21 Kas 2007

PUDİNG KEKİ

# KAYNANA ÇATLATAN TARİFLER # ETKİNLİĞİhttp://laledensecmeler.blogspot.com/
SEVGİLİ LALE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM
SEVGİLİ KIZLARIMIZ KAYNANA ÇATLATAN ETKİNLİĞİNİZE BEN YONCA YAPRAĞI ŞEKLİNDE KALPLİ KÜÇÜK MUFFINLARLA KATILIYORUM BİZ KAYINVAİLDELER GELİNLERİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ .



MALZEMELER
1 poşet puding(Ben muzlu pudingle yaptım )toz olarak kullanılacak
2 yemek kaşığı yoğurt
2 adet yumurta
3 yemek kaşığı şeker
125 gr margarin eritilecek (ben 1/2 su bardağı sıvıyağ kullandım )
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
istenirse çok az gıda boyası

SOSU
1 paket beyaz çikolata sosu
2,5 su bardağı süt
YAPILIŞI
Oda ısısındaki yumurtalar şekerle 5 dakika mikserle çırpılır, yoğurt, sıvıyağ, ilave edilir tekrar 1 dakika çırpılır, un ,puding ve kabartma tozu eklenerek tahta kaşıkla karıştırılır ,istenirse çok az gıda boyası ilave edilir.
küçük muffın kalıplarına yerleştirilir, ben kalp şeklindeki kalıplara kağıt koyarak kekleri bölüştürdüm .
2,5 su bardağı süt ile beyaz çikolata sosu pişirilir, içine çok az yeşil gıda boyası koyulur, pişen keklerin üzerlerine dökülür en üste antep fıstığı serpilir,

NOT: yemek 24 te ekip arkadaşın tarifi çok güzel tavsiye ederim

19 yorum:

lezzetlilerim dedi ki...

Selamlar ablacım ne olduğunu pek anlayamadığım bu görüntü çok şık ve lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık. sevgiler

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar canım pudingli kek iskender sandaviçler reçeller ve kış hazırlıkların hepsi birbirinden harika bu satte valla hepsini alayım gideyim dedim ellerine saĞLIK sağlıkla yemenize nasip olsun sevgiyle öpüyor selamlarımı yolluyorum

Baharcicegi dedi ki...

Nefis bir muffin olmus,üstünden akan pudingler nefis bir görüntü olusturmus,tabiki bu kadar nefis muffinlerin tadi cok güzeldir.Eline saglik.Ayrica davetin icinde cok tesekkür ederim,bellimi olur dedigin gibi bir gün görüsürüz.

NiNo dedi ki...

ablacim evet saray helvasi bu :) begendinize cok sevindim sizinde ellerinize saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım, ben izninle bu keke dört yapraklı yonca ismini vermek istiyorum. Valla niyeti olan niyet tutsun. Ben tuttum bile. İnşallah olur. Sana yazarım. Ellerine sağlık. Önce iskender, ardından yonca harika. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Tijen dedi ki...

Bazı evlerden çatır çatır sesler geliyor Gül, neden acaba??? Ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

merhaba
ablacım geçmiş olsun dileklerin için çok sağol
pudingli kekde harika görünüyor,ellerine sağlık.
sevgiler
nagehan

Adsız dedi ki...

merhaba
ablacım geçmiş olsun dileklerin için çok sağol
pudingli kekde harika görünüyor,ellerine sağlık.
sevgiler
nagehan

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, kaynana çatlatan etkinliğinde başarılar dilerim.
Kış etkinliklerini gördün değil mi? Sevgiler.
gülden

Adsız dedi ki...

CANIM ABLAM BIZDE SIZLERI COK SEVIYORUZ ( KAYNANALARI ):))
ELLERIN DERT GORMESIN HARIKA OLMUS PASTAN
www.yenitadlar.blogcu.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ne hoş mafin olmuş bunlar böyle.Kaynanalarda gelinleri çatlatır işte böyle ellerine sağlıkkk ablacığım öpt....

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ablacım ben dün geldiğimde tarif yoktu yorum yazmadan gittim:)
sırf resmiyle bile ne kadar lezzetli olduğunu anladım..ellerinize sağlık ablacım..nefis olmuş...
sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Nefisss harikasın valla. Yemeğe kıyamaz insan, canım ellerine sağlık.# KAYNANA ÇATLATAN TARİFLER # Bu etkinlik size pek uymasada senden biliyorum çok iyi bir gelinin var iyi bir evlat kadir kıymet bilen çok hamarat olduğunu. Senin bir parçan olmak dünyanın en büyük şansıdır zaten. İyi gelin kaynana toprağından olur derler buna çok inanırım ben. Çok mutlu olun her zaman, her günün bir evelkinden daha güzel olsun inşallah, öptüm seni çok...A-Dilara

Betül dedi ki...

canım aplam sen çok yaşa emii :) çok tatlısın senin gibi kaynana dostlar başına.. ellerine sağlık sevgiler....
süper kaynanam benimm

Melek* dedi ki...

merhabalar sitenizi yeni gördüm çok hoş bir siteniz var bu arada tarfleriniz çok güzel sanırım sizde bir kayınvalidesiniz ne güzel bende Rabbim ömür verirse geleceğin kayınvalidesi olacağım daha oğlum çok ufak olsada biliyorumki ömür su gibi akıp gidiyor:)pudingli kekinize bayıldım altta dondurucuya koyaduğunuz fasulyeyi annemde aynı böyle hazırlıyor buzdolabu poşetinde marifetlisiniz sizde :) size kolay gelsin bundan sonra takip ediceğim:)o kadar oturdum bir çay ikram etmediniz sizde:)neyse benim blogumda içeriz artık
görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

merhabalar,fırsat buldummu soluğu nurada alıyorum yorum yazıyorum :)) oo ablacım puding kek nefis iskender harika daha ne diyeyeim ellerine sağlık sevgiler öptüm hdidem

MUTFAKISTAN dedi ki...

aslında kaynana kelımesını sevmem ben hep anne dedım cok severdım sanırım huysuzlara kaynana denır ama etkınlık adı aslında sevımlı olmus tatlı harıka gorunuyor ellerıne saglık sevgıler

ortanca34 dedi ki...

MERHABA..UYKUM KAÇTI DELİ GİBİ BU SAATTE BAKIYORUM BLOĞA..İÇİMDEN SİZE DOĞRU GELMEK GEÇDİ..ARKADAŞIMIZIN RESMİNİ KOYMUŞSUNUZ AMA GİTMEYECEĞİM BLOĞUNA..ÇOK ETKİLİYOR BENİ..ALLAHIM AİLESİNE SEVENLERİNE SABIRLAR VERSİN...
BU KEKİ KAÇIRMIŞI BEN..ÇOK GÜZEL DURUYOR..SİZİN BİR TARİFİNİZ İÇİN BEYAZ SOS ALMIŞTIM HALA DURUR YAPAMAMIŞTIM BUNDA KULLANILABİLİR..DENERİM İNŞ..ALLAH SAĞLIK VERİRSE..HEPİMİZE İNŞ..SEVGİLER..

Sevil Altunel dedi ki...

slm gül ablacım
slm canım yine harika lezzetler yapmışsın .sunum ve görüntüler çok hoş ellerin dert görmesin.her şey gönlünce olsun.sevgiler.