17 Şub 2008

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15


57 yorum:

ortanca34 dedi ki...

merhaba..
size öncelikle kolaylıklar ve başarılar dilerim etkinlikde..duyuruda herşey çok doğru ve güzel...
hayırlı olsun..sevgiyle kalın..inş güzel bir mamayla bende katılacağımm

keskinli dedi ki...

hadi bakalim ablacim hayirli olsun sira sende kolayliklar dilerim tarifim en kisa zamanda yolda öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

Gül ablacım tarıfımı yarın sabah 8:30 da alabılırsın o saatte hazır olacaktır. tesekur edıyorum davetıne...kolay gelsın...

emelinmutfagi.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

aaa ablacım ne güzel ..tanıdık birilerinin etkinlikte olması..şimdiden sana kolaylıklar dilerim ..
sevgilerimle..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

aaa ablacım ne güzel ..tanıdık birilerinin etkinlikte olması..şimdiden sana kolaylıklar dilerim ..
sevgilerimle..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

aaa ablacım ne güzel ..tanıdık birilerinin etkinlikte olması..şimdiden sana kolaylıklar dilerim ..
sevgilerimle..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

aaa ablacım ne güzel ..tanıdık birilerinin etkinlikte olması..şimdiden sana kolaylıklar dilerim ..
sevgilerimle..

made in funda dedi ki...

kolay gelsin sana canım.inşallah bol katılımlı bir etkinlik olur.sevgiler.

EZGi :)) dedi ki...

CANIM PASTAMI DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORMUŞSUN.ÇOK SEVİNİRİM GERÇEKTEN.ETKİNLİĞEDE MUTLAKA KATILACAGIM.SİMDİDEN SANA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.KOCAMAN SEVGİLER

Leziz Sofralar dedi ki...

Davetini hemen üzerime aliyorum böyle güzel bir organizasyonda seni hic yalniz burakirmiyim ablacim katilacagim mutlaka,kolay gelsin simdiden...

Adsız dedi ki...

s.a sevgili arkadasim,
davetinizi cok büyük memnuniyetle aldim, sizi tebrik ediyor, simdiden kolayliklar diliyorum, tarifim hazir olunca tekrar gelip bildirecegim size , sevgi ve muhabbetlerimle cok ama cok keyifli bir hafta diliyorum, zaten etkinlik calismalariyla, biraz yorgun biraz telasli ama keyifli bir haftaniz olacagi kanaatindeyim.
selam ve muhabbetlerimle...

baharhabercisiyim.blogcu.com

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Sevgili gül etkinlige bende katilmak istiyorum,eger kabul edersen.
Ayrica seni ilnklerime eklemek istiyorum müsadenle canim.
Sana kolayliklar diliyorum, etkinlkte görüsmek üzere.

selamlar.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım..etkinlik 15 hayırlı olsun kolaylıklar dilerim..boool katılımlı bir etkinlik olur inşallah..kolay gelsin:))sevgilerimle..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
nazik davetin icin tesekkür ederim, senin etkinligin icinde güzel bir tarif bulmaya calisacagim, bundan emin olabilirsin.

Selam ve sevilerimle..

Fosi dedi ki...

merhaba gül hanım,benim adımda gül
etkinlik davetinizi bir arkadaşın sayfasında gördüm ve katılmak istedim,kabul ederseniz,tarifim hazır size hediye ediyorum,kolaylıklar diliyorum.iyi akşamlar

Adsız dedi ki...

Ablacim tarif hazir kolay gelsin.

Baharcicegi dedi ki...

Etkinlik hayirli olsun ablacigim tarifi ekleyince haber veririm.

lezzetlilerim dedi ki...

Kolay gelsin ablacım. Bende hazırlamaya çalışırım. Sevgiler

Schatz Insel dedi ki...

canim merhaba yeni gelen hafta hepimize saglik mutluluk getirsin sevgiler

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba tarifimi bloğum da yayımladım, alabilirsiniz.kolay gelsin.

Yaren dedi ki...

Ablacim sana kolay gelsin diyorum,ve insal . katilcam bende:)Bol katilimlar diliyorum sana.Sevgiyle kal ve iyi bir hafta diliyorum sana canim.

Mutfaknotlari dedi ki...

merhabalar kolay gelsin öncelikle banada bi uğrayın tarifi yayınlıyorum hemen
sevgiler

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Selamlar,
Latin boregiyle etkinliginize katilmak isterim. Kolay gelsin
http://danieldanielefe.blogspot.com/2008/02/empanadas.html

Tijen dedi ki...

Kolay gelsin Gül'cüğüm!

Adsız dedi ki...

Gül ablacım tarıfım hazır senın gelmenı beklıyor :) sayfamdan alabılırsın.. tekrar kolay gelsın ve davetın için tesekurler...

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhaba,
ıslak kurabiye tarifimle etkinliğe katılmak istiyorum.Şimdiden kolay gelsin.

Fulya dedi ki...

Canım tarifim hazır bloguma uğrarsan sevinirim

made in funda dedi ki...

koaylıklar diliyorum canım sana.etkinlik güzel başlamış.benim tarfimde yolda..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Şeker arkadaşım, davetin için teşekkür ediyorum. katılımım hazır alabilirsin canım. Sana kolaylıklar diliyorum bi tanem..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

nazik davetin için çok teşekkür ederim canım.Memnuniyetle katılıcam inş.

bilg. içinde üzüldüm.İnsan çok laışıyor varlığına:)

iyi haftalar sevgiyle kal

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim, davetin icin cok tesekkürler, tarif hazir buyur gel blogumdan al, sevgiler...Kolay gelsin, selamlar...

