28 Nis 2008

Semiz Otu Salatası(Yoğurtlu)




MALZEMELER
1 Kase yoğurt( süzme)
2 diş sarımsak
1 adet salatalık
2 adet dolmalık biber
kurunane, tuz
semiz otu
3 küçük domates
1 yeşilbiber
YAPILIŞI
Salatalık kabuğu ile rendelenir suyu sıkılır ,sarımsaklar ezilir , yoğurda ilave edilir ,tuz ve nanede eklenir .
dolmalık biberler halka şeklinde kesilir içlerine yoğurtlu salatamız doldurulur şekilde görüldüğü gibi süslenir .
NOT : içlerine istenen salata konularak servis yapılabilinir mesela rus salatası, haydari, acılı veya herhangi bir salatada olabilir .
bu salatayı çerkez57 arkadaşımın yaptığı bir yemekten esinlenerek hazırladım kendisi şu anda umrede RABBİM bütün duğalarını kabul etsin sevgili kardeşim .http://cerkez57.blogspot.com/


46 yorum:

Unknown dedi ki...

canim benim bu ne guzel salat boyle harikasin seyri bile doyumsuz
yemeye kiyamam ben.ellerine saglik canim arkadasim
kardesine cok gecmis olsun stent takilmasi cok iyi annemede 10 yil once takilmisti ogun bugundur sagligi cok yerinde hic uzulme canim arkadaim eski sagliklarina kavusuyorlar yeni dogmus gibi oluyorlar.Cok gecmisler olsun Allah cumlemize saglik sihat versin esim cok sukur biraz iyi ama bizi cok uzdu.neyseki hayirlisiyla atlattik sayilir.
sen nasil oldun. umarim iyisindir
aman canim kardesim sagligimiza dikkat edelim sevdiklerimizi uzmeyelim.degilmi:)

canim benim cok opuyorum kocaman sevgilerimi birakiyorum.

karakazan dedi ki...

Gül ablacigim,hem börek hemde salata cok harika olmus.Salatadan gözlerimi alamadim gercekten cok nefis olmus.Ellerine dert görmesin ablacigim,bende katilmak istiyorum ama becerikli degilim bakalim ne cikacak.:)
selamlarimla.

Adsız dedi ki...

Ablacım resmen tablo gibi olmuş bu insan yemeğe kıyamaz valla.Çok zarif çok hoş ,her zamanki gibi :))
Zevkli insansın ne de olsa di mi şaşmamak lazım bu güzelliğe.
Ellerine sağlık canım ablacım.
Öpüldün bol bol!

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor...

SEVGILER

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.Çok şık bir salata.Tablo gibi olmuş.

lezzetyolculugu dedi ki...

çok yaratıcı çok şık bir salata olmuş ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

canim gülcügümm
ne güzel bir salata tablo gibi insan kiyip yiyemez cok güzel görüntüsü eline saglik canim

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim destegin ve tarifin için çok ama çok teşekkür ederim harika olmuş tatlım ellerine emegine saglık.
Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin. Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: sevil
Site adı: http://birdemliksohbet.blogcu.com
Tarifim: salatam
Link: http://birdemliksohbet.blogspot.com/125685
SEVGİLER
sevil

NiNo dedi ki...

muhtesem olmus ablacimmmmm

EZGi :)) dedi ki...

canım harikasın muhtesem bir görüntü ellerine saglık kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

selam gül hanımcığım bir salatanın sunumu bu kadarmı şık olur elinize sağlık fikir aldım teşekkürler sevgiyle kalın

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım salatan harika olmuş...sunumda çok şık ellerine emeğine sağlık ...Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Gül abla çok farklı sıra dışı bir salata olmuş çok beğendim ellerine sağlık demeneyi çok istiyorum tek kişilik yapabilirmiyiz acaba bu salatayı nasıl olur üzerinde biraz düşünmek lazım...

Tijen dedi ki...

Ne hoş olmuş bu salata!
İnsan yemeye kıyamaz.

Adsız dedi ki...

Selam canım arkadaşım,
Ellerine sağlık. Çok çok güzel bir görüntü. Bayıldım. Kabartma desen gibi duruyor.
Kardeşine geçmiş olsun. Sağlığına kavuşmasına çok sevindim.
Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Özlem Ceylan dedi ki...

