30 May 2008

VİŞNE SOSLU DAMLA ÇİKOLATALI MUFFİN

PORSELEN DEMLİK ÇAYSAATİ ETKİNLİĞİ 24 E EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIMIZkeyiflimutfagim İÇİN HAZIRLADIĞIM BU ÇOK NEFİS YUMUŞACIK MUFFİNLERİ GÖNDERİYORUM KOLAY GELSİN SEVGİLER






MALZEMELER
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 çay bardağı
vişne suyu
1
çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
1 paket vanilya

MUHALLEBİSİ
1 su bardağı
vişne suyu
4
yemek kaşığı tozşeker
1,5 yemek kaşığı nişasta
1 çay bardağı damla çikolata

YAPILIŞI

Önce muhallebiyi hazırlayıp ılınmaya bırakın. 1 su bardağı
vişne suyuna, nişasta ve şekeri ilave edip, karıştırarak pişirin. Kabuk bağlamaması için arada bir karıştırarak ılıtın.
Yumurtaları şeker ile birlikte mikserle, yüksek devirde5 dakika çırpın. Diğer malzemeleri ekleyip, tahta bir kaşıkla topak kalmayıncaya kadar karıştırın.pasta Kağıtlarına 1 er çorba kaşığı kek dökün. Ilınmış olan muhallebiyi de kaşık yardımıyla kekin üzerine dökün. Üzerine damla çikolata ilave edin tekrar 1 er kaşık kek dökün ve 170 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirin.

Not: yumuşacık çok nefis kekler oluyor tavsiye ederim .

24 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Visne mayahos bir lezzet katmistir muffinlere,pastada kekde meyveleri cok seviyorum,nefis olmus, ablacigim ellerine saglik.
Ailenle beraber huzurlu neseli bir hafta sonu dilerim

Adsız dedi ki...

Görüntü süper görünüyor.Hani böyle içi meyve jöleli mi ne bi kek var..neydi unuttum hiç yemedim ama ona benzemiş galiba.
Görünüşü çok hoş tadı da güzeldir,vişneli vişneli :)
mmmmm
ellerine sağlık ablacım!

Adsız dedi ki...

gül ablacım ya bitirdin beni valla bu goruntulerle.. ellerıne saglık.. bunu da deneyecem mutlaka.. ellerın dert gormesın bayıldım valla supersın:)
ıyı hafta sonları dılıyorum.
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

canım,çok nefis olmuşlar.görünüşüde cezbediyor insanı ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

öyle güzel görünüyorki sabah sabah canım çekti inan.olsada kahvaltıda mideye indirsem.süper bir lezzet ve görünüm.bayıldımmmm.mutlaka denemem lazım.benim haylazlar böyle muffinleri çok seviyorlar.bu güzelim tarifin için teşekkürler canım.ellerine sağlık.mutlu ve huzurlu bir hafta sonu dilerim.sevgiler.

Tijen dedi ki...

Bugünlerde benim de bir sürü tatlılar yapasım var ama tutuyorum kendimi. Ellerine sağlık Gül'cüğüm.

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Canım iyi günler diliyorum,yine muhteşem lezzetler sunuyorsun bizlere,ellerine sağlık,sormuşsun ya resimdeki benim
sevgiyle ,sağlıkla kal
geç yanıtladım mesajını diyorsun önemli olan yanıtlaman sağolasın

made in funda dedi ki...

nefis bunlar nefiiis.ellerine ğlık gülcüğüm.bayıldım bu muffinlere..süpersin yine..

ayşegül mutfakta dedi ki...

görüntüsü aynı topkek gibi nasılda top top duruyor ama lezzet konusunda topkeke bin basmıştır eminim ;) eline sağlık!

karakazan dedi ki...

Yumusacik olmasi üzerinden belli valla,harika görüntü eline saglik ablacigim.Bir tane aldim,cocuklar hazir uyumusken görmeden yiyeyim bari:):):)
Iyi hafta sonu diliyorum,sevgilerimle.serap.

Unknown dedi ki...

Vişne sosu ne güzel görünüyor muffinlerin içinde ellerine sağlık.

SOFRAM dedi ki...

Canım Gülcüğüm nasılsın, iyi pazarlar diliyorum canım...Canım biberli ekmeği acısız da yapabilrsin,biberleri katmadan malzemeden biraz al ona tatlı biber salçası kat öyle de güzel olur canım, ayrıca ekmekleri beğenmene de sevindim, gerçekten çok nefis oluyor...
Canım muffinler de nasıl güzel duruyorlar, ellerine sağlık, vişneli de nefis olmuştur, afiyet şeker olsun canım, eşim şimdi omlet yapmaya geçti, kahvaltıdan önce bir bakayım dedim, haydi sizde buyrun kahvaltıya ne güzel olur, sevgilerimle öptüm canım...
Ailecek selamlar..

hdidem95 dedi ki...

ablacım ne güzel muffinler ellerine sağlık öptüm kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

canim arkadasim vallahi supersin harika olmus mufinler arasindaki visne cok guzel duruyor lezzeti eminim cok nefistir benim arkadasim yaparda hic guzel olmazmi
cunki sonsuz sevgisini icine katiyor.sevgiyle yapildigi ilk bakista belli oluyor.
canim benim ellerine dert gormesin
Allah sevdiklerine bagislasin seni
cok opuyorum kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik ablamin.
Bu güzellik karsisinda ne yazabilirim ki....
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler....

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Cumartesi günü misafirlerim vardı tesadüfen bende onlara aynı maaffinlerden yapmıştım...Yakında yayınlarım...Nefis olmuş ellerinize sağlık ablacığım...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Gülüm sevdiklerinle birlikte huzurlu bir hafta geçirmeni diliyorum. Gerçekten hem kolay hemde çok güzel bir tarif. Hemen not alıyorum oğlum bayılacak bu nefis keklere, eline ve gönlüne sağlık canım benim. Allaha emanet olun. Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

canım öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkürler, yapmış olduğun muffinlerde çok güzel olmuş, oğlumada yapayım bu lezzetli muffinlerden ellerine sağlık canım... nefissss.........

Adsız dedi ki...

gül ablacım çok değişik tarifin....tadıda çok güzeldir eminim...ellerine sağlık...opuyorum.

keskinli dedi ki...

CANIM ABLAM ÖNCE TARIFI KOPYALADIM LISTEYE SONRA YORUM YAZIYORUM BEN BAYILIYORUM BÖYLE DEGISIK MUFFIN TARIFLERINE HEMEN ALDIM O YÜZDEN ELLERINE SAGLIK SÜPER OLMUS VISNENLI MUHALLEBININDE AYRI BIR LEZZET KATTIGINA EMINIM ELLERINE SAGLIK SEVGILER

Baharcicegi dedi ki...

Gül ablacigim özgül ablaya yorum yazamiyorum yazmak istedigim zaman internet disi kaliyorum,eger özgül ablaya bildirisen sevinirim.
sicacik sevgiler

HÜLYA dedi ki...

günaydın canım.. ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Gul ablacigim ellerine saglik,muffinlerin lezzetli oldugu goruntusunden belli,harika offff, olsa da yesem. Öpuyorum.

Unknown dedi ki...

canim arkadasim bahar ciceginin yorum yazamadigini bildirdigin icin cok tesekkur ederim.
internetten kaynaklansa gerek gunduz internet cok kotu oluyor geceleri cok hizli gunduz internete elimden geldigince girmemeye calisiyorum sayfalar kirk saatte aciliyor:))) sabrini tasiriyor
canim benim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.