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım etkinliğe çok daha hazırlıklı gelmek isterdim ama kaç gündür çocuklar evde fazla uğraşamadım şimdilik un kurabiyesiyle idare et bakarsın bir tarifle daha gelirim.kolay gelsin gelip alabilirsin.

Adsız dedi ki...

canim yanlis yere yazmisim benide etkinlige davet ettigin icin cok tesekkürler tarifin hazir canim gelip alabilirsin ve sana kolay gelsin sevgiler canim

Adsız dedi ki...

Canım ablam benim,kolay gelsin sana benim tarifimde hazır yayınladım alabilirsin....


lezzetmutfağı....

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım etkinlikte kolaylıklar diliyorum. Tarifim hazır yayınladım gelip alabilirsin.
Güzel bir hafta dilerim...

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM:)))
KOLAYLIKLAR DILIYORUM.
SENIN ICIN HER IKI BLOGUMDADA TARIFIMI YAYINLADIM.ISTEDIGIN YERDEN ALABILIRSIN.
YÜKSEK KATILIMLI ETKINLIK HAFTASI DILIYORUM,SEVGILER.
http://guldencehobi.blogcu.com/

ESRA dedi ki...

merhabalar tarifim etkinlik için hazır alabilirsin:)

http://esraileherseyburada.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

MERHABA ÖNCELİKLE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM BENDE TARİF EKLEDİM ALIRSAN MEMNUN OLURUM
HOŞÇAKAL
WWW.1976ozdek.blogcu.com

keskinli dedi ki...

ablacim selam
her iki blogumdada tarifim hazir ama senn lütfen diger blogun yani
keskinlininmutfagini ver oldumu
kolayliklar diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Ablacim güzel dileklerin icin cok tesekkürler.Her sey nefis ve düzenli olmus.Emegine saglik.
Sevgiler

Ferkay dedi ki...

Gül hayatım davetine teşekkür ediyorum. Hemen tarifimi hazırladım. Bu arada sanada kolaylıklar diliyorum canım.

Adsız dedi ki...

slm canım bende sana ait birşey var.. bak bakalım beğenecekmisin...

:))))))

Adsız dedi ki...

mrb, ee davete icabet edilir değilmi?:)bizim tarifte hazır alınmayı dört gözle beklemekte...kolay gelsin diyorum ayrıca etkinlikte...

Adsız dedi ki...

Gül ablacım inan etkinliğine katılmayı çok isterdim katılamadığım içinde üzüldüm seni çok severim biliyorsun yerin başkadır bende.Son günlerde yoğun bir tempo içine girdim sevinçler üzüntüler derken kafam karıştı etkinliklerde o kadar çoğaldıki inan artık zor takip edebiliyorum.Etkinliğin hayırlı olsun ablacım sana kolaylıklar diliyorum selamlar sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba etkinlik bitmeden bende tarifimle katılmak istiyorum.Davet için teşekkürler ve etkinlikte kolaylıklar diliyorum.Tarifim yayınlandı sayfamda.Sevgiler
www.annemmutfakta.blogcu.com
zeynep

Nilgün dedi ki...

Merhaba Gül davetine tesekkür ediyorum. Hemen tarifimi hazırladım.Sanada kolaylıklar diliyorum canım.


SEVGILER

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Gülcügüm tarifim hazir yayinladim simdi.alabilirsiniz kolay gelsin.

selamlar.

Adsız dedi ki...

canım arkadasım ellerine saglık etkinlik süper gidiyor masallah

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba etkinliğe bir tarifle daha katılmak istiyorum.bloğumdan alabilirsiniz.

hdidem95 dedi ki...

ABLAM KOLAY GELSİN ÇOK GÜZEL TARİFLER VAR BENDE TARİFİMİ HAZIRLADIM SAYFAMDA ALABİLİRSİN CANIM SEVGİLER ÖPTÜM

Ayşe dedi ki...

Selamün Aleyküm..

Etkinliğine bende acizane katılmak istiyorum..Tarifi bloguma ekledim..
Sevgi ve selamlar..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Gül, Aleyna ve Dilara'nın daveti üzerine koşa koşa geldim..Elimde de tarçınlı altın kurabiyeler var :))
Arkadaşlarımın hepsi harika tarifler göndermiş, ellerine sağlık..
Sanada kolay gelsin demek istiyorum,
Sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Gül, bu arada söylemeyi unutmuşum, tarifi bloğuma ekledim :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar arkadaşım etkinlik için hazıladıgım tarif blogumda hazır

kolay gelsin

beyzaylazaman.blogcu.com

Adsız dedi ki...

bende bende bende etkinlik için sana pasta yaptııııım. hadi kolay gelsiiin.

Adsız dedi ki...

ah ah sanırım adres vermedim afedersin.mesaj kısmınada yazmalıydım.

www.tees.blogcu.com

benim tarifimde hazır.bu arada herşey çok güzel olmuş.

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba tariflerin yanlızca 10 tanesini görebiliyorum, 10.dan sonrası göremiyorum, nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.