16 Nis 2008

SOSYETE MANTISI

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
Sevgili kardeşimiz http://ngr.blogcu.com/ ev sahipliğinde yapılıyor bu basit ama çok lezzetli mantı ile katılmak istedim kolay gelsin sevgiler .




SOSYETE MANTISI

MALZEMELER
3 adet yufka
500 gram kıyma
3 adet kuru soğan
1 kase yoğurt
3 diş sarımsak
tuz, karabiber, ketçap
1 kaşık sıvıyağ,
maydanoz
YAPILIŞI
Soğanlar yemeklik doğranır, 1 kaşık sıvıyağda, kıyma ile kavrulur , karabiber,tuz ilave edilir
soğumaya bırakılır,yufkalar dörde bölünür, yufkanın geniş tarafına kıymalı içten koyup gül böreği gibi sarılır.
Servis yapılacağı zaman bol sıvıyağda kızartılır, üzerine sarımsaklı yoğurt dökülür, yoğurdun üzerini ketçap ve maydanozla süsleyerek sıcak servis yapılır .
NOT:Ketçap yerine eritilmiş tereyağın içine kırmızı biber katılıp yoğurdun üzerine dökülür o şekildede servis yapılabilir .

45 yorum:

Ferkay dedi ki...

Gül üm ellerine sağlık. Nefis bir mantı

modex dedi ki...

MERHABA ABLACIĞIM HER DELİ SAÇINI BAŞINI MI YOLAR BAZILARI DA SÜREKLİ BLOG AÇAR VE KENDİNİ ÖYLE TATMİN EDER (BU BENİM)
HERŞEY SÜPER AMA ŞU SOSYETENİN SUNUMUNA BAYILDIM HELE HELE GECENİN BU SAATINDA MMHHH
ALTTAKİ SARMA DA CABASI ELLERİNİZE SAĞLIK
ABLACIM YARIN SINAVIM VAR BENİM İÇİN DUA EDİN LÜTFEN
4 AYLIK EMEĞİM UMARIM BOŞA ÇIKMAZ
SEVGİYLEEE

Unknown dedi ki...

Selam gülüm, sosyete mantısı gerçekten adı gibi çok sosyetik görünüyor nefis. Marifetli ellerin dert görmesin, afiyet olsun canım... Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

Gul ablacim ellerine saglik nasil canim istedi simdicik, sahane gorunuyor, afiyet olsun sizlere, opuyorum, sevgiyle kal.

Leziz Sofralar dedi ki...

Ablacim bu ne herika bir görüntüdür böyle hayran kalmamak eldemi ellerine saglik,canim sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'cüğüm nasılsın,inşallah daha iyisindir, şu sıralar pek girdiğim yok, kısa bir süre girdim, bir bakayım dedim, çok güzel bir mantı yapmışsın, pratik olduğu kadar da lezzetli, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

gülcügüm merhaba cok güzel bir manti olmus sosyete ama tadi nefistir eminim eline saglik saglicakla kal

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bayılırım sosyete mantısına, biz fırında yapıyoruz.. Öyle de güzel oluyor.. Sunum çok hoş,çok güzel süslemişsin.. Ellerine sağlık..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm nefis olmuş ellerinize sağlık bayıldımmm...

Adsız dedi ki...

canım gül ablam, mantı çok sosyetikte :) ben asıl aşağıdaki yaprak sarmalarından gözümü alamadım.

Vallahi ağzım sulandı ellerinize sağlık.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

nagehan dedi ki...

Gül ablacım merhaba,

Sosyetelerin nefis görünüyor ellerine sağlık ablacım....

Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabaa mmm etkinlikte gördüm mantıyı takıldım peşine geldimm :) enfes görünüyorr bayıldımm valla ellerine sağlık canımm mutlu günlerr :)

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık çok şık ve lezzetli görünüyor. sevgilerimle öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım harika olmuş.görüntüde ayrıca süper 10 üstünden 10 numara sevgilerimle nilgün

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık. ben sosyete mantısı ile üniversitede tanıştım ve o zamandan beri bayılırım. afiyet olsun. www.guzelevim.blogspot.com

made in funda dedi ki...

ben bayıldım bu mantıya canım.ellerine sağlık.süper..

ortanca34 dedi ki...

günaydınlarrr...
hayırlı sabahlar ve cumalar diliyorum..sağlık ve huzur dolu günler sizle olsun..gene nefis bir görüntü karşımızda..yani bizde yapıyoruz ama böylesi sunumm ancak sizin ellerinizden çıkar...elleriniz dert görmesin..çok şık duruyor..
sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

Bir kucak sevgi,bir avuç dua,içten bir selam kapatir mesafeleri,birlestirir gönülleri.Eviniz huzur kalbiniz nur dolsun.CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.

Adsız dedi ki...

canım çok güzel olmuş,benim favori mantım,bana gelmek isteyenler genelde bunu yapmamı isterler.ben de çok severim.ellerine sağlık.
cerenimo

Adsız dedi ki...

HIMMM.NEFİS OLMUŞ MANTILAR.HARİKA GÖRÜNÜYOR.ÇOK SEVERİM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

DUADIR İNSANI RABBİYLE KONUŞTURAN, DUADIR İNSANI RAHMETLE BULUŞTURAN, DUADIR İNSANI HUZURA KAVUŞTURAN. DUALARDA BULUŞALIM.HAYIRLI CUMALAR.

Adsız dedi ki...

gül ablacım ben bu sosyete mantısını yerim ki ne yerim..
süper olmus.. bayıldım.. ellerine kollarına saglık.
cok opuyorum..
kendıne ıyı bak:))

fatostuncay.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Gül ablam öyle bir manti yapmissinki gercektende kayseri mantisi bu sosyete mantisini kiskanacak,görüntü gözleri bayram ettirecek türden,ne kadar özenmissin cok ama cok lezzetli olmustur eminim eline saglik ablacigim.
saglikli huzur dolu bir hafta sonu dilerim.

. dedi ki...

CANIM MÜTHIS GÜZEL BIR TARIF OLMUS,ELLERINE SAGLIK GÜLÜMMMM:)))
EMINIM LEZZET KÜPÜDÜR,KESKE BENDE TADABILSEYDIM.
CANIM HAYIRLI GECELER DILERIM.
SEVGILERRR:)

Adsız dedi ki...

Gul ablacim mutlu bir hafta sonu diliyorum optum kendine iyi bak olur mu

hdidem95 dedi ki...

BAYILIRIMMMM:))) ablacım ellerine sağlık çokda şık görünüyorlar öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

Gel deyalanma valla :P
Ellerine sağlık ablacım!

keskinli dedi ki...

selam gül ablam
cok severim ben bunlari bak bugün yapayim aksama misafir var ne yapayim diye dolasiyordum iyiki gördüm sende ellerine saglik sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

canım ablam havalar ısındı aklımız dışarılarda oturamıyorum artık bilgisayara inşallah iyisindir.mantılar süper salı günü misafirlerim vardı bende yaptım aynısını ama benimkiler tam kalorili bol soslu oldu ee hakkını vermek lazım bazen napalım,ellerine sağlık öptüm seni...

yildiz dedi ki...

Ablacigim ellerine saglik,enfes bir görüntü...
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam canım..sosyete mantısı bizim evde çoook sevilerek yenir...sizin süslemeniz süper olmuş...eline saglık arkadaşım..afiyet olsun sizlere...sevgiler.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA GÜL ABLACIM SENİNKİLER HAKİKATEN SOSYETİK OLMUŞ PEK SÜSLÜLER ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER

Özlem Ceylan dedi ki...

slm Canim Gül ablacigim ellerine saglik goruntu gene muhtesem hakikatende sosyetik olmus rengarenk,cok guzel bir sunum eminim tadi da cok guzeldir sevgiler

Adsız dedi ki...

