2 Ara 2007

CANIM TORUNUM İYİKİ DOĞDUN DENİZ EREN


AHUDUDULU-ÇİLEKLİ KREMALI MEYVELİ PASTA
TUZLU KURABİYELERAÇMA RAHMETLİ ESRANIN TARİFİYLE
ZEYTİNYAĞLI LAHANA SARMASIPATATES SALATASI3 YUFKALI BANYOLU BÖREK ( kıymalı)ŞEHRİYE SALATASI
ÇİKOLATALI MUZLAR
BEYPAZARI KURUSU
MASADAKİLER
--------------------------------------------------------------------------------------
TORUNUM DENİZ EREN 5 YAŞINA GİRDİ DOĞUM GÜNÜ İÇİN HAZIRLADIĞIM PASTASI .
İYİKİ DOĞDUN CANIM DENİZ ERENİM PASTAYI ,SARMAYI ve AÇMAYI BEN DİĞERLERİNİ KIZIM HAZIRLADI PASTAYI MUTLAKA DENEYİN ÇOK BEĞENİLDİ .
MALZEMELER
2 paket Dr.Oetker pandispanya un
6 adet yumurta
7-8 yemek kaşığı su
ÜST KREMASI
1 paket ahududulu-çilekli hazır pasta kreması
1 su bardağı süt
1 paket 200 gram labne peyniri
1 paket krem şanti
1/2 su bardağı damla çikolata
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket krema sertleştirici
1 paket vanilya
1 su bardağı vişne
1/2 su bardağı süt pastayı ıslatmak için
2 adet muz
antep fıstığı
YAPILIŞI
Üzerindeki tarifine göre pandispanyası hazırlanır dikdörtgen bir tepside yağlı kağıt serilip üzerine hazırladığımız pandispanya dökülerek pişirilir.
Pasta kreması 1 su bardağı süt ile çırpılır, içine 1 paket labne peyniri, 1 çay bardağı pudra şekeri,krema setleştirici ve vanilya ilave edilir iyice çırpılır .
Kek ortadan kesilir vişneleri çekirdeklerinden ayıklarken dökülen suyu ve 1/2 su bardağı süt ile ıslatılır, hazırladığımız kremadan biraz ayrılır( üzerini süslemek için) kekin üzerine krema yayılır . 1/2 su bardağı damla çikolata dökülür, çekirdekleri çıkarılan vişneler ve dilimlenmiş muzlar dizilir kekin diğer parçası üzerine kapatılır .
Hazırladığımız krem şanti ile pastamızın dışı kaplanır. ayırdığımız krema ile süslenir .
PASTANIN SÜSLEMESİ İLE İLGİLİ HAMUR BU SAYFADA ESKİ BLOĞUMDAN BURADAN Yeni Adresim - Blogcu
BAKABİLİRSİNİZ

27 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Gül ablacigim Deniz Eren torunun galiba belirmemissin ama ben öyle tahmin ettim.Denizin Erenin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim.pastayi kesin sen yapmissindir,cok güzel olmus eline saglik.Masadaki hersey nefis görünüyor afiyet olsun.
sicacik mutlu bir hafta dilerim.

Tijen dedi ki...

Ne iyi etmiş de doğmuş sahi!

Leziz Sofralar dedi ki...

Ablacim ya su masanin güzelligine bakiyorumda agzimin suyu akiyor inan ne cok emek vermissiniz hazirlayanlarin ve basta seninde tabi ellerinize saglik,bu arada kücüklerin dogum günü kutlu olsun sevgiler...

NiNo dedi ki...

nice mutlu yillara saglik ve mutlulukla ins

Chaplin Cafe dedi ki...

Canım ablacım Allah torununun nice yaşlarını görmeyi nasip etsin inşallah!
Sofra harika görünüyor,kızının da senin de ellerinize sağlık.
Pastadan bir dilim arttıysa yollasana bana :)
mucuk!

Disalce dedi ki...

beyfendinin doğum günü kutlu olsun...

sofra ne kadar güzel....ne kadar bereketli..

ellerinize sağlık....

herşey harika.....

DENİZSEFASI dedi ki...

nice mutlu yıllara, deniz eren...
oğlumun adaşı olduğu için özellikle yorum yazmak istedim.
herşey çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.

Dilek Mutfakta dedi ki...

DENİZ EREN doğumgünün kutlu olsun.Nekadar şanslı bir çocuksun ki böyle bir anneannen var.Ablacım seninde ellerine sağlık muhteşem bir pasta.

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablacığım, yavru kuş denizin doğum günü kutlu mutlu olsun.

Hayatı boyunca hep mutlu olsun.

sofra donatılmış.. elleriniz dert görmesin.

sıcacık sevgiler...
www.misssgibi.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

denizin dogumgunu kutlu olsun ,hayirli omurler dilerim.Canim neler hazirlamissiniz masa harika gorunuyor annesinin ,anneannesinin ellerine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

nasıl yani bir de torunun mu ne zaman oldu o kadar büyük müydün ki ben en fazla 30 diyodum kendime maşallah sağlıkla sevgiylee

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım bende torununuz Deniz Ereninin doğum gününü kutlarım.Daha nice yıllara inşşallah.Ne kadar şanslı ki küçük beyin şerefine harika bir masa donatılmış ellerinize emeğinize sağlık....

