28 Ağu 2007

TUZLU KURABİYELER







ESKİ YAYINLAMIŞ OLDUĞUM BİR TARİF
MALZEMELER
1 paket margarin eritilimiş
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı su
1/2 limonun suyu
1 kabartma tozu
1çay kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
aldığı kadar un
ÜZERİ İÇİN
Yumurta , susam
YAPILIŞI
Yağı eritin tüm malzemeleri katıp yoğurun . Kulak memesi yumuşaklığında bir
hamur olacak, şekillerini istediğiniz gibi yapın, yağlı kağıt serilmiş tepside veya
yağlanmamış tepsiye dizin, üzerine yumurta sarısı sürün ,veya bir tarafını
yumurta akına batırıp susama batırın. İsterseniz içine kırmızı biberde katıp
bir kısmını biberli yapabilirsiniz 175 derecede sıcak fırında pişer .
NOT:yemek saati sitesinden sevgili ebekok arkadaşımızın çok güzel bir tarifi kendisine çok teşekkürler .MUTLAKA DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM AĞIZDA DAĞILAN BİR KURABİYE

8 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir tarif denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

harika bir tarif denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

harikaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

kurabiye tarifinizi ndenedım çokkkkk guzel olmuş ellerınıze sağlık bızımle paylaştığınız için çok tesekkur ederız sağolun

Adsız dedi ki...

hepsi de çok güzel görünüyorlar özellikle de doğum günü pastasını oğlumun doğum gününde yapıcam ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

kurabiye süper bişi valla teşekkr ederiz byle bi tarf verdiginiz için... saolun tariflernizin devamını bekliyoruz

Adsız dedi ki...

gerçekten aynısını yaptım çok güzel oldu süper...

Adsız dedi ki...

<>şimdi yaptım.HAMURU COK IYIYDI BAKALIM FIRINDAN CIKINCA NASIL OLCAK.MERAK EDİYORUM.TARİFLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ÇOK YARDIMINIZ OLDU.