29 Eki 2009

FIRINDA KABAK KIZARTMASI YE# 50 ETKİNLİĞİ


SEVGİLİ

EV SAHİPLİĞİ YAPTIĞI ETKİNLİK İÇİN HAZIRLADIĞIM TARİFLER KOLAY GELSİN BURCU'CUĞUM
FIRINDA KABAK KIZARTMASI
1 kilo kabak
1/2 çaybardağı sıvıyağ
tuz
YAPILIŞI
Kabaklar soyulur , yarım santim kalınlığında dilimlenir, yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilir, üzerlerine tuz serpilip yağı ilave edilir, harmanlanır 200 derecede ısıtılmış fırında kızartılır.tabağa dizilir ortasına domates sos konulur. İstenirse sarımsaklı yoğurtla birlikte servis yapılır.

17 yorum:

nanekokusu dedi ki...

canım kabakları bende böyle pişiriyorum daha sağlıklı oluyor sevgiler.

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım çok güzel tarifler eklemişsin ,kabak kızarmasını çok severiz bu şekilde hiç denemedim çok hoş görünüyor,pastanda muhteşem karamel vazgeçemediğim bir tat en kısa zamanda deniyeceğim ellerine sağlık,sevgiler...

Disalce dedi ki...

sunumu çok şık olmuş..ellerine sağlık...

aşağıdaki pastacıklarda harika...

etkinlik için çok hoş süslenmişler:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

NE GUZEL SUNMUSSUN ELLERINE SAGLIK
COK HAFIF VE SAGLIKLI OLMUS
SEVGILER

HÜLYA dedi ki...

tebrikler valla sunum her zamna ki gibi süper ötesi harika bir fikir... ellerine sağlı ablacım harija olmuş.. sevgiler öptüm

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablam canım benim ellerine saglık

Krema Tadında dedi ki...

sunumu çok hoş olmuş ellerine sağlık

Tijen dedi ki...

Sunumu da pek güzel gerçekten Gül'cüğüm ellerine sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim iki nefis sunum hem göze hem mideye hitap etmis,kabak firinda hem hafif hemde kalorisi az olmus ellerine saglik

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah ben yapmış kadar çok sevdim gülcüğüm..
sana katılıyorum, çok lezzetli ve mis gibi oluyor böylesii
eline sağlık canım.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Gul ablacim merhabalar,insallah iyisindir,yorumunu gorunce çok sevindim beni unutmadigin için...bende bazen ayni sekilde yapiyorum daha saglikli oluyor,kizartinca yaglar bitiriyor insani hele ondan sonraki mutfak temizleme daha beter:))çok hos sunmussun yemegi,eline saglik...seni kocaman opuyorum ablacim...

keskinli dedi ki...

ablacim ellerine saglik görünüm sahane alttaki pastalarda enfes ellerine saglik sevgiler güzel bir hafta dilerim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Sunum çok şık olmuş bayıldım ellerine sağlık ablacığım...
Sevgiler...

made in funda dedi ki...

maşallah tablo gibi yaaa.ellerine sağlık canım..nefiisssss.

yildiz dedi ki...

Bu yaraticiliga hayran olmamak el de mi simdi?
Harikasin ablacigim,sevgiler.

SOFRAM dedi ki...

Gülüm sunumuna bayıldım, çokta sağlıklı böylesi, ellerine sağlık güzelim.
Aşağıdaki pastacıklar da çok güzel olmuşlar. Ben de seyretmiştim, acaba nasıl olur diye merak ediyordum, sen beğendiğine göre bizde deneyebiliriz, teşekkürler paylaşımın için canım.
Canım bu sıralar yine ara verdim ziyaretlere ama bu sefer de pc nin monitörü bozuldu, ben de dizüstünü çok sevmiyorum.
Sevgilerimle öpüyorum canım:))

rumma dedi ki...

Sunum çok şık..ellerinize sağlık

selam ve dua ile..