30 Kas 2009

TORUNUM BEBİŞİME ÖRDÜKLERİM

PATİK ÖRNEKLERİ NETTEN ALINTI









25 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

Iyi bayramlar gulcugum
Neler ormussun hepsi birbirinden guzel super anne..Bu dunyada evlat ve torundan kiymetli ne var degilmi
allahim onlari korusun
Sevgiler

lalelimutfaklar dedi ki...

ellerine saglik gul ablacigim .ayrica bayraminda mubarek olsun.selamlar

Baharcicegi dedi ki...

hepsi birbirinden sirin olmus en cokda mavi ponponlu patikler,saglikli günlerde giyinsin insallah torunun
emegine ellerine saglik ablacim

HÜLYA dedi ki...

kıskandım babaannesi kıskandım ellerine sağlık... hepsi harika görünüyor torun çok şanslı valla.. rabbim güzel günlerde giymey,i nasip etsin

Disalce dedi ki...

çok güzeller....böylelerini ilk defa görüyorum..

ellerine sağlık...
harikalar...

birsence dedi ki...

ablacığım geçmiş bayramın mübarek olsun..rabbim nice bayramlar göstersin inşallah sağlıklı sıhhatli..torunun patiklerini güzel günlerde giysin seninde eline koluna sağlık canım ablacığım öpüyorum seni...

Krema Tadında dedi ki...

çok güzel olmuşlar

made in funda dedi ki...

maşallah canım maşallah.neler neler örmüşsün.torunun çook şanslı.Allah güle güle giymek nasip etsin...

angel dedi ki...

gecmis bayraminiz mubarek olsun.torunlarinizla daha nice mutlu bayramlara:)))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))
Gülcüğümm ne harika-sın..
pek şekerler.. helede tavşanlı
nazar boncukluya hayran oldum :))
ne mutlu canım sana..
NE MUTLU.. allah ömür sağlık bol şans versin inş.

CAHİDE dedi ki...

Sizin gibi anneanne ve babaannesi olanlara ne mutlu.Elleriniz dert görmesin hepsi birbirinden güzel olmuş...

harikamutfak dedi ki...

gül ablacım merhaba...iyisindir umarım.emeğine sağlık .hepsi çok güzeller.blogcuda yine problemler var.adresler kayıp..neyse...seni opuyorum.sağlıklı günler diliyorum..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ne mutlu o torunlara ki sizin gibi büyükleri var el emeği göz nuru nede güzel olur o mini mni ayaklara sağlıkla büyüsünler slmlr

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacığım sen yaparsında güzel olmaz mı hiç. Ellerine sağlık, sevgiler

Unknown dedi ki...

Ablam hepsi birbirinden harika iyi
günlerde sağlıkla kullansın inşallah.
Mutlu haftalar kocaman öpüyorum...

Adsız dedi ki...

gül'cüğüm ellerine sağlık,geçmiş bayramın kutlu olsun.güle güle giysin torunun inşallah.allah bana da o günleri göstersin,bi de ismi lazım değil birine.jale.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Çok güzel olmuşlar çok. Bayılıyorum bebekler için yapılan böyle şeylere. Torun başka oluyor dimi:) Hep öyle diyorlar ya. Güle güle giyinsin hepsi çok güzel olmuş. Ellerine emeğinize sağlık. Sevgiler...

nanekokusu dedi ki...

merhaba canım,
ellerine emeklerine sağlık ne güzellikler örmüşsün gülle gülle giysin inş. hepsi birbirinden güzel olmuş torun olunca insan dayanamıyor allah hepimize böyle güzellikler yaşatsın inş. sağlıklar diliyorum sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

Adsız dedi ki...

Torunun ve kizlarin cok sansli bence senin gibi hamarat anneleri var.Ablacigim ellerin dert görmesin hepsi birbirinden güzel olmus,ama ben mavi boncukluya bittim valla:)
Hayirli günlerde giyer ins torun.

Selamlarimla,Serap.

Tuğba dedi ki...

ellerine sağlık hepsi çok cici olmuş bunların,hele patiklere bayıldım,anneannelik böyle işte:)
anneciğim de benim kızım için bir sürü ciciler yapmıştı.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin,cicilerini sağlıcakla giysin inşaallah..ben de beklerim,sevgiler..

yildiz dedi ki...

Ay ben bayildim bunlara.Insanin tekrar anne olasi geliyor,torunlarima yaparim ben de artik.
Emegine saglik ablacigim.Facebookda
seni ariyorum ama,bulamadim.

Hatay Sofrası(Şenay) dedi ki...

Çok güzel hepside güle güle kullansın torununuz sağlıcakla inşallah...

Unknown dedi ki...

canim ne guzel olmus bebisin giysileri ellerine salik marifetli arkadasim bayildim hepside bir birinden guzel.Gule gule giysin.
sevgilerimi biraktim.

mutfaktakizaman dedi ki...

ayyyyy bunlar ne cici boyle yaaa:))bayildimm...

keske bende orebilseydim bebisime:((bende istiyom:(...

ellerine saglik cok tatlilar

Unknown dedi ki...

Masallah ablam sana yaa. 10 parmaginda on marifet. Ellerine emegine saglik çok güzel örmüssün