23 Eyl 2007

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM

Sevgili http://lezzetlilerim.blogspot.com/Azize kardeşim ve
canım kızımhttp://lezzetmutfagi.blogcu.com/ beni sobelemiş sevdiğim 3 şey i anlatmamı istemişler .
İlk önce YARADANI RABBİMİ severim RABBİMİN sevdiklerini severim YARADANDAN ötürü yaradılanı severim bizler için yarattığı bütün güzellikleri severim.
3 tane evladımı 4 erkek torunumu ailemize katılıp onlarda bizim evlatlarımız olan çocuklarımı severim eşimi beni dünyaya getiren annemi ,rahmetli babacığımı çok severdim .Kardeşlerimi,yeğenlerimi saymakla bitmez sevdiklerim sevmeyi ve sevilmeyi severim.
Bütün güzellikleri severim .Çay içmeyi ,mutfağımı ve yemek yapmayı çok severim .
Gönlü güzel blogcu kardeşlerim sizleri çok sevdim hepinize kucak dolusu sevgiler .

• Sofokles: Bizi yaşamın ağır yükünden ve ıstırabından kurtaran tek sözcük sevgidir.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgı dolu gulcugum bızde senı sevıyoruz.
etkinlik icin hazirladigin patlican oturtma kalkmis bize geliyor cok guzel olmus eline saglik,sevgiler.

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım çok güzel yazmışsın. Allah hepimizi sevdiklerimizden ayırmasın. sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba....
yaradanı severim demişsinya işte o bütün varlıkları ve güzel şeyleri ,insanları sevdiğinin göstergesi....

emeğine sağlık canım.....

Adsız dedi ki...

Selam ablacım;


Bende aynı şey için seni sobelemiştim ama benden önce davrananlar olmuş.Zaten cevaplamışsın.Bende cevapladın kabul ediyorum.Birdaha yorulma ablacım ellerinden öperim....

ortanca34 dedi ki...

MERHABALAR..BİRAZ EVVEL BİR YORUM YAZDIM AMA KAZAYA GİTTİ..NEDE GÜZEL YAZMIŞTIM..2.YE ZOR OLUYOR BİR DAHA..SOBEYİ ÇOK GÜZEL CEVAPLAMIŞSINIZ..ALLAH SEVDİKLERİNİZLE NİCE SAĞLIKLI VE HUZUR DOLU YILLARA ERİŞMEYİ NASİP ETSİN..OTURTMADA ENFES..BU ŞEKİLDE YARIN HEMEN YAPCAĞIM..DÜŞÜNÜYORDUM YARINI.İYİ FİKİR OLDU..SAĞOLUN..İYİ BİR HAFTA DİLERİM..İYİ GECELER..SEVGİLER..

serinmavi dedi ki...

Sevgi dolu yüreğin ve gülyüsün solmasın canım....Selam ve sevgiler....

minikkusum dedi ki...

canim benim bu kadar olur
kalp kalbe karsiymis demek
senin sayfana giriyordum baktim yorum var dur onuda okuyum dedim sonra canim arkadasim mesaj yaziyim dedim
aaaa birde baktimki canim arkadaimdanmis.
canim nerelerdesin sen ben dun aksam tarifi ekledim gec saatte sana yorum yazamadim.
gunduz hic acamiyorum zaten p.c yi
babam istedi tatliyi cok ozlemis.bende hadi bu vesileyle yapiyim dedim neyseki bir firsatini buldum da cekebildim.
biz nilayla surekli akrabalari geziyoruz onun icin evde olmuyoruz
yemek bile yapamadim henuz evde.
hafta sonu annem lerdeydik.
sen iyisin insallah birbirimizi ihmal etmiyelim canim
gorusmek dilegiyle hoscakal

Adsız dedi ki...

iyi sahurlar sevgili arkadaşım bilmem bu yazım gidecekmi sevgilerimi yolluyorum selamlar.

minikkusum dedi ki...

canim yine ben
sayfana koydugun resim cok guzel
cesme resmi.biraz buyuk olmus sayfani
degistirmis karismak gibi olmasin
biraz kuculktursen daha iyi olur
yinede sen bilirsin canim
resmi javasprit tenmi koydun.yoksa resim ekleden mi.width ve height sayilarini degistirebilirsin
canisi sevgiler

minikkusum dedi ki...

CANIM BENIM NERELERDEYDIN
HEP BAKIYORUN SITENE SANKI SENI GORUYORMUSUN GIBI GELIYOR.OLMAYINCA ANLIYORUM.
CANIM BUGUN YAPTIM PATATESI COK GUZEL OLDU.ICINE ISPANAK KOYDUM BEN GENELDE BENDE KIYMALI YAPIYORUM.DUNDEN ISPANAK ARTMISTI.SALATA YAPARIM DIYE
BUNA NASIP OLDU.
SEN IYISIN DEGILMI CANIM KENDINE IYI BAK,HAYIRLI SAHURLAR CANISIIIIIIIII

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Sitem çok yeni ve sizleride sitemde görmek istiyorum.Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum.Benide linklerine ekler misin?
Hayırlı ramazanlar

www.gulizar1982.blogspot.com