Canim GÜl ablacigim bu salatanin zarafeti cok etkileyici ellerine saglik kirk yil dusunsem boyle suslemek aklima gelmezdi...sahane bir sunum bu salatayi yemeye kiyamaz insan...yarismada oyum senindir....sevgiler.
DOSTUM
Bu hafta uluslar arası dostluk haftası
bu mesajı bütün arkadaşlarına gönder
eğer bende arkadaşınsam Dostunsam banada yolla
bakalım kaç cevap gelecek eğer geri cevap gelmişse
Mutlu ol bilki Dostun arkadaşın var seviliyorsun
dost bu hayatta en büyük şanstır
tabi iyi dostlar varsa
dost sevmeli senile hüznü ve mutluluğu paylaşmalı
insan önce kendisiyle dost olmalı
dostun olsun istiyorsan dost ol
Zor olan Dost uğruna ölebilmek değil
uğruna ölünebilecek bir Dost bulmaktır
Dostluğun en büyük armağan bana
iyiki varsın arkadaşım
daima sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

salata harika görünüyor ellerine sağlık oyumuda sana kullandım başarılar

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

sayfayı açınca bu şahane slatayı görünce
ağzımdan kocaman bir oooooooooo çıktı

bayıldımmm çokk hemdee
ellerine sağlık
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

selam canım..harika ve çok şık bir salata olmuş..eline saglık gülüm...sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım süper bir salata bu insan yemeğe kıyamaz çok yaratıcısın canım Ellerine sağlık.

hayriye73.blogcu.com

made in funda dedi ki...

BEN OYUMU SANA VERDİM GİTİ ARKADAŞIM.İNANILMAZ BİR GÖRÜNTÜ TAD DESEN SÜPER.ELLERİNE SAĞLIK.MÜTHİŞ BİR HAYALGÜCÜ.TEBRİKLER..

Dilek Mutfakta dedi ki...

G�l ablac�m s�persin valla ne bu salatan�n g�zelli�i ellerine sa�l�k,bu aralar hi� oturam�yorum bilgisayara �ok �zledim in�allah sa�l�n iyidir,�pt�m..

. dedi ki...

GÜLCÜGÜMMM BAYILDIM BAYILDIM RESMEN HAYRAN KALDIM,INANILMAZ SAHANE BIR SUNUM.BÖYLESI GÖRÜLMEMIS.COK ZEVVKLI BIR SUNUM OLDUGU ICINDE TEBRIKLER CANIM.INANKI HAYRAN HAYRAN SEYREDIYORUM BURDAN BU SALATA GÜZELLIGINI.
IYI GECELER CANIMCIM.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim tek kelimeyle harika olmus saltan,bahar gibi cicek acmis,sunum cok ama cok güzel olmus,yemek dergilerinden cikmis gibi eline saglik ablacigiminsallah birinci sen olursun,oyumu vermeye gidiyorum.
öptüm kendine iyi bak

selmaca dedi ki...

merhabalar..
güzel birgüne uyanmanız dileklerimle..şu an saat 6,30..çok şükür gribi atlattım ama dünden beri bir diş ağrısı..5 den beri ayakçayım...ayy yaşlandıkmı ne..hergün bir sorun..bugün dişçiye koşacağım..umarım iyisinizdir...
efendim salataya gellince tek kelimeyle sanat şaheseri ellleriniz dert görmesin diyor sevgiler sunuyorum..selmahlc

DENİZSEFASI dedi ki...

harika bir sunum, ellerinize sağlık
sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım bayıldım.bu salata yenilmezki ancak seyredilir .ellerine sağlık süper olmuş.

Adsız dedi ki...

Salata harika görünüyor, ellerinize sağlık . Rahatsızmışsınız geçmiş olsun Allah şifa versin.

Adsız dedi ki...

gül ablacım salatan cok guzel gorunuyor,tablo gibi...ellerine sağlık. ayrıca ziyaretin için cok tesekkur ederim...
harikamutfak.....saka

hdidem95 dedi ki...

tanrıımmmmm ablacım bu ne güzel bir görüntü süper valla başarılar diliyorum sana ama birinci oldun benim gönlümde:))) ellerine sağlık ablacım istanbula geldim ama tel numaranız olmadığı için arayamadım bidahakine inşallah çok mutlu olurum tanışırsak öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

Canımcım,
bu ne güzel salata böyle ya tablo gibi bunu yemeğe kıyamaz insan adeta seyirlik ellerine sağlık canım...
Sevgiler........

Adsız dedi ki...

