27 Kas 2010

PASTIRMASIZ PAÇANGA BÖREĞİ




SOFRA DERGİSİ BU GÜN ÖZEL TATLILAR KİTABI GÖNDERMİŞ SOFRA DERGİSİNE BU GÜZEL HEDİYESİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER



PASTIRMASIZ PAÇANGA
1 adet yufka
1 küçük domates
2 adet yeşilbiber
Kaşarpeyniri
Tuz, pulbiber,kekik,karabiber
YAPILIŞI
Yufka sigara böreği gibi 8 parçaya bölünür, küçük dilimlediğimiz kaşarpeynirleri yufkanın geniş tarafına bir biktar konulur, üzerine  çok ince dilimlediğimiz yeşilbiber ve domatesler eklenir, tuz ve pulbiber serpilip sigara böreğinden daha   kalın sarılıp , yağda kızartılır .

10 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

citil citil yebeni diye sesleniyor resmen ellerine saglik canim.benim tercihim pastirmalidan yana :P

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok güzel bir deneme olmuş gülcüm..
çayında hazırdır şimdi senin :)
afiyetle...
sevgiler.

Unknown dedi ki...

selam Gül hanımcığım sayfama uğrarsan sevinirim canım seni kitap mimiyle mimledim cevap bekliyorum
sevgiler

nefis böreklerden bir tane aldım kaçtım:)))

Hülya dedi ki...

Nefis gözüküyo arkadaşım ellerine sağlık! : )

Unknown dedi ki...

Canım ablacım banada göndermişler sağolsunlar dergi.Böreklere gelince enfes o güzel ellerine sağlık öpüyorum.

Gönülünce dedi ki...

Hımmm nefis görünüyor ellerinize sağlık...


Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

pastirmayi pek sevmem tam benlik olmus ellerine saglik ablacim

Gülcan dedi ki...

GECENİN BİR YARISI İŞTEN GELMİŞİN KARNIM DA AÇ AMA BASENLERDE BULUNAN BİRAZCIK YAĞLARIMI ERİTMEK İÇİN AKŞAMLARI MEYVE HARİCİNDE HİÇ BİRŞEY YEMEMEYE DİKKAT EDİYORUM.

mintinin dünyası dedi ki...

gül ablaaaamm
sevgiler minticiğindenn.
ben de de dün vardı paçanga.ellerin dert görmesin canısııı.çok lezzetli görünüyor.inan ben bu lezzete bayılıyorum.hatta pastırmasız halini daha çok seviyorum sevgiler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım tahin helvası tadı yoğunlukta,gofretin çıtırlığı, yanlız pasta küçük duruyor ama tadı yoğun olduğu için oldukça bereketli ben beğendim,seninde börekler muhteşem görünüyor ellerine sağlık,sevgiler...