28 May 2009

TAHİNLİ KURABİYE



MALZEMELER ;
1 su bardağı sıvıyağ
1yumurta sarısı hamua (akı kurabiyenin dışına bulamak için )
1 su bardağı tahin
1 su bardağı tozşeker
1 paket kabartma tozu
4 su bardağı un
1 paket vanilya
Ceviz, hindistan cevizi, tozşeker veya susam (hangisi tercih edilirse ) kurabiyeleri bulamak için
Arzu edilirse içine damla çikolata
YAPILIŞI
Malzemeler hepsi yoğrulur, yumurta akına batırılıp dövülmüş cevize , susama, tozşekere, veya hindistan cevizine bulanır 170 derececde pişer .
NOT : SOĞUMADAN TEPSİDEN ALMAMAK LAĞZIM ÇABUK DAĞILIYOR TAVSİYE EDERİM BİRDAHA VAZGEÇEMEYECEKSİNİZ



32 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel görünüyor.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canımmm ablacım ellerine sağlık ha
rikasın çok severim tahini sevgiler
kocaman...

hunerlieller dedi ki...

nefis görünüyor kurabiyeler.ellerinize saglık.sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

agza alinca kiyir kiyir dagililan bir kurabiye olmus,tahin nefis aroma veriyor piserken misler gibi kokmustur ellerine saglik ablacigim
sevgilerimi gönderiyorum ve cok öpüyorum

made in funda dedi ki...

evet ben de yapmıştım.inanılmaz bir lezzet.ellerine sağlık ablacığım..

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

harika görünüyor.ellerine sağlık ablacım.tahinli keki çocuklar çok seviyor.kurabiyesinede bayılacaklardır.
şimdiden hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. benim en sevdiğim kurabilerdendir ağızda dağılır..hımmm üzeri için benim tercihim susam olur. bence güzel ikili..

sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerini saglik canim.

SOFRAM dedi ki...

Gülüm kurabiyeler ne kadar iştah açıcı ve güzel görünüyorlar. Ben de bir arkadaşımda yemiştim, çok lezzetliydi,bir de sıvıyağla yapılmış olması çok güzel, ellerine sağlık güzelim.
Güzel bir hafta sonu diliyor, öpüyorum güzelim...

Sevil Şahin dedi ki...

GÜL ABLACIM CANIM EVET ÇOK HAKLISIN BİR KERE YEDİNİZMİ BİR DAHA VAZGECEMEYECEGİNİZ B,İR TÜM ARKADAŞLARA BENDE ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUMMMM
SENİNDE ELLERİNE SAGLIK CANIM
SEVGİLER

harikamutfak dedi ki...

günaydın gül ablacım..yoktum ne zamandır...ne güzel tarifler eklemişsin. tahinli kurabiyen çok güzel görünüyor. ellerine sağlık. günün güzel geçsin.opuyorum. sevgiler..

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis gözüküyor vazgeçemeyeceğiniz yazısını okuyunca hemen denemek istedim...öpüyorum...sevgilerimle....

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, seninde tahinli kurabiye süper olmus. Suanda olsada kahvemin yaninda yesem diyesim geldi. Canim sanada hayirli cumalar, sevgilerr...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm, ne demek kırılmak, olur mu öyle şey. Ben de zaman zaman tarif koyamasam, zaman zaman arada derede koysamda çok giremiyorum bu sıralar. Bende uğrayamadım sana şeker.
Annene çok çok çok geçmişler olsun canım benim, en kısa zamanda sağlığına kavuşur dilerim.
Seni seviyorum, kucak dolusu sevgiler canım, öptüm kocaman.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Kurabiyeler muhteşem görünüyor, ama ama ama :( yaz da geldi ben nasıl hamur işinde uzak duracam yaa :))) gel beni ye diyor hepsi :))) Ellerine sağlık canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımmm görünüşleri çok leziz...
Ellerine sağlık canım hayırlı cumalar:)

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım kurabiyeler nefis görünüyor en sevdiğim kurabiye çeşididir içine tahin giren herşeye bayılırım hele pişerken çıkan o koku muhteşem komşulara kadar gidiyor ellerine sağlık,sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyor canım... afiyet şeker olsun

TAZE NANE dedi ki...

Kurabiyelere dayanamam.
Çok seviyorum.
Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok lezzetli oluyor gülcüğüm..
afiyetler olsun hepinize..
ellerine sağlık canım.
svglr..

Eylül dedi ki...

Hiç denemedim tahinli kurabiye galiba büyük kayıp en kısa zamanda deneyeceğim ellerine sağlık canım benim...
Bıraktığın o güzel yorumun ve bana güvenin için çoook teşekkür ederim canım inşallah bir gün gerçekleşir!
kucak dolusu sevgilerimle öpüyorum şeker yanaklarından...

hanife dedi ki...

çok nefis görünüyor eline sağlık

keskinli dedi ki...

ablacim enfes olmus kurabiylerin sabah cayi keyfindeyim yanina aldim
iki tanecik ellerine saglik sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

GULCUGUM HARIKA GORUNUYOR
ELLERINE SAGLIK CANIM
SEVGILER.....

Ferkay dedi ki...

Gül ben bu kurabiyeye bayılıyorum ellerine sağlık canım.

şirinem dedi ki...

Daha öncedende gördüm bu kurabiyeyi hatta Derya Baykalda buna benzer verdi bir tarifte yazamamıçtım bir türlü teşekkür ederim çok güzel oldu ellerine sağlık

Disalce dedi ki...

tahinli kurabiye çok güzel oluyor...

benimde yapmışlığım vardı...

ellerine sağlık..

yildiz dedi ki...

Böylesi güzel bir görüntüye ne denilir ki,nefis......

birsence dedi ki...

ablam benim ellerine sağlık tahinli kurabiye çok leziz oluyor gerçekten...ellerin dert görmesin ablacığım.....

Gamzelim dedi ki...

valla güzele benziyor geçektende bende sabah yapmayı düşünüyorum yedikten sonrada tadını ve düşüncelerimi mutlaka yazıcam çünkü hiç yemedim bu kurabiyeden.

afacanvelet dedi ki...

gül anneee eline sağlık.yanda bir resim var kekler le ilgil olan yaa çok güzel duruyolar.
sağol varol.

Adsız dedi ki...

Tariflerinizle beyzanınyemekleri.com da sizde yerinizi alın,hem ziyaretçi sayınız artsın,hemde tarifleriniz daha çok kişiye ulaşsın.
Sevgiler