14 Eyl 2008

İNCİRLİ MİHRİBAN

Bu tarifi Benim yemeklerim sevgili Nilgünden aldım çok beğendik umarım sizlerde beğenirsiniz TARİFİN ORİJİNALİ Burada çok teşekkürler Nilgüncüm
İNCİRLİ MİHRİBAN
MALZEMELER
3 su bardağı doğranmış kuru incir
2 su bardağı dövülmüş ceviz
Yarım su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı yumurtanın beyazı
1 tatlı kaşığı tarçın
1 tatlı kaşığı vanilya

YAPILIŞI

Bütün malzemeleri bir tencereye koyalım ve karıştıralım.
Sonra kısık ateşte şeker eriyene kadar karıştıralım.
Soğutalım, soğuyunca karışımdan ufak parçalar kopartalım. Ben sevgili Nilgünün önerisiyle kırık fındığa buladım bu şekliyle çokkkkkkkkkkk nefisti
Yağlı fırın tepsisine dizelim. Önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında 10 dakika pişirelim.
Soğuduktan sonra servis yapalım .


28 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canım.inciri çok severim. bu tarifede bayıldımm.eline saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

NiNo dedi ki...

ayy ablacim bu nefis olmus ellerine saglik

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım.öncelikle o güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.beni ne kadar mutlu ettin anlatamam sana :)
mihribanın süper görünüyor,harika olmuş.deneyip beğenmene çok sevindim.fındıklı hali bence de çok daha lezzetli oluyor.sevgilerimle,hayırlı ramazanlar nilgün

neseersoy dedi ki...

selam,
ne hoş bir sunum , sanki gelin gibi duruyorlar:-)
ellerine sağlık ,
sevgilerimle

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

hemen ve kesinlikle denemem lazım..
ilk defa görüyorum ve vuruldum:)...ellerine sağlık ablacım..harika görünüyor..

sevgilerimle hayırlı iftarlar

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim bu çok nefis birseye benziyor ellerine saglik,sunumu da enfes olmus,yememek mumkun mu,harika vallahi. Sevgilerimle optum.

Adsız dedi ki...

sitenizde adsense reklamları yayınlayarak kazanç ortağı olmak istermisiniz.
recepsionist@hotmail.com
ekleyin detayları konuşalım

Baharcicegi dedi ki...

Ismide görüntüsüde cok degisik olmus,incirle hafif bir tatli türü olmus,sunumda cok güzel ellerine saglik ablacigim.
bereketli iftarlar

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablacığım, şahane birşey olmuş bu. Tam bomba :)

elleriniz dert görmesin.

sıcacık sevgiler.

made in funda dedi ki...

MMM EN GÜZEL LEZZETLERLE DOLU MUHTEŞEMM BİŞEY.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gerçekten çok güzeldir,
ellerinize sağlık. çok sevgiler cnm.
NuNu

şengül dedi ki...

gül canım çok basit ve nefis bir tarif ellerine sağlık canım mutlaka denemem lazım çok severimde inciri laf armızda sevgiyle kal canım

Adsız dedi ki...

canım süper bişey olmuş ellerine sağlık..ismi de tarif de çok ilginç..yeni kurutulmuş incirlerin tam zamanı..hemen denemeli..hayırlı ramazanlar canımcım..

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar,arka fondakiler de süs kabağı sanırım,çok şirinler...


sevgiler...

Adsız dedi ki...

incirin bol olduğu yerde oturduğum halde böyle bir tarif ilk defa karsıma cıktı.en kısa zamanda denyeceğim.ellerine sağlık..iyi haftalar ablacım...

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir görüntü, malzemelerden nefis olduğu belli. Çok ta sağlıklı bir tatlı, tarif için Neslihan'a da teşekkürler.
Canım iyi iftarlar, öpüyorum...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Midemden sesler gelmeye başladı artık, bu kadar harika görüntülere daha fazla dayanamayıp düşüp bayılacağım şimdi :) ben kaçayım iyisi. Tabiii kuruyemişçiye incir almaya :)))
Hemen döneceğim görüşürüz :))
muuckkkk

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihleri arasındaBAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

yildiz dedi ki...

Ohhh,ellerine saglik ablacigim.Ne güzel bir görüntü böyle!!!Sizlere
afiyet,bal,seker olsun.Bereketli
iftarlar diliyorum,sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Tam bie enerji deposu harika görünüyor
Ellerine sağlık

hdidem95 dedi ki...

ablacım tarife bayıldım çok değişik illaki deneyeceğim evde bir sürü incirim var:))ellerine sağlık öptüm sevgiler

karakazan dedi ki...

Sari saclarini gönlüme baglamisim cözülmüyor MIHRIBAAAN MIHRIBAAAAAAANNNN:)hemen bu türkü geldi aklima,Gül ablacigim enfes birsey olmus bu bizim MIhriban:)Ellerine saglik hemen listeye eklendi yani:)
Ayrica sekerpareyi de unuttum sanmayasin;)cok harika görünüyor nefis,nefis:)

Selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

Gülüm özene bezene her zamanki gibi yine süper olmuşlar, ellerine sağlık. Her günün sağlık, sıhhat ve esenlik içinde ailenle, torunlarınla birlikte geçsin inşallah. Çok öpüyorum seni canım benim. Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık, değişik bir tarif olmuş, hem vitaminli hemde çok şık görünüyor, afiyetle canım, sevgiler....

ceyt dedi ki...

çok değişik çok güzel bir tarif.ellerine sağlık ablacım.
öpüyorum sevgiler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım yine muhteşem bir görüntü eline sağlık aslında bomba gibi bir tatlı ceviz-incir belki bu şekilde çocuklara yedirebilirim harika olur,sevgiler...

Unknown dedi ki...

gul'cugum senin mihribanlari gorur gormez bilgisayari oylecene acik birakip kalktim hemen malzemeleri hazirlayip yaptim cokkkk nefis oldu ellerine saglik.
bayramda yayina koyacagim musafirlere ikram olarak tekrar yapacagim.
arkadasim tarif icin ''benim yemeklere'' ve sana cok tesekkur ederim.
ev halki cok begendi inanirmisin iftardan sonra hepside bitti:)))
sana yorum yazacaktim telastan yazmayi unutmusum:)) cok opuyor sevgi ve selamlarimi gonderiyorum

evdeki incir biraz azmis bende 2 su bardagini tamalamak icin kayasa,hurma,kuru uzum koydum.tabi biraz olcuyu astim:)

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.