20 Şub 2012

ARKADAŞLAR CUMARTESİ GÜNÜ UMREYE GİDİYORUM HAKKINIZI HELAL EDİN HAYIRLISI İLE GİDİP DÖNMEK NASİP OLUR İNŞALLAH SEVGİLER





 MARMELATLI KURABİYE
 




MALZEMELER
1 adet yumuşatılmış margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 limon kabuğu veya portakal kabuğu rendesi
1yumurta{ sarısı içine  beyazı dışına }
dövülmüş fındık
aldığı kadar un
üzeri için marmelat
YAPILIŞI
Marmelat  ve fındık dışındaki malzemeleri karıştırıp hamur
yoğuruyoruz .Ceviz kadar kopartıp Kurabiye şekli verdiğimiz 
hamur parçalarının ortasını parmağımızla oyup, önce yumurta
 akına sonra fındığa batırıyoruz .175 veya 180 derecede
pişiriyoruz  ortalarına marmelatı yerleştirip servis yapıyoruz, veya kalıplarla kesip şekil veriyoruz  .

21 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm allah şimdiden kabul etsin ibadetlerini..bende martta gideceğim inşallh:))
cnm yanına bepanten pişik kremi al kokusuz olduğundan ihramı bozmuyormuş ve çook işe yarıyormuş:))

made in funda dedi ki...

helal olsun ablacığım.inşallah hau-yırlısıyla git hayırlısıyla gel...kurabiyelerin de en sevdiklerimden.ellerine sağlık....

Fransali Gelin dedi ki...

Allah kabul etsin simdiden. Hayirli yolculuklar dilerim. Bana ve ailemede dua edin olurmu? :)

anne eli gibi dedi ki...

allah yolunu açık etsin arkadaşım,rabbim hayırlısıyla dönmek nasip etsin..
ellerine sağlık kurabiye nefis görünüyor..

yeşim dedi ki...

yolun açık olsun hayırlısı ile dönmeni Rabbim nasip etsin gülcüm.tüm ibadetlerin kabul olsun inşallah.çok öpüyorum.Allah yar ve yardımcınız olsun.sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Allah kabul etsin.ellerine saglık.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Ablacığım,
Güle güle gidip, dönün İnşallah.
Bizler için de dua edin, Rabbim bizlere de o mübarek yerleri görmeyi nasip etsin.
Bu arada;
Kurabiye nefis görünüyor, ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH kabul etsin canım.hayırlısıyla gider gelirsin inşallah.sevgiler.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ablacım Rabbim hac da nasip etsin hayırlısı ile gidip gelin bizlere dua edin :))

kurabiyelerin senin kadar şeker olmuşlar:)

Unknown dedi ki...

Canım ablam hayırlısıyla gidip dönün inşallah.Rabbim ibadet ve dua
larınızı Firdevs makamında kabul et
sin inşallah.Kurabiyeler harika ellerine sağlık.Öpüyorum pamuk elle
rinden...

Unknown dedi ki...

Allah şimdiden kabul etsin dualarını ibaretlerini. sevgilerimi gönderiyorum sana...

Ferkay dedi ki...

Allah kabul etsin Ergülüm. Hayırlı yolculuklar..
Ellerine sağlık kurabiyeler harika..
Sevgiler..

serpil dedi ki...

ergul ablacığım Allah kabul etsin.Hayırlı yolculuklar.serpil

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülüm bülbülüm ben geldim
canım iyiki uğramışım
güle güle git
H.Z. Allah umreni dualarını kabul etsin
biz aciz gönül dostlarını orada aklına getirirsen çok mutlu edersin:)
inşallah bizlerde çağrılanlardan ve gidip görevini yapanlardan oluruz amin
muhabbetle kal canım.
kurabiyeleri unutmadım ellerine sağlık canıma yakışır sefamız olsun.

Unknown dedi ki...

Şimdiden Allah kabul etsin.. hayırlısıyla gidip gelin inş..

Unknown dedi ki...

Alkah kabul etsin ablacım..
Hayırlısıyla git gel inşallah..
Allah banada nasip eder inşallah birgün..
Çok öpüyorum.

ihlamurcum dedi ki...

Hayırlısıyla gidip, gelin.Allah herkese nasip etsin.

Baharcicegi dedi ki...

Hayirlisiyla gidip dönün Ablacim
Bizlerede dua edin,Allah kabul etsin simdiden
Isteyen herkese Rabbim o güzel yerleri görmeyi nasip etsin
cok öpüyorum

Unknown dedi ki...

Ablacııııııım..:))))
Ellerinden öpüyorum.
Hayırlı yolculuklar.
Çok öpüyorum.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ergülcüğüm hayırlı yolculuklar Şimdiden dualarınız allah kabul etsin

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım hayırlısı ile git gel:)
belkide gelmişsindir bilemiyorum ama dualarında bizleride unutma.)