1 Oca 2011

MUTLU YILLAR

BÜTÜN DÜNYADA BARIŞ,HUZUR,BEREKET VE MUTLULUĞUN OLDUĞU,FELAKETLERİN YAŞANMAYACAĞI VE GÖZ  YAŞLARIMIZIN SEVİNÇ GÖZYAŞLARI OLACAĞI YENİ BİR YIL DİLİYORUM


PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ( 15)ETKİNLİĞİNDE EV SAHİPLİĞİ YAPTIĞIM ZAMAN HAZIRLADIĞIM TRUFLAR 
Hazır pasta kreması tarifine göre hazırlanır , kakaolu kek ufalanır ,kuru üzüm ceviz, damla çikolata portakal reçeli ,hindistan cevizi hepsi karıştırılıp küçük küçük yuvarlanıp hindistan cevizi ile gıda boyası karıştırılıp bon bonlar bulanır dolpta biraz bekletilip servis yapılır .

12 yorum:

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Her şeyin gönlünüzce olacağı sağlıklı mutlu güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum.. sevgiler..

umutluhayat dedi ki...

yeni yılını kutlu olsun değerli arkadaşım.sevgiler.trufflar nefis

Unknown dedi ki...

Can ablam hayırlı seneler tüm güzel
likler seninle olsun.Ne kadar muhte
şem görünüyorlar ellerine sağlık ko
caman öpüyorum...

Gülcan dedi ki...

yeni yılda herşey gönlünüze göre olur inşallah. harilka olmuşlar elinbize sağlık.

KİZHATCE dedi ki...

rabbimden sevdiklerinizle,sağlıklı,mutlu ve neşeli bir yıl geçirmenizi diliyorum,sevgiler....

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve çok güzel bir yıl dilerim.

keskinli dedi ki...

saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim mutlu seneler CANIM

Hesna dedi ki...

GÜL HANIMCIĞIM
NASILSINIZ
YENİ YILIN SİZE VE SEVDİKLERİNİZE SAĞLIK , MUTLULUK GETİRMESİNİ DİLERİM.
ÖPÜYORUM
SEVGİ VE SELAMLAR

HESNA

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

yeni yıl için gelen herkesi bu sabah gönderdim, biraz da yeni yıl yorgunluğunu atıp kalktıktan sonra koşa koşa geldim Gülüm. Umarım gecikmedim :) YENİ YILINI KUTLUYOR NEŞE, HUZUR, BOL KAHKAHA, BAŞARI, SAĞLIK VE NİCE GÜZELLİKLERİN DOLU OLDUĞU BİR YIL DİLİYORUM SANA ŞEKERCİK. Kucak dolusu sevgiler...

Hayattan Azıcık dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

Sevgiyle Kalin...

YeMeK vAkTi dedi ki...

sağlık ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum.

Trufflerde nefis görünüyor bu arada:)

sarımutfak-hande dedi ki...

mutlu sağlıklı huzurlu bir yıl dilerim canım
herşey gönlünce olsun