13 Mar 2012

UMRE ZİYARETİM


Sevgili arkadaşlarım pazar günü gecesi  kutsal topraklardan döndük. ALLAH gitmek isteyen herkese nasip etsin,  o güzellikleri anlatmakla olmuyor yaşamak gerektiğine inanıyorum. çok güzel dolu dolu  bir umre ziyareti oldu. Umreye giden arkadaşalarım bana giderken  yüreğin yanarak döneceksin demişlerdi, gerçekten ayrılmak çok zor geldi,  dua isteyen arkadaşlarımın dualarını ve selamlarını götürdüm.RABBİM inşallah kabul eder. Çok güzel arkadaşlıklar ve dostlar kazandık ömür boyu süreceğine inanıyorum.  net çıkmamış ama benim çektiğim o yüce mevkinin resimlerinden

18 yorum:

xcelis dedi ki...

Allah kabul etsin inşallah cuma gününe annecim gitti hayırlısı ile gelir inşallah.
Rabbim yine kavuşmayı nasip etsin mübarek yerlere

Unknown dedi ki...

Canım ablam hoşgeldin Rabbim kabul
ve makbul eylesin inşallah.Bizlere
de nasip etsin ellerinden öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ALLAH kabul etsin gören gözlerinden olmayı nasip etsin rabbim
sevgiler:)

emelce yemek dedi ki...

Allah kabul etsin,yine gitmeni nasip etsin,annem de gecen hafta döndü anlat anlat bitiremiyor,insallah bizlere de nasip olur

Türkan dedi ki...

Allah ziyaretiniz makbul etsin.gidenlerede tekrarını nasip etsin inşaallah :))

Adsız dedi ki...

Ablacım Rabbim Umreni kabul etsin ve bizlere de nasib etsin inşaallah . sevgiler...

azize

HARİKA MUTFAK dedi ki...

gül ablacım merhaba..hoşgeldin.iyisindir umarım.ne güzel bu ziyareti gerçekleştirdin. allah kabul etsin.opuyorum..

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH kabul etsin canım.hoşgeldin.o kadar güzel resimki kendimi bakmaktan almaadım.öpüyorum.

yeşim dedi ki...

canımın içi hoş geldin sefalar getirdin.Rabbim tüm ibadetlerini kabul etsin cennet hatunu etsin seni inşallah..inanki her gün tvde canlı olarak arap kanalında kabeyi izledim.dedimki canım gülde şimdi orda tavaf edenlerin içinde ..kalbim hep senleydi hiç aklımdan çıkmadın inan ki...inşallah yüce rabbim tekrarını nasip etsin en kısa sürede...öperim o gül kokulu yanaklarından canım benim.hoşgeldin...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım dün sna uğrayıp belki dönmüşsündür demiştim bak dönmüşsün işte:))
hoşgeldinn:)
Rabbim mukaddes toprakları görmeyi cümlemize nasip etsin inşallah..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ablacığım hoş geldiniz safalar getirdiniz RABBİM umrenizi katında makbul eylesin ve devamında haccıda nasip etsin tabi bizlere de...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım hoşgeldin,Allah tüm dualarını kabul etsin,tekrar gitmeyi nasip etsin,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ergül Hanım hoşgeldiniz,Allah dualarınızı kabul etsin,Allah bizlere de nasip eder inşallah.
jale

Unknown dedi ki...

Ablacım http://bumerang.hurriyet.com.tr
bu linkten kayıt olabilirsin öpüyo
rum ellerinden.

ozguluntarifleri dedi ki...

Canim arkadasim hos geldin.Allah dualarinizi kabul etsin.Hacca gitmeyide nasip etsin.Bizlerede nasip etsin Yuce Rabbim...:)Cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Unknown dedi ki...

Allah Ümrenizi ve tüm ibadetlerinizi kabul etsin, isteyen herkese de o kutsal topraklara gidebilmeyi nasip etsin... Sevgilerimle,

ihlamurcum dedi ki...

Allah kabul etsin, gitmeyi bizlere de nasip etsin.Hoşgeldiniz.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Ablacığım,
Hoşgeldin sefalar getirdin.
Rabbim ibadetlerinizi kabul etsin, bizlere gitmeyi, sizlere de tekrarını nasip etsin.