5 Oca 2011

FIRINDA KAŞARLI BROKOLİ

MALZEMELER
1 kilo brokoli
2 adet kurusoğan
2 yemek kaşığı sıvıyağ
kaşarpeyniri,tuz, karabiber
YAPILIŞI
Soğanlar yemeklik doğranıp sıvıyağda kavrulur, Brokoli küçük parçalara ayrılır, sap kısımları ayrı kesilip kavrulan soğanlara ilave edilerek kavrulur , sonra çiçek kısımları ilave edilir,biraz kavrulduktan sonra 1 çay bardağı su ilave edilerek kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirilir, tuzu, karabiberi ilave edilir, bir borcama dökülerek üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpilir, ıstılmış fırında kaşarlar eriyene kadar kızarmasını bekleden fırundan alınıp sıcak servis yapılır .
NOT : denemenizi tavsiye ederim tam zamanı haşlanmadan  piştiği için lezzeti ve vitamini içinde kalıyor .

21 yorum:

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Ellerinize sağlık olsun,böyle pratik ve güzel tarifleri çok seviyorum ...

MUTFAKISTAN dedi ki...

DENEYECEGIM CANIM
HARIKA GORUNUYOR ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

kalpkurabiye dedi ki...

brokoliyi hiç böyle denememiştim ellerinize sağlık..
sanıyorum ki pek lezzetli olacaktır..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

öyle güzel bir lezzetki nasıl hayır diyebilirim bilemiyorum..
ben yinede brokolisinden alayım..
kaşar cızzz !!! :)))
eline sağlık sevgili gülcüğüm.

umutluhayat dedi ki...

enfes görünüyor.ellerine sağlık canım.

Gülcan dedi ki...

görünümü çok hoş elinize sağlık sevgiler.

Ferkay dedi ki...

Canım benim nefis görünüyor..
Böyle denememiştim. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

mmmm bayılırım fırında yapılan yemeklere. Bizim evde de yemekler çoğunlukla fırında yapılır fakat öğrenci evinde fırın olmadığı için kızım şikayetci :) Normal yemek yapsana ben de öğreneyim diyor :))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

canımmm çok çok güzel bir tarif..elcağızlarına sağlık..haftasonu inş.karnıbahar turşunu deneyeceğim..
sevgilerimle..

Disalce dedi ki...

nefis görünüyor canım..tüketilmesi gereken bir sebze..ellerine sağlık..

gulbahcesi dedi ki...

nefis görünüyor,ellerinize sağlık :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

hiç böyle denememistim ben besamel sosla yapiyorum bu sekil de çok hos olmus ellerine saglik ablacim. sicacik sevgiler.

mintinin dünyası dedi ki...

gül ablam,
ah bir de erşim sevse şu sağlıklı sebzeyi.sadece bebeğimle ben yiyorum.bu hali leziz olabilir aslında.güzel görünüyor aslında.dur bi deneyeyim eşime bu haliyle...
eline sağlık senin canım

made in funda dedi ki...

ne güzel bir tarif olmuş bu ablacığım.ellerine sağlık.

Yaren dedi ki...

Cok lezziz bir tarif bir ok adarda pratik. Diyer alttaki kasarli patates kavurmasi ile ilgili sorum vardi. Patatesler püre gibi mi olcak ,yoksa dilimleyerekmi. Rendelenince püre gibi oluyor.Onu tam anlayamadim.Denemek isterim mutlaka.Ellerinie saglik.Afiyetler olsun,sevgiyle kal.

dokuzuncubulut dedi ki...

Brokoliyi çok severim. Tarifinde çok lezzetli görünüyor arkadaşım ellerine sağlık.
Sevgiler.

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım,sağlıklı ve leziz bir sebze brokoli,yiyenlere afiyet olsun...sevgiler....

Gülcan dedi ki...

BLOĞUMDA ÖDÜLÜNÜZ VAR ARKADAŞIM KABUL EDERSEN SEVİNİRİM.

Cafe Pepela dedi ki...

Es-Selamu Aleyküm..
Brokolinin bu haline bayılıyorum!
Ellerine sağlık ablacığım.
Muhabbetle

hdidem95 dedi ki...

ablam ne güzel görüntü ellerine sağlık afiyetler olsun güzel bir hafta sonu diliyorum öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

Siteniz çok güzel ve faydalı..

lezzetli yemek tarifleri için linke tıklayabilirsiniz.

Yemek Tarifleri