13 Ara 2007

PIRASA KÖFTESİ

MALZEMELER
1/2 kg pırasa
250 gr kıyma
1 yumurta
1/2 demet maydanoz
2 orta boy patates
Galeta unu köftenin içine ve dışına bulamak için
tuz , karabiber.pulbiber
ayrıca 3 adet yumurta köfteleri bulamak için
Pırasalar ve patatesler küçük doğranıp tuz ve az su ile haşlanır. haşladığımız Pırasa ve patatesler blandırda ezilir maydanoz,1 adet yumurta,kıyma, galetaunu, tuz, karabiber,pulbiber ile köfte yoğurulur. Önce galeta ununa sonra çırpılmış yumurtaya bulanıp sıvı yağda kızartılır.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Gül Ablam,

bu ne leziz bir yemek böyle...

Ellerinize sağlık...

Ben zaten pırasayı severim.

değişik şekillerde yemek ise bana büyük keyif verir.


Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Merhaba.Ben ilk kez gördüm pırasa köftesi.Çok sevdiğimiz bir sebze pırasa.Çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Bu halini mutlaka deniycem.Paylaşımın için teşekkürler.

www.annemmutfakta.blogcu.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım ilk kez gördüğüm bir tarif ama nefis olduğu belli ellerine sağlık harikasın...

Adsız dedi ki...

nefis bir tariff evdekilere çaktırmadan pırasa yedirmenin yolu:))))napiim yemeyince her türlü kumpası kurmak zorunda kalıyorum ablacım:))) çokda güzel görünüyor deneyeceğim kesinlikle hayırlı cumalar diliyorum öptüm
hdidem

ortanca34 dedi ki...

GÜNAYDIN..
HAYIRLI CUMALAR DİLERİM..SAĞLIK VE HUZUR DOLU GÜNLER..
NASILDA BİLDİNİZ DUYGULARIMI YAKIN GİBİ GÖRÜNSE DE ÇORLU YOK...UZAKSIN İŞTE GÖREMEDİKTEN SONRA...HEP AKLIM ORDA...SAĞOLSUNLAR BENİ HİÇ İHMAL ETMEYİP BLGİLENDİRİYORLAR BENDE SIK ARIYORUM AMA YETMİYOR..ÇARESİZCE BEKLEMEK ZOR..AMA ŞÜKÜRKİ GÜZEL GELİŞMELER VAR SESLERİ TANIDIĞINI BAŞINI SALLIIYARAK EL SIKARAK BELLİ ETMİŞ BABAMM..BUNA DA ŞÜKÜR..İNŞ DAHA DA İYİ OLACAK..
HAFTA SONU GİTMEYE ÇALIŞACAĞIM..
SEVGİYLE KALIN...

NiNo dedi ki...

blog mansette gordum yettim geldim
ellerine saglik canim
nefis gorunuyor

sevgiler
kisssXXX

NiNo dedi ki...

ablacim ellerinize saglik nefis gorunuyor cok severiz bizde :) sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı cumalar,ne güzel bir pırasa köftesi yapmışsın, ellerine sağlık, görüntü de çok güzel, bizim evde pırasa çok sevilir, bunu mutlaka deneyeceğim, görüşmek üzere ailecek sevgi ve selamlar güzelim...

Adsız dedi ki...

Kim inanır bunun pırasa köftesı olduğuna ben ınanamıyoru m harıkasınız. Sebze sevmeyen çocuklara için pırasa köftesı ne guzel bır fıkır. Benım kızlarımda pırasa sevmez ama bu sekılde yapınca emınım tadına doyamıyacaklar. tarıf için çok tesekurler ellerınıze sağlık...

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Pırasa köftesi çok değişik ve güzel görünüyor. Pırasa sevmeyenlere bile güzel gelebilecek bir tarif. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba gül yine cok güzel bir yemek hem besleyici hem lezzetli daha ne olsun cok güzel görünüyor eline saglik hayirli günler

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik
nefis gorunuyor
sevgiler

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM DOGADAN HANIMEFENDI,
MMM NEFIS BIR TARIF, ELLERINIZE SAGLIK.
ILETINIZI ALDIM COK TESEKKUR EDERIM, TARIFINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM, HAYIRLI CUMALAR DILEKLERIMLE SELAMLARIMI ILETIYORUM...

Yaren dedi ki...

Pirasa köftesi harika görünüyor mmmm ellerine saglik,simdi olsa hayir demezdim.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerinize saglik gercekten ilk duydugum bir köfte türü, zaten pirasa ile almanyada tanistim, bir iki defa yilda mutfagima girer, cocuklar pek hoslanmiyor, ama deniyecegim insallah sevgiler, hayirli cumaalar,

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
pırasa köftesi nefis olmuş ellerine sağlık bande bir kez yapmıştım nefis oluyor....

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim ellerine saglik ne guzel tarifler eklemissin ,cok saglikli,cok guzel olmus.Kizim amerikadan geldi 1 gun once nasil anladin icinemi dogdu ah neler istedi simit,zeytinyagli dolma,ve daha neler cunku bebegimiz oluyor cok mutluyum canim sevgiler

Tijen dedi ki...

Gül'cüğüm,
Size gelirsem bana bunun kıymasızını yapar mısın? Ellerine sağlık.

Chaplin Cafe dedi ki...

ablacım ne değişim şeyler yapıyosun sen öyle :)
Valla blog camiasının senden öğreneceği çok şey var.
Ellerine sağlşık,öpüyorum!