27 Eyl 2008

PATLICAN BURGER

İFTAR BERKETİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIMIZA http://hobievigardenya70.blogspot.com/ KOLAY GELSİN
MALZEMELER
3 adet bostan patlıcanı
1/2 çay bardağı sıvıyağ
HARCI İÇİN
1 su bardağı beyazpeynir,
1/2 su bardağı kaşar rendesi
3 diş sarımsak
2 yeşilbiber
4-5 adet tazesoğan
Tuz, karabiber, pulbiber
ÜZERİ İÇİN
Kaşar rendesi, domates dilimleri.
YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulup 1 santim kalınlığında yuvarlak dilimlenip tuzlu suda bekletilir , yıkanıp kurulandıktan sonra yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilip üzerlerine sıvıyağ sürülür sıcak fırında hafif kızarana kadar pişirilir . Beyaz peynir, kaşar peyniri, tuz, karabiber , sarımsak pulbiber ,maydanoz,yeşilbiberler,taze soğan doğranır hepsi karıştırılıp fırında hafif kızaran patlıcanların üzerlerine karışım paylaştırılır, üzerlerine domates dilimleri yerleştirilip kaşar rendesi serpilip sıcak fırında kaşar eriyene kadar pişirilip servis yapılır .
Not: Netten bulduğum bir tarif çayın yanında çok güzel bir alternatif salata yerine geçecek bir lezzet biz beğendik tavsiye ederim.

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Gül'cüm ellerine sağlık ne kadar enfes bir o kadar da pratik bir tarif,ilk fırsatta deniycem,sevgiler....
Sayfanın tasarımıda çok şık...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim, nefiss görnüyorlar ...

sicacik sevgilerimle..

Baharcicegi dedi ki...

Cayin yaninada yemekte aparatif olarakta cok leziz olur,görüntüsü insanin istahi aciyor eline saglik ablacigim sahane olmus.

şeker pasta dedi ki...

çok leziz görünüyor.
Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım bu fikiri çok tuttum
mutlaka deneyeceğim

ellerine sağlık
sevgilerr

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ramazan ne kadar bereketli değilmi canım. Kimin sitesine girsem bir gün önceki tarif ile karşılaşılamıyor. Mutfaklar harıl harıl çalışıyor :))
Ellerine sağlık canısı, kadir gecen mübarek olsun, hayırlarla inşallah..

made in funda dedi ki...

GÜLÜM BEĞENİLMEZ Mİ HİÇ.BEN BAYILDIM DOĞRUSU.İNŞALLAH YAPARIM.ELLERİNE SAĞLIK..SÜPER..

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, epeydir yazamadım ama artık iyi sayılırım. Patlıcanlar nefis. Ellerine sağlık.
Kocaman sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Harika gorunuyor Gul ablacim,ellerine saglik,sahane vallahi pek begendim...sevgiler...optum

NiNo dedi ki...

ablacim ellerine saglik kandilin mubarek olsun

hayatkazanbenkepce dedi ki...

bence et yemeklerinin yanına garnitür olarak da servis edilebilir nefis olmuş, ellerine sağlık canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok hoş bir tarif sevgili gül.
bir benzeride bende var,bakalım yayınlanmayı bekliyor sırada :((((
elinize sağık çk svglrrrrrrr

elma şekeri dedi ki...

ellerinize saglik.........
Sevgilerimle...........

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir tarif olmuş. Patlıcanla yapılan herşeyi severek yeriz, bunu da mutlaka deneyeceğim hem de çok pratik, afiyetler olsun güzelim.
Canım ben de pek giremiyorum nete inşallah bayram sonrası daha rahat oluruz, ailecek en içten sevgi ve selamlarımızla...

Unknown dedi ki...

Tüm ailenizle ve sevdiklerinle geçitreceğiniz nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim...
Bloğunun şablonu ve dizaynı süper,ben böyle resimler ardına nasıl gizleyeceğimi bilmiyorum yardım edersen sevinirim,öptüm..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacım süper olmuş.tadıda harikadır eminim size afiyet olsun

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel olmus canim patlicani cok severiz,nefis gorunuyor ellerine saglik.Iyi bayramlar sevgiler

HÜLYA dedi ki...

Bayramın kutlu olsun canım mutlu huzur dolu nice bayrarmlara .. sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar...
epeydir uzak kaldigim bloguma bayram mesajlarım için geri döndüm ve ilk szie ugradim umarım iisininizdir..görmeyeli gene enfes görüntü ve lezzetler yer almış sayfada ellerinize sağlık..
♥ RAMAZAN BAYRAMINIZIN BUYUK BIR NESEYLE GELMESI VE TUM AILENIZI SEVINCE BOGUP EVINIZE BEREKET GETIRMESI DILEGIYLE IYI BAYRAMLAR.
sevigye kalin g.üzre..selmahlc

şeker pasta dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, 'Şeker' gibi lezzetlerinin devamını diliyorum... Şeker Pasta Banu...

Adsız dedi ki...

patlıcan ve peynir çok yakışıyor valla ağzım sulandı.Acilen yapmak lazım ne diyeyim :P
ELLERİNE SAĞLIK!