Mutfak Havlusu dedi ki...

ooo çok şanslı bir torun.
zaten torun olmak var çok ama çok şanslılar:)
sofra çok güzel olmuş herşey nefis görünüyor ellerinize sağlık.
Deniz Erene Allah uzun-sağlıklı ömür versin.doğum günü kultu olsun.

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun Deniz Eren.
Sağlıkla, mutlulukla, seni sevenlerle nice yıllara.....
Canım benim, annanen, annen harika bir masa donatmışlar. Ellerine sağlık.
Gül'üm ,pastan süper olmuş. Beyaz lahanadan zeytinyağlı sarma çok değişik. Hiç yemedim. Mutlaka nefistir. Ellerine,emeğine sağlık. Sevgiler canım.
guldenelkan.blogcu.com

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım torunun doğum gününü kutlarım. Ellerine sağlık pastada masadakilerde nefis olmuş Sarmanda ne güzel duruyor kalem gibi hepsi Sevgiler

Adsız dedi ki...

deniz erenin dogum gününü kutlar daha nice yillar dilegi ile ,anneane de cok becerikli masayi donatilmis hersey cok güzel görünüyor pastaya bayildim elinize saglik denizede afiyet olsun,sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, uzun süredir uğrayamadım, nasılsın, bu sürede eşim izinliydi, gezdik ,kısa da olsa bir doğu karadeniz gezisi yaptık, misafirlerim oldu, biraz da işler hiç sayfama bakamadım, tabii sizleri de ziyaret edemedim, ama aklım sizlerdeydi, dün işlerimi bitirdim bugün de arkadaşlarımı ziyaret edeyim dedim ama, az önce arkadaşım aradı hastaneye dedesini getirmişler memleketten bana gelecek, ben de yemek yapmadan önce bir sana hiç olmazsa bir bakayım dedim.
Harika bir sofrayla karşılaştım, hele de pasta muhteşem görünüyor, ellerine sağlık, tabii kızının da...
Canım, torunun Erenin doğum gününü kutluyor, daha nicelerine hep birlikte sağlıkla, mutlulukla ulaşmanızı diliyorum,Erencimin de tatlı yanaklarından öpüyorum...
Canım Ergülcüm, görüşmek üzere ailecek sevgi ve selamlarımızı gönderiyorum...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, torununun dogum günü kutlu olsun, insallah evlendigi günüde böyle bereketli sofralarla ve senlikle kutlarsiniz, her sey cok güzel hazirlanmis ellerinize saglik, sevgiler....

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Nasılsınız, iyimisiniz uzun süredir yazamıyordum.
Deniz Erenin doğum gününü kutluyorum nice yıllara
öpüyorum

Adsız dedi ki...

masa harika olmuş.pastada çok güzel ellerine sağlık ablacım.

Adsız dedi ki...

torun ablacıgım torunu büyüttün Allah nice yıllar göstersin saglık sevgi içinde ellerine saglık pasta çok güzel görünüyor yemeksaati sitemiz yine kapandı herhalde artık bu şekilde görüşürüz sevgiyle kal. Saglık durumun düzelmiştir inşallah havalarda yagmurlu agrılar bu havayıda pek sevmiyor. Hoşçakal.... hayriye73 (bu sefer rumuz unutmadım)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

sevgili hayriye ziyaretine ve içten yorumlarına çok teşekkürler canım bizleri yanlız bırakmadığınız için sağolun sizleri yanımızda hissetmek çok güzel kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum canım
site kapalı bizde giremedik canım

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Pasta da diğerleri de çok güzel olmuş.Torununuzla birlikte nice mutlu huzurlu yıllara erişmenizi diliyorum.

Melek* dedi ki...

iyiki doğdun deniz eren çok şanslı bir torun bu masayı pek kimse hazılamazda:)ellerinize sağlık Allah hayırlı ömürler versin inş.

Adsız dedi ki...

Deniz Eren'in dogum günü kutlu olsun,nice senelere insallah.

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım iyiki doğmuş deniz eren hele senin gibi babannesi yada anneannesi olduğu için ayrıca çok şanslı uzun ömürler diliyorum senin ve kızınında ellerine sağlık pastalarda masada şahane olmuş sevgiler öptüm
hdidem.blogcu.com

Adsız dedi ki...

S.A Sevgili Arkadasim,
Torununuzun d.gününü biraz gecikmeli olarak kutluyorum, saglikli-uzun ömürler diliyorum. Hazirliklarinizin herbiri birbirinden lezzetli tadlar, ellerinize saglik...

Hayirli cumalar, mutlu yarinlar siz ve sevdiklerinizle olsun...Selamlarimla...