13 Haz 2008

ÜZÜMLÜ ROZ

SEVGİLİ KARDEŞİM HÜLYA nın ev sahipliğini yaptığı porselen demlik çay saati 24 etkinliğine bu tarifimi ve sevgilerimi gönderiyorum kolay gelsin canım.

MALZEMELER
Hamuru
2 Su bardağı un
1 çorba kaşığı toz şeker
125 gram margarin eritilmeden
1 çorba kaşığı maya
1 adet yumurta
1 çay bardağı süt yoksa su olabilir
1 limon kabuğu rendesi
1 fiske tuz
KREMASI
1 su bardağı süt
1 çay bardağı tozşeker
1/2 çay bardağı un
1 yumurta
muhallebiden koyu kıvamda olacak
ARASINA
Kuru üzüm
Kuru kayısı(Küçük doğranancak)
Damla çikolata
YAPILIŞI
Hamur hazırlanıp mayası gelince oval açılıp, üzerine kreması sürülüp üzerine üzüm , kayısı, damla çikolatası serpilip, uzun kenarından rulo yapılacak, 3 er santim dilimlenip tepsiye dik olarak yerleştirilicek, üzerine yumurta sarısı sürülüp tekrar mayalandırılıp, 200 derecede ısıtılmış fırında pişirilicek .

9 yorum:

elma şekeri dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor....

Adsız dedi ki...

Gül ablacim merhaba,
Ellerine saglik,çok nefis gorunuyor,ismi de çok hosmus bayildim. Ablacim islerin yogunmus biz önemli degiliz önemli olan islerini halletmen,en kisa zamanda görüsmek üzere,öpüyorum.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim insallah yogunluk saglik sebebiyle degildir.
resim acilmadi ama ismindede belli nefis oldugu,sonta yine gelecegim resim belki acilir.
Ablacagim saglikli huzurlu bir hafta sonu dilerim cok öptüm

yildiz dedi ki...

Ablacigim ellerine saglik.
Bu telasli günlerinde de sana kolayliklar diliyorum..
Sevgiyle ve dostca kal...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar,bu sıralar hepimiz yoğunuz, inan şu sınav stresiyle kaç gündür pc başına oturasım gelmiyor.Sınav bitti ama bu sefer sonuçları beklemek ayrı bir stres, bakalım artık inşallah haklarında hayırlısı olsun.
Canım üzümlü roz harika görünüyor, çok severim üzümlü lezzetleri, ellerine sağlık güzelim.
Sünnetiniz de güzel geçmiştir inşallah, biraz dinlen keyfine bak, iyi yoruldun bu sıralar, bizde de iş bundan sonra başlıyacak ama inan hiç gözüm almıyor.
Canım güzel bir hafta diliyor, sevgiyle öpüyorum. Ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

canım değişkk bir kurabiyemi yoksa yumuşak bir açmamı desem çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık buda gül ablanın gülü olsun, canım toruncum... sağlıcakla kal...

karakazan dedi ki...

Gül ablacigim,önemli birsey yoktur umarim.Hemen dön lütfen beni merakta birakma.Üzümlü roz harika olmus eline saglik.En yakin zamanda görüsmek dilegiyle.
selamlar...

SeNa dedi ki...

ne güzel tarifler bunlar... ellerine sağlık çok güzel şeyler yapıyorsun maşallah....

canikom dedi ki...

elinize sağlık deneyeceğim...Çiçek Poğaça(2.olan) foto ve tarifi sizde var mı acaba....