8 Tem 2008

MEYVELİ MİNİK PASTALAR







MALZEMELER
4 adet yumurta
9 kaşık sade kek un
9 kaşık şeker
1 fincan su
SOSU
1 paket çilekli puding
750 ml süt
1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
1 adet muz
2 adet kayısı
15 -20 adet vişne veya kiraz
çilek marmelatı
hindistan cevizi
keki ıslatmak için süt
YAPILIŞI
Yumurtalar ve şeker mikserle 5 dakika çırpılır, 1 fincan su ilave edilerek 1 dakika kadar tekrar çırpılır, elenmiş un ve vanilya eklenerek kaşıkla karıştırılır, yağlanmış tepsiye dökülerek 170 derecede ısıtılmış fırında pişirilir .
Puding üzerindeki tarife göre pişirilir, soğutulur, krem şanti süt ile hazırlanır , kek çay bardağı ile yuvarlak olarak kesilir ,tekrar ortadan kesilir, alt parçaları ayrılır süt ile her katı ıslatılır , soğuyan pudingten keklerin birer yarısına yeterli miktar konur üzerlerine birer dilim muz konur diğer kekler üzerlerine kapatılır ,pudinge batırılıp hindistan cevizine bulanır üzerlerine 1er kaşık çilek marmelatı konur ,hazırlanan krem şanti sıkma torbası ile sıkılır üzerleri vişne ,kayısı dilimleri ve nane yaprakları ile süslenir

27 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok şirin pastacıklar olmuşlar ellerinize sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

Tam yazlık ve benlik bu harika pastalar. Ellerine sağlık.

lezzetlilerim dedi ki...

Merhabalar ablacım;
Her zamanki gibi yine çooook enfes görünüyor iki tarifinde... Ellerine sağlık. Sevgilerimle öpüyorum ablacım.

selamlar

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR..EMİNİM BİR O KADAR DA LEZZETLİDİR...

Adsız dedi ki...

canım bayıldım.harika olmuş.ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

pastacıklar çok şirin olmuş,pudingli falan çok da lezzetlilerdir kesin.
ben de yarın kızartma yapıcam,kabak-patlıcan.bugün Türk marketine gidip herzamanki gibi 2.5 kg lık yoğurt aldım da...
Burada yoğurtlar meyveli yoğurtlar gibi minik ve bizim yoğurtlardan daha tatlı.yemekle yakışmıyor hiç.
Ellerine sağlık ablacım.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim tek kelimeyle muhtesem olmus hem göze hem mideye hitap ediyor,ellerine saglik
Sevgiyle kal cok öpüyorum

SOFRAM dedi ki...

Canım ya bu ne güzellik, bayıldım,harika olmuş bu minik pastacıklar,bol da meyveli, servisi de kolay, ellerine sağlık güzelim,afiyetler olsun...
Canım nasılsın, inşallah sağlığın yerindedir,sıcaklarla aran nasıl, burası sıcak ama esinti olduğu için rahatız ama bugün hiç rüzgar yok sıcaklık daha sabahın bu saatinde kendini fazlasıyla hissettiriyor.
Hafta sonumuzda yazdığım gibi yoğundu ama çok güzel geçti, farklı kültürlerin birbirleriyle kaynaşması karşılıklı olarak fikir alışverişi çok güzel. Çocuklarımız için de çok yararlı oldu,sahip oldukları nimetlerin daha çok farkına vardılar...
Öptüm güzelim,kendine iyi bak, ailecek selamlar...

HÜLYA dedi ki...

her zamanki gibi süper olmuşlar ellerine sağlık.. öylede güzel süslenmişlerki insan yemeye kıyamaz yaa.. sevgiler

karakazan dedi ki...

Hiimmm nefis görünüyorlar,ben kendime esime ve cocuklara aldim birer tane:)
Eline saglik ablacigim.
selamlarimla,serap.

Melek* dedi ki...

ne hoş gözüküyor ellerine sağlık harika durmuş sunum mükemmel

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik, ne sirin seyler bunlar,emeklerine, ellerine saglik, cok güzel ve özenle yapilmis. Ayrica güzel dileklerin icinde cook tesekkür ediyorum, sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.
BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…hayırlı cumalar
BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Tüm duaların kabul olması dileğiyle.. Hayırlı cumalar.. iyi haftasonları

www.illedeyemek.com dedi ki...

Elinize sağlık harika olmuş,sevgilerimle...

www.illedeyemek.com dedi ki...

Elinize sağlık harika olmuş,sevgilerimle...

Özlem Ceylan dedi ki...

ellerine saglik canim Gül ablacigim meyveli minik pastalar cok nefis gorunuyor yiyenlere afiyetler olsun sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım ellerine sağlık nasılda güzel olmuşlar tam yaz pastası çok benzerlerini bende yapıyorum severek yiyoruz.şu an istanbuldayım belkide sana yakınım burdan sana el sallıyorum by....

SeNa dedi ki...

ya size maşallah diyorum...başaka birşey demiyorumm..bu kadar güzel enfes şeyleri nasıl da uğraşı özenle yapıyorsunuz.. dört gözle sizden gelen tarifleri bekliyorum...:)

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

wavvvv ablacım..harika olmuş bunlar bayıldım..ellerine sağlık..nefis nefis

hobilerim dedi ki...

çok güzel olmuş bu minik pastalar,ellerine sağlık arkadaşım.ben de blogspotta sayfa açtım.beklerim.

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize sağlık, çok güzeller oldukça ince bir emek ... Sağlığınızın yerinde olması temennisi ile, ailecek içten selam ve sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim ablacigim,Allahim hepmizin evine huzur bereket mutluluk versin.
ben özgül ablaya yine yorum yazamiyorum kac defa denediysem internet disi kaliyorum,cok selamimi söyle ugradigin zaman bloguna girebiliyorum ama yorum yazamiyorum.

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar ne yapsan güzel oluyor zaten, ellerine sağlık canım benim, çok öpüyorum seni... Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

hepsi harika görünüyo bugün ilk olarak belis tatlısını denedim vede risk alarak misafirlerime ikram ettim ama süper olmuştu paylaşımlar için çok teşekkürler yüreğinize sağlık

gülşah dedi ki...

hamuru büyük normal fırın tepsisindemi pişireceğiz?

gülşah dedi ki...

hamur nasıl kaç cmlik bir tepside pişecek,kek malzemesine konulan su sıcakmı ılıkmı ısıtıcakmıyız yani suyu?