29 Eki 2010

VİŞNE SOSLU ÇİKOLATALI BROVNİ

MALZEMELER
3 yumurta
1/,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
½ su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
½ su bardağı vişne suyu
1 paket vanilya
1 pakat kabartma tozu
1 paket hazır çikolata sosu
Bitter çikolata
YAPILIŞI
Yumurtalar ve  toz şeker mikserle 5 dakika çırpılır , sıvıyağ,vanilya, kakao,süt eklenerek tekrar çırpılır, 1 su bardağı karışımdan ayrılır, elediğimiz un ve kabartma tozu da ilave edilerek kaşıkla karıştırılarak yağlanmış bir borcama veya tepsiye dökülerek 170 derecede ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişer.  Kare dilimlenir, üzerine vişne suyu dökülür ve ayırdığımız 1 su bardağı sosta  dökülür , çikolata sosu tarifine göre  pişirilir, üzerlerine dökülür veya ben mari usulu ereittiğimiz çikolata dökülerek servis yapılır.
NOT: eski bloğumdan bir tarif  bu gün bir kermes için yaptım ama  yeni resmi sonra ekleyeceğim harika bir kek tavsiye ederim .

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablam hayırlı cumalar ellerine sağ
lık muhteşem olmuş:))Öpüyorum...

Canan Demirbağ dedi ki...

Çok severim brovniyi harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

Gülcan dedi ki...

çok şahane görünüyorlar olsada yesem
ellerinize sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

Kremayla daha bir lezzetli olmustur görüntüsü muhtesem ellerine saglik ablacim
sicacik bir hafta sonu diliyorum

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

mahirem ellerine sağlık benim oğlan görmesin tek yediği tatlı browni muhteşem olmuş...

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık çok nefis görünüyor
Arkadaşım Milföylü Lezzetler etkinliği için o güzel tariflerinizle etkinliğe desteklerinizi bekliyorum sevgiler

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım merhaba vereceğiniz tariflerin linkini bildirirseniz ben alırım teşekkür ederim

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım tarifinizi aldım Milföylü lezzetler etkinlik için vermiş olduğunuz desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum yüreğinize sağlık

fuat gencal dedi ki...

Süper görünüyor. İştah açıcı ve çok leziz, ellerinize,emeğinize sağlık.

Saygılar.

keskinli dedi ki...

bir dilimde ben alayim ablacim
görüntü sahane ellereine saglik sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Vişne ve çikolatanın dayanılmaz lezzeti... Bayıldım. Ellerinize sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

o dilimlerden birini alıyorum harika olmuş çünki:)))

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım yonca gıda hediye paketi kazanan talihliler arasında sende varsın
detayları sitemde yazdım
adres ve telefon bilgilerini bana email olarak gönderebilirmisin
sevgiler

Özlem Ceylan dedi ki...

slm Gül ablacigim yonca ödül paketini kazanmani tebrik ederim ayrica browni de nefis gorunuyor ellerine saglik kocaman öpüyorum sevgiler..