7 May 2009

ÇİLEKLİ SAKIZLI MUHALLEBİ

PORSELEN DEMLİK ÇAYSAATİ42ETKİNLİĞİNİN EVSAHİBİ ARKADAŞIMIZATARİF DÜNYASI KOLAY GELSİN


MALZEMELER

1 paket kedidili büsküvi

2 paket sakızlı muhallebi

1,5 kilo süt

1 paket kremşanti

350 gram çilek

2 kaşık pudra şekeri

Büsküvileri ıslatmak için 1 su bardağı şeker teflon tavada kremalize edilip(açık kahve renge dönüşene kadar yakılacak ) 1 su bardağı su katılıp şeker eriyene kadar kaynatılıp , soğutulacak büsküviler bu suya batırılıp borcama dizilecek

YAPILIŞI

2 paket sakızlı muhallebi 1,5 kilo süt ile pişirilip mikserle 5 dakika çırpılıp soğutulacak soğuyunca içine toz krem şanti katılıp 3 dakika kadar daha çırpılacak.

Kramalize edilen suya batırdığımız kedi dili büsküviler bir sıra borcama dizilecek üzerine sakızlı muhallebinin yarısı dökülecek tekrar bir sıra büsküvi dizilecek üzerine muhallebi dökülecek .Çilekler rondada 2 kaşık pudra şekeri ile iyice ezdirilip muhallebibin üzerine dökülerek 1 gece buz dolabında bekletilip üzerine hindistan cevizi serpilip servis yapılır.



22 yorum:

made in funda dedi ki...

muhteşem bir tatlı olmuş.ellerine sağlık.sevgiler..

Adsız dedi ki...

ellerine saglik gul abla harika gorunuyor. selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

hem pratik hemde lezzetli bir tatlı olmuş ablacım ellerine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

zerrin - misss dedi ki...

gül ablacığım, sayfanıza her geldiğimde ağzımın suları akıyor.. :)

harika görünüyor.

elleriniz dert görmesin.

sıcacık sevgiler.

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Gül'üm nasıl güzel bir görüntüdür bu süper olmuş, sakızlı muhallebiyi de çok severim, bu şekilde harika bir yaz tatlısı olmuş, bu şeklide mutlaka deneyeceğim ama şu sıralar diyetteyim , ellerine sağlık canım,hayırlı cumalar diliyorum.
Sevgilerimle öptüm canım...

saniyesultan dedi ki...

TAM BANA GÖRE BİR PASTA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK...

TARİFDUNYASİ dedi ki...

CANIM ÇOKGÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK YALNIZ LİNKİM YALNIŞ OLDU BLOGCUDA DEYİLİM COM DAYIM DÜZELTİRSEN ÇOK İYİ OLUR http://tarifdunyasi.com/

birsence dedi ki...

ellerine sağlık ablacım..enfes duruyor....hayırlı cumalar...mutlu bir tatil dilerim sana...öpüyorum bal ablam...

Unknown dedi ki...

Canımmm ablacım ellerine sağlık yine harika bir lezzet.Kocaman öpü
yorum...

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem

ellerine sağlık
sevgilerr

sevil dedi ki...

bayıldım bayıldım hemen not aldım bile sevgiler gül ablam....

Eylül dedi ki...

Bu ne muhteşem bir görüntü pratik ve lezzetli bir tatlı ellerine sağlık canım benim..
En içten sevgilerimle Anneler gününü kutlar şeker yanaklarından öperim Gül'üm...

made in funda dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun.sıcacık sevgilerrrrrr.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, süper bir tatli olmus, sevgiler....

Sürpriz/Özlem dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık çok güzel görünüyor. Hmen denemem lazım .Hoşaçakl. Dostçakal.

Sürpriz/Özlem

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım,ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN,ellerinden ve yanaklarından öpüyorum.

SeyyAh dedi ki...

sanırım pek kalmamış ama olsun seyirlikten de olsa bir kasecik aldım....
ellerinize sağlık...

Ferkay dedi ki...

Bu güzel tatlı ancak böyle sunsulur Gülcüm harikasın.
Anneler günün kutlu olsun canım.
Sevgiler...

yildiz dedi ki...

Anneler günün mutlu ve huzurlu
olsun her zaman,sevgiler...

Adsız dedi ki...

anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım benim her yaptığın gibi tatlında çok nefis görünüyor, ellerine sağlık. Gülüm çok uzun yıllar Allah'ın adıyla başladığın her işi başarır ve bitirirsin inşallah. Anneler gününü canı gönülden kutluyorum, her iki alemde saadetler diliyorum. Aleyna-Dilara