26 Oca 2013

GELİNİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ YAPTIM






6 yorum:

Unknown dedi ki...

ne şanslı bir gelin elinize sağlık hepside muhteşem olmuş.

Unknown dedi ki...

Ahhh benim hamarat yüreği pamuk ablam ne şanslı gelinlerin var.Eminim
kıymetini biliyorlardır senin gibi pamuk yürekli bir annenin emeğine sağlık gelinin iyi günlerde kullansın.Hepsine bayıldım öpüyorum ellerinden...

Baharcicegi dedi ki...

Torunlara dogum günü masasi gelinlere özenle hazirlanmis hediyeler ablacim sen bir tanesin annesin babaannesin
Cok güzel olmus gelinin iyi günlerde kullansin seninde ellerine saglik ablacim

mutfagabuyrun dedi ki...

bencede çok şanslı gelinler canım.harikalar hepsi.çok eğendim.emekelrine sağlık.sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım senin yüreğinin güzelliğini gören güzel gönüllüler olsun diyorum.
güle güle kullansın:))

pınar doğan dedi ki...

kaftana bayılıyorum.gelininiz çok şanslıymış. emeğinize sağlık