17 Ara 2007

KÖZLENMİŞ BİBERLİ ETİMEKLİ HAYDARİ


MALZEMELER
1 su bardağı süzme yoğurt
100 gram beyaz peynir
3 diş sarımsak
tuz, nane ,1 yemek kaşığı zeytin yağı
1 kahve fincanı çok ince çekilmiş ceviz
etimek , közlenmiş biber
YAPILIŞI
Kırmızı biberler közlenip temizlenir, süzme yoğurtun içine ezilen sarımsaklar, nane, tuz , çok ince çekilmiş ceviz ve 1 kaşık zeytin yağı katılıp karıştırılır .
Etimeklerin üzerlerine közlenmiş biberler yerleştirilir sıkma torbasına koyduğumuz haydari üzerlerine sıkılır bir kısmınada sadece biberlerin içine haydari sarılıp servis yapılır .

31 yorum:

ortanca34 dedi ki...

GÜNAYDIN..İYİ SABAHLAR..İŞLERİNİZDE KOLAYLIKLAR DİLERİM...VALLA BEN KAYNANANIN GÖRCEĞİ YERLERİDE DAHA YAPAMADIM...)))İNŞ BUGÜN BAŞLIYCAMM...
TORUNUNUZ İÇİN ÇOKK GEÇMİŞLER OLSUN DİYORUM..ACİL ŞİFALAR OLSUN..
GÜZEL VE SAĞLIKLI GÜNLER DİLEKLERİMLE..

SOFRAM dedi ki...

Günaydın Canım Gülcüm, nasılsın, sabah sabah karşımda nefis bir görüntü, harika olmuş canım, çay saatlerinde de çok güzel bir salata,haydari ve kırmızı biberin buuşması çok güzel bir fikir, tadını tahmin edebiliyorum, ellerine sağlık canım...
Canım güzel bir hafta geçirmeni dilyerek sevgiyle öpüyorum, ailecek selamlar...

Disalce dedi ki...

merhaba gül ablacım...
haydaride değişik olmuş...

etimekli falan..ilk defa duydum..harika ellerine sağlık...

yaa daha tam taşınamadım....üşeniyorum...bütün tarifler geçecek....blogcuyuda bırakmak istemiyorum..nasıl alıştıysam.....
ama gitmem lazım..hata hata üstüne..yoksa bırakmazdım....

NiNo dedi ki...

ellerine saglik ablacim nefis gorunuyor

Adsız dedi ki...

merhaba
ellerine saglik canim
enfes mi enfes goruntusu var
bayildim
mutlu bir hafta dilerim optum

Adsız dedi ki...

merhaba gülcügüm yine cok güzel mamalar yapmisin haydariyi cok degisik bir sekilde sunmusun eline saglik sevgiler canim

Adsız dedi ki...

çok değişik ve güzel bir salata olmuş.görünüm ve sunum harika.ellerine sağlık gülüm.öptüm.

Adsız dedi ki...

Cok güzel ve istah acici bir tarif olmus,ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

super olmus.. cok degısık ve cok guzel gozukuyor.. sizin yaptıgınız hersey guzel.. ellerinize saglık..
cok opuyorum.. iyi bir hafta diliyorum:)

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kırmızı biberin her türlüsüne evet evet evet:)..ablacım nefis görünüyor..ellerine sağlık..
sevgilerimle..

Yaren dedi ki...

Ne kadar cok begeniyorum bu peynirli közlenmis biberleri.Bende biberleri peynirli dolduruyorumda biraz daha farkli.Ama közlenmis cesidi hep aklimda olan bir tarif.Kahvaltiya harika olur.Ellerine saglik canim,iyi bir hafta gecirmeni diliyorum.

Adsız dedi ki...

salatalar favorimdir zaten kırmızı biber de öyle
ellerine sağlık cnm
iyi haftalar dilerim
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablam,

nefis bir sunum olmuş. Ellerine sağlık..

Öpüyorum sizi.. Sıcacık sevgilerimle...

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

merhaba tesekkur ederım blogumu zıyaret ettıgın ıcın insallah bu yazımı okursun.aslında ogrenmek ıstedıgım cok sey var mesela negatif sitesınden ten resim alamıyorum tarıflerın yanına farklı bır sekılde resım koymam mumkun mu?reskkurler

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika gorunuyor cok degisik ellerine saglik.Yavrumuz nasil oldu iyidir insallah sevgiler bayramini kutlarim

Baharcicegi dedi ki...

haydari nefis olmus biberler canli gibi ,eline saglik gül ablacigim.bayram telasi baslamistir artik nefis tatlilar yaparsin,bayramda elini öpmeye gelirim belki bellimi olur

ortanca34 dedi ki...

günaydınlar...
uykum kaçtı bende bayram mesajlarıma başlayayım dedim...işlerinizde kolaylıklar dilerim..
YUREGINE DAMLA DAMLA UMUT, GUNLERINE BIN TATLI MUTLULUK DOLSUN. SEVDIKLERIN HEP YANINDA OLSUN, YUZUN VE GULUN HIC SOLMASIN. KURBAN BAYRAMIN KUTLU OLSUN...
herşey gönlünüzce olsun..sevdiklerinizle sağlık ve huzur dolu günler dileğiyle..

Adsız dedi ki...

Ablacım nefis olmuş bu bibercikler...öptüm seni kocaman...



özlemcik...

Adsız dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.hdidem

Chaplin Cafe dedi ki...

Abklacım her yaptığın öbüründen daha güzel görünüyor sanki.Yemekler birbirlerini kıskanmasınlar dikkat et.
Yoksa mutfakta iç savaş çıkabilir :))
Ellerine sağlık aclacım,sevgiler.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İyi ve her şeyin istediğinden de daha güzel olacağı harika bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar Gül'cüğüm,ellerine sağlık canım..

Senin ve ailenin Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle tutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ederim.


Sevgilerle

Betül dedi ki...

merhabalar
nefis ve şık bir lezzet, ellerine sağlık, mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum sevgiler.....

Aynur dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının

perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle

olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe

kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların,

inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir

toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği

günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar

geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

NiNo dedi ki...

saglikli mutlu nice guzel bayramlara

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

Sevgili Gül ablacigim ailenle huzur dolu neseli bir bayram gecirmeni dilerim,kurban bayraminiz kutlarim

banu kırmızıgül dedi ki...

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. sağlıklı mutlu bayram geçirmeniz dileğiyle
sevgıler...

meleginmarifetleri dedi ki...

offf gül harika bir şey bu bayıldım ellerine sağlık canım etin yanınada çok yakışır ailenle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim öptüm hoşçakal

Adsız dedi ki...

Bayramlar berekettir,umuttur,özlemdir.Yarınlar niyettir ve duaların kabül olsun , sevdiklerin hep seninle olsun Bayramınız Kutlu Olsun.

Adsız dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.