28 Ara 2011

ŞEKER HAMURLU CUPCAKELERİM














MALZEMELER
4 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
2 adet muz
 1,5 su bardağı şeker
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
5-6 adet kuru kayısı
2 yemek kaşıpı süt reçeli
YAPILIŞI
Yumurta ve şeker mikserle  5 dakika kaadar çırpılıp sıvıyağ ve süt eklenerek  bir iki dakika kadar daha çırpılır, elenmiş un, kabartma tozu ve vanilya  katılıp kaşıkla karıştırılır,
muzlar 2 kaşık limon suyu ile püre haline getirilir, kayısılar küçük doğranıp kek hamuruna katılır,  kağıt kalıplara dökülerek 180 derecede ısıtılmış fırında pişirilir . Pişen kekler soğuyunca üzerlerinden kapak kesilip süt reçeli veya herhangi bir marmelat veya sos sürülüp kesilen kapak kapatılıp şeker hamuru ile süslenir .


 

10 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ah ah ne mutlu oldum bilemezsin bu güzel emekli tarifini benimle paylastigin icin. Eline emegine saglik canim, harika bir calisma olmus, böyle özel tarifler beni cok mutlu ediyor. Hayirli , saglikli ve mutlu yillar dilerim, sevgiler....

Unknown dedi ki...

Abalcııııım nasıl güzeller bunalr böye..:))
Bakmaya doyamadım..
O renklerin güzelliğine bittim inan..:)
Güllü olanlar muhteşem..
Ellerine,emeğine sağlık canım ablam..

Unknown dedi ki...

Canım ablam 41 kere maşallah sana
cupcakeler harika güllerde süper iyice ilerlettin maşallah.Kocaman
öpüyorum seni...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, tarifini aldim ve 69. siraya ekledim. Yorum yolladim ama gelmedi saniri. Bu nefis ve özel tarifin icin san cook tesekkürler. Harika bir tarifle "cay, kahve, bahne" etkinligine verdigin destek icin, eline emegine saglik canim, Hayirli yillar dilerim, saglik, mutluluk getirmesini dilerim, sevgiler...

anne eli gibi dedi ki...

çok şık olmuşlar,en çokta güle bayıldım ellerine sağlık..

ihlamurcum dedi ki...

Çok şık olmuşlar, insan yemeye kıyamaz.Elinize sağlık

Unknown dedi ki...

Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim güzel yorumun için çok teşkkür ederim.asker oğlum ALLAH ın izniyle iyi.gölcük ulaşlı sosyal tesislerinde askerlik yapıyor.inşallah tüm askerlerimizle sağ salim bitirir gelir.bu arada canım bloğa girince şiçek bahçesine düştüm sandım.bu ne güzellik böyle.bayıldım çiçeklere.ellerine sağlık.yeni yılın kutlu olsun canım.öpüyorum.

KİZHATCE dedi ki...

mmm hepsi birbirinden harika görünüyor,pastalar da enfes... eline sağlık canım...sevgiler....

KİZHATCE dedi ki...

mmm hepsi birbirinden harika görünüyor,pastalar da enfes... eline sağlık canım...sevgiler....