1 Nis 2008

SULTANİ BEZELYE OMLETİ

Sevgili arkadaşlarımız AYŞE, DİLEK, AYNUR ve YARENİN ev sahipliğini yaptığı hepimiz için çok faydası olacağına inandığım etkinliğe bende bu tarifimle katılıyorum kolaylıklar diliyorum sevgiler
Haydikizlaretkinliklere


MALZEMELER
500 gram sultani bezelye
3 adet taze soğan
Nane, maydanoz,dereotu
3 adet yumurta
tuz, karabiber,pulbiber
2 kaşık sıvıyağ
YAPILIŞI
Bezelyeler kılçıkları alınıp ayıklanır,yıkanır tuzlu kaynatılmış suda hafif haşlanıp suyu süzülür küçük doğradığımız nane, taze soğan, maydanoz, dereotu baharatlar ve çırptığımız 3 yumurta katılıp harmanlanır. 1 kaşık sıvıyağ koyduğumuz tava ya yağ iyice ısınınca dökerek kısık ateşte kızarttıktan sonra kapakla çevirip 1 kaşık yağı ilave ederek diğer tarafınıda kızaratark sıcak veya soğuk servis yapılır .

29 yorum:

Adsız dedi ki...

ablacim canim benim ellerine saglik nefis bu nefis otesi ay nasil bir goruntu yesillikler harika bayildim...boyle guzel omlet gormedim enfes eline koluna saglik ablam, ayrica guzel sozlerin içinde çok tesekkur ediyorum opuyorum seni.

Adsız dedi ki...

slm canım ben nilgün ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.şimdi kahvaltıda olsada yesem.görüşmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

bezelyelı omlete ılk kez rasladım ama çok ıyı bır fıkır. sebze yemeğen çocuklara guzel bır tarıf olacak ellerıne sağlık gül ablacım..

güzel bır hafta dılerım..

emelinmutfagi.blogcu.com

ab-ı hayat dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık.

Omlette sevdiğim tüm lezzetler mevcut dereotu,maydanoz,nane,taze soğan...en kısa zamanda denemem gerek:)))



sevgiler...

Disalce dedi ki...

gül ablacım..harika bir görüntü...harika bir tarif....

ellerine sağlık...
tam diyetlik....ama ben bundan çok yerim diyetlikten çıkar galiba....

nagehan dedi ki...

Gül ablacım merhaba
Yoğunluk nedeniyle uğrayamadım epeydir, harika şeyler koymuşsun sayfaya hepsi için ellerine sağlık ayrı ayrı...

Sevgiler ablacım
NAgehan

hdidem95 dedi ki...

ablacım tam diyetlik ellerine sağlık öptüm sevgiler

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Nasılsın, güzel yemekler yaptığına göre daha iyisidir umarım.
Bezleye omleti hem pratik bir o kadarda lezzetli oluyor değilmi. Bende çok severim. Ellerine sağlık.

haydikizlaretkinliklere.blogspot.com dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine, emegine saglik.
Cok güzel bir tarif ile bizlerin Diyet etkinligine katildigin icincok tesekkü ediyoorum, sevgiler....
anneminkiziyim-ayse

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Gül ablacigim,üzüntümü paylastigin icin ve bas agligi dilegin icin cok tesekkurler canim.Ayrica cok degisik bir omlet olmus ellerine saglik.

selamlar.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tam diyetlik nefis bir lezzet olmuş bu tabak...ellerine sağlık ablacığım harikasınız...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ablacığım ellerine sağlık harika olmuş her zamanki gibi.Bende çok severim bezelyeyi bu şekildede süper olmuş......

lezzetmutfağı.....

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablam, omlet ne değişik olmuş.. Hiç aklıma gelmezdi.

