20 Eyl 2011

KAŞARLI MANTAR, ETİMEKLİ YOĞURTLU KABAK



  • MALZEMELERİ 
  • 4 Adet kabak 
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ 
  • 8 adet etimek
  • Maydanoz
  • dereotu
  • nane ve tuz 35o gram yoğurt 2 diş sarımsak SÜSLEMEK İÇİN (ARZUYA GÖRE) pulbiber kuru nane ve havuç
  • 1 Paket mantar
  • Kaşar peyniri,tereyağ,domates, biber,limon
YAPILIŞI
Mantarların sapları çıkartılır, yıkanır hertarafına limon sürülür,yağladığımız bir tepsiye dizilir , rendeledğimiz kaşar peyniri,tuz karabiber ve pulbiber ile harmanlanıp mantarların içleri doldurulur, üzerlerine 1 çay kaşığı tereyağ konulur ,dilimlediğimiz domates ve biber ler yerleştirilir, mantarların çıkan saplarıda kenarlarına yerleştirilip ısıtılmış 170 derecedeki fırında pişirilir.
KABAĞIN YAPILIŞI 
Kabaklar rendelenir 2 yemek kaşığı sıvıyağda suyunu çekene kadar kavrulur, soğumaya bırakılır, soğuyan kabakların üzerine ince kıydığımız maydanoz, dereotu , nane ve tuz ilave edilir,iyice harmanlanır, üzerlerine 2 diş sarımsak ve tuzla hazırladığımız yoğurt dökülür iyice karıştırılır. etimeklerin üzerlerine yerleştirilir.. Arzuya göre süslenir .


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ablacım kanepeler süper görü
nüyor ellerine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Kıtır kıtır etimeklerin üzerinde yumuşacık ve lezzetli bir salata olmuş.
Kabağıda,mantarıda çok seviyorum ve o tabağı istiyoruuuum.
Ellerine sağlık ablacım.
Öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

mantarlara değil ama etimeklere bayıldım canım.çok güzel görünüyorlar.ellerine sağlık.sevgiler.

made in funda dedi ki...

gül abla yaaa nefis şeyler yapıyosun bakmaya doyamıyorum.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Kaşarlı mantara bayılırım,her gün olsa bıkmadan usanmdan yiyebilirim :)
Ellerinize sağlık,nefis gözüküyor..
Sevgilerimle..

Baharcicegi dedi ki...

Bugün bende tavada kabak yaptim aslinda degisik birsey yapmak istemistim tarifini önce görseydi bu nefis yogurtlu kabagi denerdim
eline saglik ablacim