Salatanız muhtesem olmus hem göruntu itibarıyle hemde sunumyla o kadar beğendımkı anlatamam. kırmızı bıberı peynır harcıyla doldurulmus seklını bılırdım ama bu seklde çok değişik geldı bana.yoğurtla yapılıyor olması ayrı bır güzel ne dıyeyım valla bayıldım sunuma ellerınıze sağlık. ayrıca sosyete mantısını pekbır severım ayrıca yıne muhtesem sunumunuzla sayfanızı renklendrmıssınız...


emelinmutfagi.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim ne guzel tablo gibi olmus salatan , ellerine saglik
sevgilerr

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım nasıl bir yaratıcılık bu böyle hayran kaldım gerçekten

Ilker Erdem dedi ki...

Bayildim ben bu salataya mutlaka denemek istiyorum. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Gülüm, ne diyebilirim ki abine çok ama çok geçmiş olsun. İnşallah sonucu çok hayırlı olur. Salatanın görüntüsü enfes, muhteşem bir çiçek olmuş kelime ile anlatamam. Ellerine sağlık canım, kucak dolusu sevgiler... Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

Çok güzell bir sunum olmuş.. Tadınında nefis olduğuna eminim.. :) Ellerine sağlık.. Sevgilerr

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Müthiş bir sunum! Ellerine sağlık.. Ben olsam bozulacak diye yiyemezdim bile bu nefis salatayı..

Adsız dedi ki...

gülün mutfağına yakışan muhteşem güzellikte bir salata.tablo gibi.şahaneee.tek kelimeyle bayıldım.benimde gözlerim kamaştı inan.harikasın canım.ne kadar güzel bir fikir.hem malzeme, hem görünüm ve sunum bir numara.eline ve emeğine sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

ablam bu nasil guzel bir susleme boyle insan kiyipta bu goruntuyu bozamaz::))
vitrine süs olarak koyar:))
ellerine saglik harika

www.yenitadlar.blogcu.com

ab-ı hayat dedi ki...

Harika bir sunum olmuş....Çok beğendim,nefis görünüyor.

Ellerine sağlık.


sevgiler...

nagehan dedi ki...

Selam Gül abla,

Salataya bayılıp kaldığım, için sabahtan beri sayfandan çıkamıyorum :))))

Ellerine sağlık,harika olmuş...Oyumuda kullandım salatan için.....

Sevgiler
Nagehan

Adsız dedi ki...

salatanın sunumuna bayıldım, ne kadar hoş ve farklı olmuş. elinize sağlık...

banu kırmızıgül dedi ki...

çok şık olmus ellerinize sağlık sevgilermle..

cennebazz dedi ki...

gül hanımmm merhabalarr maalesef çok geç keşfettim blogunuzu ama bayıldım hele de bu salata müthiş görünüyor.çok şık çok zarif.Misafir sofraları için ideal paylaşımınız için teşekkür ederim.
Sevgilerimle Duygu...

minikkusum dedi ki...

canım arkadasım
ben geldim.ALLAHIN SELAMI RAHMETI BEREKETİ ÜZERINE OLSUN can dostum
su anda arkadastayım sagolsun hemen bılgısayarı actı gel dedı sen ozlemıssındır arkadaslarını bıraz gezın dedı kendısıde cay yapıyor mutfakta.yaptıklarına bır goz attım ne kadar harıka seyler yapmıssın ellerıne saglık helede bu salataya hayran kaldım cok tesekkur ederım canım benım sen harıkasın gercekten
medinede arkadasım papatya68(aynur)la kulaklarını cok cınlattık.aynur benım aynı apartmanda 10 yıl oturdugum ve cok sevdıgım komsum arkadasım dostumdu.sonra kader onu alıp medıneye goturdu ve yıllardır orda oturuyor bemde medıneye gıttıgımde bır gece mısafırı oldum orda sohpetlerımızde sen de vardın hatta o bana yaptıgın salatayı soyledı altınada benım ısmımı yazdıgını soyledı orda acıp bakmıstık ama sana cevap yazma fırsatı bulamamıstım cunku vaktım cok azdı ıstanbula dondugumde yazarım dedım.ellerıne saglık takrar senı cok ozledım dostum.RABBIM BIR AN EVVEL fırsat versıne su ınternetı baglatıyım cok alısmısım buyuk bır bosluga dustum bılıyorsun sana depresyona gırmıstım dedım onu bır ara sana yıne yazarım sebebını su anda musaıt degılım canım senınle dertlesmek benı rahatlatıyor kendıne ıyı bak yenı msn adresını kaYDETTIM AMA senı pek goremedım acaba tanlısmı kaydettım sen kabul ettınmı benı.kendıne ıyı bak canım benım herkese selamlar hurmetler