13 Ara 2011

teşekkürler yuva maya, POAÇA

ÇAY KAHVE BAHANE ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN SEVGİLİ ÖZLEM E
GÖNDERİYORUM KOLAY GELSİN

MALZEMELER:
2 su bardağı ılık süt
40 gr yaş maya
1,5 tatlı kaşığı tuz
1 çorba  kaşığı şeker
2 adet yumurta(birinin sarısı üzerine sürülecek )
1 su bardağı sıvı yağ
7 su bardağı un
 içine beyaz peynir
1/2 demet maydanoz

YAPILIŞI
Mayayı bir kabın içerisinde şeker ve sıcağa yakın sütle karıştırıp  kabarması için bekliyoruz, yumurtaları ve sıvıyağı ekleyip karıştırıyoruz,  un ve tuzunu ilave edip ele yapışan bir hamur yoğuruyoruz, mayalanmasını bekleyip mayalanan hamurdan mandalina büyüklğünde parçalar koparıp masada çay tabağı büyüklüğünde açıp kesikler yapıyoruz  içerisine peynirimizi koyup sarıyoruz  ayırdığımız yumurtanın sarısını sürüp 200 derecede ısıtılmış fırında pişirip fırından çıkan poaçalarımızın üzerine bir tepsi kapatıp ılınmasını bekliyoruz daha yumşak poaçalarımız olması için
 
yuva mayanın düzenlediği yarışmada 4 üncü olmuştum Hediyem geldi teşekkürler yuva maya

14 yorum:

sevil şahin dedi ki...

ablacım seni tekrar tebrik ederim hediyeni iyi günlerde kullanman dileğiyle
sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

tebrikler,güle güle kullanın..

Unknown dedi ki...

Ablacım iyi günlerde kullan inşal
lah hediyeni.Yazın inşallah İstanbu
la geldiğimde ziyeretine gelmek is
tiyorum öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

hediyeni güzel günlerde kullan canım.poğaçalardada gözüm kaldı haniçharika olmuşlar.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

SAhane pufik pufidik olmus canim elelrind et göremzsin. yarisman içinde seni tebrik ederim, hediyen çok guzel gule gule kullan !

sibelyalcincom dedi ki...

Kutlarım canım mayalı lezzetleri çok severim ellerine sağlık:))

Unknown dedi ki...

tebrikler güle güle kullanın hediyenizi.. poğaçalarda ne güzel puf puf olmuşlar..

özlem dedi ki...

hediyeni güle güle iyi günlerde kullan. etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler.

Nigar SARGIN dedi ki...

Tebrikler güle güle kullanın.Poğaçalar yumuş yumuş nefis görünüyor.Ellerinize sağlık;)

Ferkay dedi ki...

Tekrar tebrik ederim canım iyi günlerde kullan hediyeni..
Sevgiler..

ihlamurcum dedi ki...

Bu güzel tarifle dereceye girmeniz zaten beklenirdi, çünkü harika gözüküyor.Tebrikler, hediyenizi sağlıkla kullanın.

Unknown dedi ki...

Ablacııım güle güle kullan hediyeni..
Çok sevindim çok..:))
Poğaçalardan alıyorum kahvaltı için birkaç tane..
Miss gibi görünüyorlar.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Bu pogacayi mi yapmistiniz ?

dogada.blogspot.ru dedi ki...

üzümlü rozla katıldım bu değil