11 Eyl 2007

HAYIRLI RAMAZANLAR


20 yorum:

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ramazanlar diliyorum canım....

Adsız dedi ki...

hdidem,11 ayın sultanı herkese hayırlı olsun inşallah sevgiler ablacım

ortanca34 dedi ki...

merhabalar..mübarek ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diler..sağlıklı bol bereketli günler dilerim..sevgiler..sayfa iyice güzelleşmiş..artık resmin üstüne tıklanabiliyor..bize de yardımcı olursunuz ilerde..sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba arkadasim
saglikli mutlu huzurlu bir ramazan gecirmeniz dilegi ile sevgiler
sanong

Leziz Sofralar dedi ki...

Gül ablacim Hayirli ramazanlar diliyorum bende sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım benim, nasılsın daha iyisindir inşallah.. Canım sizlere de ailecek sağlıklı, huzurlu, bereketli bir ramazan diliyoruz, Allah inşallah tekrarına ermeyi nasip eder. Sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar canım...

lezzetlilerim dedi ki...

HEPİMİZE TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNE HAYIRLI RAMAZANLAR OLSUN ABLACIM
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Hayirli ramazanlar diliyorum ben de ablacigim,sevgiyle ve hosgörüyle.

Adsız dedi ki...

Hayirli ramazanlar diliyorum canim.

Adsız dedi ki...

hayirli ramazanlar ablacim

nihan

minikkusum dedi ki...

CANIM ARKADASIM
nasilsin iyisindir insallah
Bir tekrar bir ramazana daha eristiren RABBIME sonsuz sukurler olsun.ne kadar guzel bir duygu degilmi.herkese hayirli olsun insallah
eviniz beretli ve huzurlu olsun
saglik insallah.
sevgiler canisiii

Baharcicegi dedi ki...

G�l ablacim ailenle bereketli hayirli bir ramazani serif gecirmeni dilerim,Dualarimiz kabul olsun hayirlara vesile olsun.

Betül dedi ki...

Sanada hayırlı Ramazanlar Gül..Bol bereketli,sağlıklı ve huzurlu geçmesi umuduyla.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

sanada hayirli ramazanlar canim
Allah tekrarini nasip etsin

Adsız dedi ki...

hdidem,hayırlı uğurlu ramazanlar diliyorum sevgiler

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

RAMAZANINIZ HAYIRLI OLSUN

Adsız dedi ki...

sanong
: merhaba arkadasim mübarek ramazan ayinin nuru evlerimizi aydinlatsin sagikli mutlu nice ramazanlar yasamak kismet olsun insallah sevgiler

Adsız dedi ki...

İyi Akşamlar


Ablacım nasılsın.Hayırlı Ramazanlar diliyorum.Seni çoooook öpüyorum....

Adsız dedi ki...

Dua,Kulun Allah'a derdini bildirmesi değil,O Derdin dermanının Allah olduğunu bilmesidir.Dualarda Buluşmak Dileği ile...Hayirli Ramazanlar

Adsız dedi ki...

Esenlik ve bereket senin olduğun her yerde vardır mutlaka. Canım inşallah çok çok iyisinizdir. Ailenle birlikte nice hayırlı ramazanlar ve sağlıklı günler dileyerek. Özlemle, sevgi ile kucaklıyor ve çok öpüyorum seni. Aleyna-Dilara

HADİSİ ŞERİF
(Müslim, Sıyam 164, (1161)- Kim Allah Teala yolunda bir gün oruç tutsa, Allah onunla ateş arasına, genişliği sema ile arz arasını tutan bir hendek kılar.