1 Ağu 2011

ZEYTİNYAĞLI TAZE FASULYE


MALZEMELER
500 gram taze fasulye
2 orta boy soğan
2 orta boy domates
½ çay bardağı zeytinyağ
1 adet kesme şeker, tuz
YAPILIŞI
Fasulyelerin sadece başları ve kılçıkları alınır yıkanır. Teflon tepsiye veya tencereye sıra sıra dizilir, soğanlar yemeklik doğranır, domateslerin kabukları soyulur ve küçük küçük doğranır. Fasulyelerin üzerine soğan ve domatesin yarısı konulur, tekrar fasulyeler bir sıra dizilir, tekrar soğan ve domates konulur. Üzerine tuzu, şekeri ve yağıda eklenerek hiç su koymadan kısık ateşte suyunu çekip yağında kalana kadar pişirilir. Soğuduktan sonra düz bir tabağa ters çevrilerek alınır .Soğuk servis yapılır. NOT: Davet sofralarımız için zeytinyağlı fasulyenin alternatif bir sunumu .

10 yorum:

behlulksn dedi ki...

süper görüntü ellerinize sağlık hayırlı ramazanlar

Mutfak Faresi dedi ki...

Ama bir taze fasulye yemeği bu kadar güzel sunulabilir. Benim de en son yayınım taze fasulye ama sizinkini görünce çıkarsam mı diye düşünmedim değil. Elinize sağlık, Sevgiler...

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım değişik bir sunum olmuş katdettim. hayırlı ramazanlar..

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım tebrik ederim,gerçekten çok güzel bir sunum,Ramazanda iftar sofralarında misafirlere ikram edilebilecek harika bir tarif...

Gülcan dedi ki...

fasulyeyi çok severim. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

yildiz dedi ki...

Gül Ablacigim,ellerine saglik yiyenlere afiyetler olsun....
Sana da hayirli Ramazanlar diliyorum,agziniz tadi bozulmasin

yeşim dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım.
enfes bir tarif mutlaka deneyeceğim.ellerine sağlık.öpüyorum çok.sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Görüntüsü bile yetiyor ellerine saglik ablacim tebrik ederim
hayirli bereketli ramazanlar

Gönülünce dedi ki...

Fasulyeyi zaten severdim ama sunum bir daha sevdirdi...Nefiss olmuş ellerinize sağlık ablacığım...

Sevgiler...

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Ablaaaa,nefiiisss olmuş,eline sağlık.
Hayırlı Ramazanlar, öpüyorum ellerinden.
:-)