16 Mar 2012

PIRASALI PİDE


Bir su bardağı süt
bir su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı su
1 paket kurumaya( instant )
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
İÇİ
Yarım kilo pırasa
100 gram beyaz peynir
3 yumurta birinin sarısı üzerlerine sürmek için ayrılacak
süt ısıtılır, bütün malzemeler hamur yoğurma kabına konulup yumuşak bir hamur yoğurulup, mayalanması beklenir .
İÇİ
Pırasalar küçük küçük doğranır 2 kaşık sıvıyağda kavrulur, tuz, karabiber ve pulbiber ilave edilip ateşten alınıp soğuması beklenir, soğuyunca içerisine beyaz peynir ve yumurtalar katılıp karıştırılır .Hamurdan portakal  büyüklüğünde parçalar kopartılıp  açılır, içierisine hazırlanan içi konulup kapatılıp yumurta sarısı sürülür ve 200 derecede pişmeye bırakılır

13 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım mutlu hafta sonları..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIMM..HARİKA GÖRÜNÜYOR...SEVGİLER

anne eli gibi dedi ki...

karnımda nasıl aç,görmesem daha mı iyiydi neydi:)
ellerine sağlık çok güzel görünüyor...

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık nasılda gü
zel olmuş pidelerin sıcakken ayran
la yemesi harika olur:)))Öpüyorum ellerinden...

ihlamurcum dedi ki...

Tam yapılmalık ev pidesi olmuş, deneyeceğim.Bizde pırasalı yenmeyebilir, ıspanaklı yapayım.Ellerineize sağlık.

hülya yavuzer dedi ki...

blogunuzu yeni takip etmeye başladım öyle gözüyorki aradıgım bütün tarifleri bulabilcem:)
bnde yenibirblog açtım sizde takip ederseniz sevinirim teşkkürler:) ellerinize sağlık....

yeşim dedi ki...

muhteşem olmuş gülüm ellerine sağlık.güzel bir akşam diliyorum öpüyorum çok...

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar.. Uzun zaman oldu, atandığım yeni görevimden dolayı pek zaman bulup ilgilenemiyorum ama sizler hep aklımızdasınız.. Az önce hanımla bir bakalım dedik sürprizle karşılaştık... Allah kabul etsin maşallah umrede yapmışsınız, darısı bizlere inşallah...
Bu arada emeklerinize ve ellerinize sağlık...
En içten selam ve sevgilerle sağlıklar diliyoruz..
Fatma & Akif (Soframdan & SeyyAh)

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim Allah kabul etsin umrenizi insallah haccada gidersiniz
Pirasayla denememistim nefis görünüyor pideler ellerine saglik

Güloanne mutfakta dedi ki...

pideler nefis bir dilim aldım.ellerine sağlık

bırtutamkekik dedi ki...

bir tanecik alabilirmiyimm:))
miss mis..
ellerinize sağlık..
umrenizi de kabul buyursun rabbim..
muhabbetle..

Unknown dedi ki...

ah rejimde olmasam ne yerdim ne yerdim:)ellerine sağlık.

ozguluntarifleri dedi ki...

nefis gorunuyor arkadasim ellerine saglik.
sevgiler.