18 Eki 2008

ÖDÜL

..
DÜNYA ÇAPINDA ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ"

BU ÖDÜL HAYATIMIN EN GÜZEL ÖDÜLLERİNDEN BİRİ DİYEBİLİRİM ARKADAŞLIK ÜZERİNE OLUNCA DAHA BİR ÖNEMLİ VE DEĞERLİ OLUYOR HAYATIMIZDA ARKADAŞLARIMIZ HER ZAMAN AİLEMİZDEN SONRA GELEN BİZİM EN ÇOK SEVDİĞİMİZ KİŞİLER SİZ SEVDİĞİM ARKADAŞLARIMDAN BÖYLE BİR ÖDÜL ALMAK ÇOK GÜZEL .

SEVGİLİ KARDEŞİM ZEHRA BU GÜZEL ÖDÜLE LAYIK GÖRDÜĞÜN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER .SEVGİLER CANIM


SEVGİLİ KARDEŞİM DİLEK BU GÜZEL ÖDÜLE BENİ LAYIK GÖRDÜĞÜ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM . SEVGİLER CANIM

SEVGİLİ KARDEŞİM DERYA BENİ BU GÜZEL ÖDÜLE LAYIK GÖRDÜĞÜ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM .SEVGİLER CANIM

BENDE sevgili ‘’damaktadi-GUL’’ VE ÖZGÜL ARKADAŞLARIM GİBİ İKİ SENEDİR BİRLİKTE OLDUĞUM BİR ÇOK GÜZELLİKLERİ PAYLAŞTIĞIM BÜTÜN ARKADAŞLARIMI BU GÜZEL ÖDÜLE LAYIK GÖRÜYORUM ARKADAŞLARIMI SEVGİYLE KUCAKLIYORUM.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ablacım tebrik ederim.bu çok güzel bir ödül ve bu ödüle fazlasıyla layıksın.tekrar tebrik ederim.
güzel bir hafta diliyorumve sevgilerimi bırakıyorum

lezzetlilerim dedi ki...

Tebrik ederim canım ablacım. Gerçekten de layıksın bu ödüle. Benim sevdiğim kadar bir çok kişi tarafından da seviliyorsun. Ne mutlu sana...

Sevgilerimle öpüyorum...

lezzetlilerim dedi ki...

Tebrik ederim canım ablacım. Gerçekten de layıksın bu ödüle. Benim sevdiğim kadar bir çok kişi tarafından da seviliyorsun. Ne mutlu sana...

Sevgilerimle öpüyorum...

Özlem Ceylan dedi ki...

Ablacigim bir ödülde benden bloguma ugra da al sevgiler

Unknown dedi ki...

canim arkadasim odullerin en buyugune layiksin kutluyorum iyiki varsin senin gibi bir arkadasim oldugu icin sansliyim .
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum

Adsız dedi ki...

Canım ödüllerin en büyüğüne layiksin tebrik ederim ve kutluyorum. İyiki varsın, iyiki seni tanımışım ve allah senden razı olsun. Nadir bulunan bir insansın içtenliğin, samimiyetin, karşılıksız dostluğun senin için ne desem az ve eksik kalır. Bu güzel huylarından dolayı hep gül ve en güzel günler seninle olsun inşallah. Dilerim dostluğumuz ilelebet sürer. Seni çok seviyorum GÜLÜM... Aleyna-Dilara