görüp sunumunu çok beğendiğim kızartmayı sizlerle paylaşmak istedim .
Ben sosunu herzaman hazırladığım şekilde hazırladım kızartmayı bu sosla çok seviyoruz .





9 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerine sağlık:)bunun adına karışık kızarma demen hakzılık olmuş bence bunun adı olsa olsa kızartma şöleni felan olur:))

Baharcicegi dedi ki...

kilo yapmasa hergün bikmadan yerim,ayda bir yedigim icin suanda tabagi oldugu gibi yerdim ,ellerine saglik ablacim midem doymasada gözüm doydu
sicacik sevgilerimle cok öpüyorum

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik ablacim kizartma çok lezzetli olur ah bir de amasi olmazsa:))opuyorum seni sevgiler.

KİZHATCE dedi ki...

elinize sağlık,sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar ellerine saglik, nefis olmuslar.
Kizartma harika oluoyor, sabah kahvaltisinda da harika gider, sevgiler...

nanekokusu dedi ki...

günaydın arkadaşım,
kızartma sevilmezmi ben hep fırında yapıyorum çokta güel oluyor tavsiye ederim ellerine sağlık güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle kocaman öpüyorum selam ve sevgilerimi yolluyorum..

hunerlieller dedi ki...

pek lezzetli görünüyor kızartma ..ellerinize saglık..afiyetler olsun...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN .
BU ANLAMLI GECEYİ LAYIKIYLA DEGERLENDİRMEK DİLEĞİYLE..
DUALARDA BULUŞALIM:))

SEVGİLER

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim kandilin mubarek olsun dualarin kabul olsun, dualarina bu kardesinide eklermisin
cok öpüyorum