16 Ara 2011

KARALAHANA DİBLESİ

 
KARALAHANA  DİBLESİ LAHANAYI SEVENLERE TAVSİYEM ÇAYIN YANINDA HARİKA BİR LEZZET



MALZEMELER

1 kilo kara lahana
2 adet kuru soğan
1 su bardağı pilavlık bulgur
2 yemek kaşığı tereyağ
Tuz, pulbiber

YAPILIŞI
Lahanalar ayıklanıp yıkanır,  çok ince kıyılır (3mm kadar)  bol kaynayan
suda biraz  haşlanır, soğanlar yemeklik doğranıp ilave edilir. 10 dakika daha
haşlanır 1 su bardağı bulgurda katılıp bulgurlar pişene kadar hep birlikte haşlanıp,
suyu süzülür. Tereyağ eritilip içine kırmızı pulbiber  katılır. Suyu süzülen
lahanaların üzerine eritilen tereyağ dökülüp, biraz demlendirilip servis yapılır .

7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

karalahanalıda başka güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nasil saglik bir pilav olmus canim hiç denemedim, ellerine saglik çok lezziz gorunuyor

anne eli gibi dedi ki...

birçok insan kara lahananın kokusuna tahammül edemesede ben onunla yapılan her yemeği seviyorum ellerinize sağlık tam benlik olmuş..

Ferkay dedi ki...

Eline sağlık canım karalahanayı biz burada pek bulamıyoruz, ama lezzetini merak ediyorum.
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hiç yemedeğim bir lezzet ablacım bu kara lahana diblesi..
Sen yaptıysan kesin güzeldir.
Ellerine sağlık.
Hayırlı cumalar.

made in funda dedi ki...

NE KADAR ŞIK BİR SUNUM OLMUŞ ABLACIM.BEN DE DENEYECEĞİM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ellerine sağlık,sevgilerrrrrr...