28 Ara 2010

ETKİNLİKLER

Ergül Baykaran Çocuk Esirgeme Kurumu İçin -Atkı-Bere- Kampanyası İÇİN HAZIRLAYIP YOLLADIĞIM ÖRGÜLERİM ZAMAN ÇOK KISAYDI GÖZÜMDEDE SAĞLIK SORUNU YAŞIYORUM İNŞALLAH BİR DAHAKİ SEFER DAHA GÜZELLERİNİ HAZIRLAMAK KISMET OLUR BU GÜZEL ETKİNLİĞİ HAZIRLAYAN ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜRLER (KATILIM AZ OLDUĞU İÇİN SÜRE UZATILMIŞ KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARA ADRES VEREBİLİRİM  )


 SEVGİLİ   Deryanın HAZIRLAMIŞ OLDUĞU HEDİYELEŞME EKİNLİĞİNDE
ARKADAŞIM ÇEKİLİŞTE BANA ÇIKMIŞTI MUTFAKTA SEVDİKLERİYLE BİRLİKTE KAHVALTI YAPARKEN  BENİ ANACAĞI BİR MASA ÖRTÜSÜ VE KENDİ ELİMLE HAZIRLADIĞIM PEÇETELİKLERİ GÖNDERDİM KÜÇÜK BİR HEDİYE AMA UMARIM BEĞENMİŞTİR .

25 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

deryamız adı gibi okadar derin bir gönüle sahipki, onun için bir hatır ömre değerdir gülcüğüm.
çok zarif bir hazırlık olmuş,
ellerine sağlık canım.
iyi günlerde sağlıkla kullansın.

kalpkurabiye dedi ki...

çok şık hediyeler kullanıcak arkadaşımız çok beğenecek kesinlikle:)

narcicegirengi dedi ki...

Ne kadar da sirin olmuslarr:) Harika... Cok zarif bir hediye.. Iyi gunlerde kullanilsin insallah,
sevgilerimle

Ferkay dedi ki...

ELEMEĞİ GÖZ NURUNUN KÜÇÜĞÜ OLURMU HİÇ CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Bayıldım peteçeliklere ellerinize sağlık çok zarif bir hediye ..

mutfagabuyrun dedi ki...

peçetelikler okadar güzel duruyorki bayıldım görünce.sahibi olan arkadaş güzel günlerden kullansın inşallah.sevgiler.

Gülcan dedi ki...

ayyyy çok şık ve kibarlar bayıldım elinize sağlık.

hunerlieller dedi ki...

eline emegine saglık arkadaşım.pek güzel olmuşlar.kullanan arkadaşa hayırlı olsun.

Unknown dedi ki...

Canım ablam yüreğine,ellerine,emeği
ne sağlık.Ne kadar zarif benim peçeteliklerimden kat kat güzel ma
sa örtüsüde süper.Eminim bayılacak
tır kocaman öpüyorum.

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şık ve kullanışlı olmuşlar. Ellerine sağlık. Sahibi güzel günlerde kullanır inşallah. Sevgiler.

yildiz dedi ki...

Gül Ablaaa,ben de aynisindan istiyorum...Yaaa ben bu hediyelesme olayini cok kiskaniyorum yaaa...Biz gurbettekiler katilamiyoruzzz

2011 yilinin sana ve sevdiklerine
saglik,huzur getirmesi dilegiyle sevgiyle ve dostca kal Ablacigimmm

Adsız dedi ki...

çok şıkmış çok beğendim.ellerine sağlık canım..güle güle kullansın..

Unknown dedi ki...

Canım ablam en sevdiğim renklerde örmüşsün ellerine,yüreğine sağlık.Rabbim sana sağlıklı,huzurlu
uzun ömürler versin.Aklım harika pe
çeteliklerde kaldı.Çiğdem hanım çok şanslı kendisine yorum bıraktım
ama dönmedi.Kocaman kocaman öpüyorum can ablam....

mintinin dünyası dedi ki...

gül ablacım sana yepyeni bir yıl,ve bu yılda gönlünce güzellikler diliyorum...yeni yılını şimdiden kutluyorum...
sevgi ve selamlar bal ablam...

Hale dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar hatta sizden siparis bile vermek isterim, fiyat listesi cikartirsaniz cok guzel olur.

kalpkurabiye dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
Deniz GÜNEŞ.

yeşim dedi ki...

canım benim
hayırlı,mutlu ,sağlıklı bir yıl sizin ve tüm sevdiklerinizin olsun.nice mutlu senelere....sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

Ferkay dedi ki...

Gülcüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim atki ve bere sahane ben beceremem ama yapanlara çok özenirim eline gôzüne zevkine saglik masallah marifetli ablam harikasin...peçetelikler de çok siriiin ama inanilmaz begendim ne diyeyim emegine saglik...

Yeni yilin kutlu olsun saglik ve mutluluk dilerim,ailenle sevdiklerinle geçirecegin nice yillar dilerim öpüyorum ablam.

özlem dedi ki...

yeni yılınızı kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim

Disalce dedi ki...

çok güzel bir hediye olmuş....el emeği gibisi varmı:)

Sevil Şahin dedi ki...

ayy ablacım peçeteliklere bayıldım bayıldım ellerine sağlık şahane olmuş
canım ablam Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Dün rüya yarın hayaldir... Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin... Yeni yılınız kutlu olsun ..!! Mutlu Yıllar...

Adsız dedi ki...

nice güzel senelere inşAllah..yeni yılın kutlu olsun canım...

makcig dedi ki...

Geç kaldığım için çok özür diliyorum.Hediyelerimi aldım.Beğenmek ne kelime bayıldım.Çok teşekkür ederim.Ellerinize ve yüreğinize sağlık.Şehr-i Bursa'dan sevgiler....