20 Şub 2013

TRUFF


MALZEMELER
Hazır pasta tabanının tek katı veya evde yaptığımız pandispanyanın yarısı
2 yemek kaşığı nutella
40 gram ben mari usulu eritilmiş çikolata
6-7 tane kuru kayısı
1 çay bardağı kuru üzüm
yarım çay bardağı hindistan cevizi
yarım ça-y bardağı damla çikolata
yarım çay bardağı fındık vaya ceviz
YAPILIŞI
Kek ufalanır, ceviz veya fındık iri olarak çekilir, çikolata eritilir,kayısı küçük küçük kesilir, diğer malzemelerde katılıp elimizle karıştırıp cevizden küçük parçalar kopartılıp yuvarlanır hindistan cevizine bulanır .
not:Atan keklerimizlede yapılabilir.

12 yorum:

Gönülünce dedi ki...

Nasılda güzel görünüyorlar canım istedi...Ellerinize sağlık ablacığım...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ablam ellerine sağlık bayılırım trufa
öpüyorum ellerinden ve kolaylıklar diliyorum.

HARİKA MUTFAK dedi ki...

canım gül ablam..hiç kusuruna bakarmıyım ben senin.hasta bakmak çok zor biliyorum.allah sana kolaylık versin ,güç kuvvet versin.sana şifalar diliyorum.optüm...

mutfagabuyrun dedi ki...

offff.nefis görünüyorlar canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Nurr'un Lezzet Duragı dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık nefis bir truff bu :)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

elinize sağlık, çok severim:)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖZÜKÜYOR

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. Allah tan acil şifalar diliyorum.Tutufflar bir harika ellerine sağlık arkadaşım

Ferkay dedi ki...

off truf görünce dayanamıyorum, yaparsamda gel git kendim yiyorum ellerine sağlık Gülüm harika görünüyor..

Unknown dedi ki...

Bunalrın tek kötü tarafı insanın yedikçe yiyesi gelir ve minik minik ne kadar yendiği anlaşılmaz.
Ellerine sağlık ablacım.
Çok güzeller.

TL Yükleme Merkezi dedi ki...

bunlar gerçekmi harika gözüküyorlar Sitenizi yakından takip etmekteyiz okuduğumuz makaleleri arkadaşlarımızla paylaşıyoruz