29 Haz 2008

CAPPİÇİNOLU CUPCAKE

Sevgili kardeşim Zerrin ev sahipliğini yaptığı etkinliğe gönderiyorum bu nefis kekleri kolaylıklar dliyorum canım .


MALZEMELER
2 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
1 su bardağı sıvıyağ
2 kaşık kakao
2 kaşık cappiçino
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 kaşık damla çikolata
SOSU
1 paket beyaz çikolata sosu
500 gram süt
çikolata
YAPILIŞI
Yumurta ve şeker mikserle beş dakika yüksek devirde çırpılır, sütün içine cappiçino eklenip eritilir, yumurtalara ilave edilir, sıvıyağıda ekleyip tekrar 2 dakika kadar çırpılır .Un,vanilya ,kakao, ve kabartma tozu elenir, yumurtalara ilave edilerek tahta bir kaşıkla iyice karıştırılır, kalıplara dökülür, üstlerine damla çikolataları da konulup ısıtılmış fırında 170 derecede 20 dakika pişer.

Sosu sütle pişirilir soğuyan keklerin üzerine dökülerek rendelenmiş çikolatayla süslenir.


11 yorum:

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım aynı anda tarif koymaya oturmuşuz sanırım artık hiç oturamıyorum bilgisayara, sıra gelmiyor zaten sıcaklarda pek hamurişiylede uğraşmak istemiyor insan keklerin harika görünüyor bende yanına limonata yaptım

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim nerelerdesin özledik seni,insallah yogunluk saglik dolayisiyla degildir.
Iki nefis tarif birden,lahana sarmasini burdaki karadenizli arkadaslarda yiyorum nefis bir sarma asma yapragindan daha hafif oluyor.
Cappucino muffinler bol cikilotali aromatik olmus,sunumda cok güzel ellerine saglik ablacigim.
Bu kardesin sana almanyadan gül kokulu öpücük yolluyor ve cokca selamar

karakazan dedi ki...

Gül ablacigim,kekler harika olmus bir tane alabilirmiyim?
Aslinda kara veremedim,acaba kek mi yoksa sarmami? diye:)
Ellerine saglik.
selamlarimla.
serap.

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın, nasılsın, hafta sonu pek oturamadım pc başına, şimdi bir bakıp işlere başlıyacağım malum hafta başı hiç sevmiyorum,öyle çok iş oluyor ki...Hele de sıcaklarda hiç çekilmiyor, neyse ki rüzgar var da biraz serinletiyor.
Canım kekler nefis olmuş, harika görünüyorlar, sarman da mükemmel olmuş, hele de yapraklar ne kadar taze, ellerine sağlık güzelim, afiyet şeker olsun...
Canım güzel bir hafta diliyorum, ailecek en içten sevgi ve selamlar...

Ferhanca dedi ki...

Merhbalar, demek Zerrinle kardeşsin..ne güzel marifetli kardeşler.
kekeler çok şirin olmuşlar harikalarv ellerine sağlık.sevgiler..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, muffenslar harika olmus, ellerine saglik, kara lahana sarmasinada hic yok demiyecegim, isi cook ama tadinada diyecek yok, sevgiler,....

keskinli dedi ki...

ablacim ellerine saglik cup cakelerin enfes olmus gitmeden bir ugrayim dedim güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim dönüste görüsürüz insallah öptüm

Adsız dedi ki...

Ablacım cupcakelerin süper olmuş ellerine sağlık!
Çok öpüldüüüüüüüüüüün!!!

şengül dedi ki...

gül çok güzel olmuşlar ellerinew sağlık canım mutlaka denemem lazım misafirlerime değişik olmuş olsun saygılar canım

PASTASEHRİ dedi ki...

lezzeti görünümünden ve içindekilerden belli olan bir tarif. mutlaka deneyeceğim . ellerinize sağlık
sevgiler
Funda

Biri dedi ki...

süper görünüyolar bende denicem bunu yapmayı teşekkürler