İyi geceler,
Bu yemekten bende ara sıra yapıyorum, güzel oluyor. Ellerine sağlık arkadaşım.

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

canım bu sosyete mantısı süper görünüyor senin elinden çıkan yemekler zaten süper..ellerine sağlık..sevgiyle ve de sağlıcakla kal...

Adsız dedi ki...

toruncum çok sosyetik olmuş senin mantı ellerine sağlık çok seviyorum yufkalı mantıları. Nasılsın iyimisin görüşemiyoruz sağlığın nasıl y.saatine uğramıyormusun canım merak ettim.
Canım blogumu yapmaya çalışıyorum ama yardımlarına ihtiyacım var bir bilene sormam gerekiyor balıkesir arkadaşımda yardımcı oluyor sağolsun ben özel mesaj bırakırım y.saatine öptüm sağlıcakla kal hoşçakal... hayriye73.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım sorularımı bu şekildede sorabilirmiyim ben şablon düzenini hiç anlamadım nasıl yerleşecek bunun gibi sorunlarım var yardımcı olursan sevinirim çoook bende yorumlar direk yayınlanıyor sandım mesela senin yorum köşen çok güzel nasıl yapabilirim bunlar gizbi biraz başını şişireceğim yani bloguma düzen şart ama ben yapamadım tam anlamıyla zor gibi geldi bana bilmediğim için toruncum ben yemek saatindede özel mesaj yollarım çok öptüm hayriye73.blogcu.com dayım

Adsız dedi ki...

Cok harika görünüyorlar, ellerine saglik canim.Iyi haftalar.

Ayse Pamuk dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık

karakazan dedi ki...

Nefis görünüyor ablacigim,ellerine saglik.Bende hep görüyorum ama bir türlü deneyemedim ilk firsatta ins.
Hayirli günler,serap.

Disalce dedi ki...

ablacım harika görünüyor....

ellerine sağlık...buda denenmeli...

süper...

öpüyorum seni...

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Ziyaretine sevindim ancak rahatsız olmana ve kardeşinin rahatsızlığına üzüldüm...çok geçmiş olsun canım..allah sağlık ve şifa versin..
senin sosyete mantını denedim..yufkayı su böreği yufkasıyla denedim..bloga koyacağım seninki kadar mükemmel olmasa da bizde bir şeyler yapmaya çalışıyoruz..sağlıcakla kal...

şengül dedi ki...

gül blok 'unu gezdim çok güzel mantıda çok güzel olmuş elerine sağlık sizlere afiyet olsun

Adsız dedi ki...

geçiyodum yanacıklarına öpücük kondurmak için bir uğrayayım dedim :)
MUCUUUUUUUUUUUUUUUUUUK :p

minikkusum dedi ki...

CANIM nasılsın bugun fatıhe cıktım
alacaklarım vardı hemen bır kafe gordum gırdım
canım ben cumartesı gunu kısmet olursa umreye gıdıyorum bu aralar cok kosturdum senınle haberlesemedım cok ozledım senı canım benım,blogumu arkadaslarımı
hayırlısıyla gıdıp gelıyım de bu ınternet ısını halledecegım sızlerı kaybetmek ıstemıyorum.
canım hakkını helal et RABBIM sana ve ısteyen herkese nasıp etsın kendını ıyı bak can dostum ALLAHA EMANET OL
GELDIGIMDE BUTUN ARKADASLARIMLA HABERLESECEGIM
HOSCAKAL CANIM

lezzetyolculugu dedi ki...

Gül ablacım meğer sizin torunlarınız bile varmış size hayranlığım bin kat daha arttı.Ne güzel şeyler yapmışssınız iyiki diğer birçok anneanne gibi eve kapanmamışssınız bizde enfes tariflerinizle tanıştık.Herbiri birbirinden güzel.