28 Mar 2012

ELMALI KURABİYE

/ 100de100 Marifet 
  ARKADAŞIMIZ IN SAYFASINDA GÖRÜNCE ÇOK BEĞENMİŞ TİM DENEDİM ÇOK GÜZEL OLDULAR ELLERİNE
 SAĞLIK ARKADAŞIM
MALZEMELER

 (125 gr ) margarin
1/2 cay bardağı sıvı yağ
1/2 cay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
3 su bardağı un

İÇİ İÇİN
3  adet elma
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı ceviz
1 tatlı kaşığı  tarçın

ÜZERLERİ İÇİN
1 su bardağı kadar pudra şekeri


YAPILIŞI
Elmalar soyulup rendelenir    1 çay bardağı şeker ile suyunu çekene kadar pişirilir, ceviz ve tarçın ilave edilip soğumaya bırakılır.
Hamur malzemeleri hepsi geniş bir kabın içerisinde yoğurulur, resimdeki gibi şekilli kesilip elmalı içten koyulup sarılır yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirip 180 dercede ısıtılmış fırında pişirilir, fırından çıkar çıkmaz biraz pudra şekeri eleyip soğuyunca tekrar üzerlerine pudra şekeri elenip servis yapılır .


22 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

şekline bayıldım canım.denemeye çalışam inşallah.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

hakikaten çok hoş olmuş ellerinize sağlık

Disalce dedi ki...

süper yaaa..bayıldımmm...en kısa zamanda denerim ben bunu çok güzell...ellerine sağlık.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

nefiiiss ellerine sağlık şeklide çok değişik ve şık olmuş canım sevgiler:)

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Harika yapmışsın arkadaşım ellerine sağlık :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
:))

Ferkay dedi ki...

Gülüm bende görünce çok beğenmiştim. çok şık. Ellerine sağlık canım..
Sevgiler..

TuruncuTatlar dedi ki...

cok sık olmuşlar ellerine saglık ;-)

ehlikeyfchef dedi ki...

ellerinize sağlık şekli çok albenili ama tam anlayamadım yemek tabağı kadarmı açtınız dahamı büyük??

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

seninde ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor,yapilisinida daha basitlestirmisin daha kolay olmus

Disalce dedi ki...

ben denedim süper oldu..tarif için teşekkürler..:))

Melike - Habibe dedi ki...

tarifinizi mutlaka deneyeceğim görüntü süper ergül hanım ellerinize sağlık :)

Hatay Sofrası dedi ki...

Canım ben de yaptım bu tariften dün.Şimdi tesadüfen sende de gördüm.Yanlız 1 paket 250 gr oluyor, 1/2 yani yarım paket margarin dicektiniz galiba değilmi?Sevdiğim bloglar arasındasınız.Kolay gelsin:)

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

çok şık ve zarif ellerinize sağlık.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Bunlara bayıldım ilk elmalı kurabiye yapışımda bu şekliylede deniycem ellerinize sağlık...
Sevgiler...

HaticeMutfakta dedi ki...

Kurabiye hamurunda n şeker kullanılıyordu?

Unknown dedi ki...

Kac adet cikio ortalama

Adsız dedi ki...

az once yaptim hicc iyi olmadii malzemem bosa gitti

Güloanne mutfakta dedi ki...

Merhaba Canım, bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı 31 Aralık 2015 tarihine kadarı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim. Elmalı kurabiyeler Çok güzel iştah açıcı görünüyor . ellerinize sağlık. Takipdesin bende beklerim sevgiler.

turkce-dublaj-film-izle dedi ki...

Başarılar Güzel Paylaşımlar...

Adsız dedi ki...

Merhaba
Denedim ama cok cabuk kopan bir hamur oldu sekli veremedim. Sebebi ne olabilir acaba?

elmalı kurabiye dedi ki...

süper görünüyor elinize sağlık