7 Ağu 2012

KÖFTELİ KEBAP

BAYAT EKMEK VEYA PİDELERİMİZLE YAPACAĞIMIZ NEFİS BİR YEMEK ÖLÇÜ VERMİYORUM EVDE KALANLARLA YAPABİLECEĞİNİZ  İÇİN
Ekmekleri küp küp doğrayıp fırında kızarttım. 2 kaşık domates salçası 1 kaşık biber salçasını 2 kaşık sıvı yağda  kavurup üzerine 1 su bardağı su ilave edip bir iki taşım kaynattım, tuz. karabiber ve kekik katıp ateşten aldım .Sarımsaklı yoğurdu ekmeklerin üzerine döktüm salçalı sosumuzu ilave edip köfteleri üzerine dizdim ve bolca tereyağını eritip kebabımızın üzerine döküp sıcak sıcak servis yaptım . Afiyet olsun

9 yorum:

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

oh oh nefis gözüküyor.ellerinize sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika bir ekmek artımı operasyonu.
canı gönülden tebrik ederim..
çokda pratik gülcüğüm..
afiyetler olsun- ellerine sağlık ..

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

güzellikk:))ellerine sağlıkk

Unknown dedi ki...

Ablacım harika görünüyor ellerine sağlık.Hiç bayat ekmek kalmaz öpüyo
rum ellerinden...

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

yazık yemekte yapmak daha keyifli dimi ama....domatesler, biberler....et...yoğurt derken....MİSSSS....ellerinize emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Cok nefis gorunuyor canim arkadasim ellerine saglik.Bayat ekmekleri pideleri degerlendirmek icin super bir fikir deneyecegim.
Hayirli iftarlar diliyor sevgilerimi gonderiyorum.

ilhan dedi ki...

Bir köfte ancak bu kadar güzel hale gelebilir. Ellerinize sağlık.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

çok lezzetli gorunuyor, ellerinize saglik. Sevgiler.