AKlınızla çok yaşayın.

ellerinize sağlık.

sevgiler.

www.misssgibi.com

sarımutfak-hande dedi ki...

bezelyeli omlet hiç denemedim.eminim güzeldir eline sağlık ablacım
öpüyorum seni
sevgilerimle

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm merhaba canım, nasılsın, bu arada sana da çok geçmiş olsun,abin de sen de şimdi daha iyisinizdir umarım. Canım rahatsızlığım sırasındaki destekleriniz için çok teşekkürler ediyorum,inanın böyle günlerde insanın dostlarını yanında hissetmesi çok güzel...Şimdi daha iyiyim ama yine de çok çabuk yoruluyorum, cuma yine kontrollerim var,dün sayfamdaki yazıyı yazabildim , sonra sizleri ziyaret edeyim dedim ama baktım oturamıyorum bıraktım. Şimdi birkaç arkadaşı ziyaret edeyim dedim.İnan şimdiden zorlanmaya başladım, ama sizleri de öyle özlemişim ki...Sağlık gibisi yok, ama galiba kaybetmeden değerini bilemiyoruz,yine de buna şükür canım...
Uğrayamadığım süre içinde çok güzel şeyler yapmışsın, omlette harika olmuş,ben kavurup yumurtalısını yapardım ama bu da çok değişik ve güzel olmuş, mutlaka deneyeceğim, ellerine sağlık güzelim.
Canım görüşmek üzere sevgiyle öpüyorum, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

Selamlar
Değişik bir omlet olmuş, sultani bezelyenin yemeğini de çok severim. lezzetli olur, bunun da tadı eminim güzel olmuştur. Ellerine sağlık arkadaşım.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ablacım
ellerine sağlık
bezelyeli omlet harika görünüyor.
etkinliğe katılımın içinde çoook teşekkür ederim

sevgiyle kal

yildiz dedi ki...

Ablacigim,ellerine saglik.Yine degisik bir lezzet sunmussun.
Ablacigim,sagligin nasil?Aman kendine cok cok dikkat et,güzel ve saglikli günler diliyorum,sevgiler..

Adsız dedi ki...

ablacım cok degısık ve cok guzel olmus. ellerine kollarına saglık.. valla harıka..
optum..
kendınıze ıyı bakın:)

fatostuncay.blogcu.com

sarımutfak-hande dedi ki...

gül ablacım 19 nisanda buluşuyoruz.katılmak istermisin.anadolu yakasında toplanıcaz
sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

kesin denemem lazım çok ama çok besleyici ellerine sağlık

keskinli dedi ki...

DESTEGIN VE YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDRRIM OMLETTE TAM SULTANLARA LAYIK ELLERINE SAGLIK SEVGILER HAYIRLI CUMALAR

ortanca34 dedi ki...

merhabalar..
hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu diliyorum..
umarım çok iyisinizdir..
omlet gerçekden çok nefis görünüyor elleriniz dert görmesin...
sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim tam sultanlara layik bir omlet olmus,bezelyeli hic yememistim degisik nefis görünüyor eline saglik.
saglikli güzel bir hafta sonu dilerim

Adsız dedi ki...

Gülcügüm merhaba sen kalktin ben yattim bu hastaliklardan biktik yaz gelsede rahatlasak bu arada omletin cok ilginc olmus eline saglik canim iyi hafta sonlari

Adsız dedi ki...

GÜZEL YORUMUN VE DUALARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER. RABBİM CÜMLEMİZİ KORUSUN.ÇOK GÜZEL VE DEĞİŞİK BİR OMLET OLMUŞ.NEFİS GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.MUTLU VE GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM.SEVGİLER.

Özlem dedi ki...

Gül'cüm,
Ne iyi fikir, hiç aklıma gelmemişti, ellerine sağlık canım çok güzel olmuş,
sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım benim, seni çok özledim. Sitedeki yorumunu okudum senden başka bir yaklaşım beklemezdim zaten. Öyle büyüksünki rabbim her zaman karşına çıkarsın, bu güzelliklerini inşallah. Seni tanımak kelimelerle anlatılmaz yürekte hissedilen çok fazla iyi duygu var ne mutlu sana. Seni allaha emanet ediyorum ve çok seviyorum. Bu arada omlet çok harika eee kim yapıyor ellerine sağlık, kucak dolu sevgiler...
Aleyna - Dilara

Adsız dedi ki...

RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle...
iyi akşamlar dilerim sevgilerle
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com